~Yabancı~

176 12 26
                                    

Sayın Bu Kitabın Özel Okuyucuları,

Çok resmî bir giriş oldu dimi?
Doğanın duvarları kadar sağlam olmasa da iyi cümleydi hkjkhlk
Ama yine de hepiniz özelsiniz...

Dedim ki kendime madem acılı eleştiriler yapacaksın,sevilen bir kitaptan yap ki sevenleri de senden nefret etsin jhkjgkk

Abi deli misiniz,niye nefret ediyonuz?!

Neyse zaten benim okuma listeme göz atarsanız sevdiğim bir kitap olduğunu görebilirsiniz ama bu o kitabı eleştiremeyeceğim anlamına gelmez değil mi?

Eveeett,eleştiriye başlayacağım
Ama önce sizlere bu kitapla tanışma hikayemi anlatmak istiyorum.

Bir gün bir kitap okuyordum Wattpadde ,işte erkek karakterin bir lafına mıydı yoksa hareketine mi,o kısmı tam hatırlamıyorum,bir sürü yorum gelmişti,'sen böyle deme,Edizcim öyle yapıyo yorumcuları,'ayy Ediz Çağıran kadar değil ama'cılar mı dersiniz,bir sürü yorumda bu adamdan bahsediliyordu yani.

Sonra dedim 'who is Ediz Çağıran' direk böyle Google amcama sordum,tabii ben insan sanıyorum çünkü öyle bir övmüşlerdi ki görmeniz lazımdı,sonra bir baktım ,yabancı adlı kitabın erkek karakteri,ben şok,ben vefat ,ben iptal,bir de Wattpadde efsane olduğunu duyunca karalar bağlamıştım,'Sen bu kitabı nasıl bilmezsin,nasıl okumazsın,nasıl tanımazsın' falan diye kendime sövüyordum bildiğiniz.

Kısaca delirmiştim yani nbjjgkk
Ama komik değildi,cidden

Neyse kitabın fiyatına baktım,d&rın sitesinden ,35 tl...
Hem de internetten
Yuhhh didim
Ne var lan bu kitapta
İnternette bile 35se normal şubesinde 45 tl falandır yani

Sonra Wattpade girdim kitaba bakmaya,ben yine şok
Hani yazarlar hikayeleri kitap olduğunda tanıtım amaçlı birkaç bölümü bırakırlar yaa,işte bu kitapta o da yoktu,Allahtan internetten konusuna bakmıştım,yoksa çıldırırdım.

Ki yine çıldırdım,ben bir kitaba nasıl 45 tl veririm diye,sonra ben bir günah işleyip 'yabancı'yı sahaftan aldım...
Ama pişmanım valla...

Şimdi Ediz Çağıran fanları sövücek,ama napalım,bunları bilerek buraya geldim.

Artık eleştiriye geçmeliyim bence,ayy evet evet bence de geçeyim,daha fazla telefona 'Sen cahilsin' bakışı atmayın siz de...

Şimdi ne derseniz deyin kitabın bazı kısımları o kadar saçma ki,okurken 'ben bu kitabı niye okuyorum yaaa' demeye başlamıştım.

Şimdi abicim kitabın şurası saçma...
Demiycem çünkü çoğu yeri saçma ,ama örnek vererek anlatabilirim.

Mesela diyelim sizi bir katil kaçırdı,ve yakışıklı,kaslı,bad jojuk kadar olmasa da gıcık olduğum bir karaktere sahip

Şimdii,eğri oturalım doğru konuşalım
Sen bu katilin nasıl seni sahiplenmesine izin verirsin?
Diyelim izin verdin,yav bu çocuk seni öldürmeye çalışmış,sen bunu nasıl unutursun?
Tamam onu da unuttun,sen kitabın sonuna doğru nasıl o çocukla o pozisyona girebilirsin?
Bana bunun açıklamasını yapın!

Spoiler gibi oldu ama Doğaya acayip sinirlenmiştim,Allahtan durdurdu Edizi de ben katil olmadım.

Ama şöyle bir şeyde var ki yazar çok güzel betimleme yapıyor,hakkını yiyemem.

Tamam betimlemelerin güzel de,kitabın bir bölümü vardı ki orada yemin ediyorum,o sonuna sinirlendiğimden daha çok sinirlendim ki cümle aynen şuydu
'Sana biri mi tecavüz edecek,ben ederim' afedersiniz ama sen kimsin ki bir kıza böyle densiz bir cümle kurabilirsin yaa,hele de Türkiye gibi bir yerde,döverler yemin ediyorum.

Şimdi diyeceksiniz ki o kitap karakteri niye bu kadar taktın,o zaman yazara bir şey diyeceğim;

Sen böyle bir cümleyi nasıl kitabına koyabilirsin? Tamam Wattpadde tınmıyorlar,ama sen böyle bir kitapta böyle bir cümleyi nasıl kurabilirsin? Gerçi yayınevine de kızıyorum,çok tepki gösterilicek bu cümleyi nasıl koyar,okuyucu kitabı pek beğenmemişse zaten o cümle kitabı -100000lere indirir.

Neyse ben de kitabı seviyorum,o yüzden fazla laf etmeyeceğim,ama kitabın o kısmı beni o kadar rahatsız etti ki o anda yanımda bir erkek olsaydı Ediz Çağıran sanıp yumruklayabilirdim,çok şükür tektim ve günah kasmadım.

Bugünlük bu kadar sayın okuyucular,kitap hakkında yorumum bu kadardı,umarım beğenmişsinizdir,beğendiyseniz altta bir yıldız var,ona basın,beğenmediyseniz de yorumlarda sövebilirsiniz ama iyi yorum da yapmayı unutmayın bu arada ,görüşürüz arkadaşlar,hoşçakalın

Lan tabiki de böyle bir son yapmayacağım,sadece fazla şey etmeyin diye öyle dedim,kitaptan 'Hayvan gibi şey ediyorlar yaa ' diyerek vazgeçmek istemiyorum çünkü,Wattpadin böyle bir kişiliğe ihtiyacı var dimi(!)

'Neyse abi bitir yeter' diyenleri de görüyor gibiyim,o yüzden fazla şey etmeden bitiriyorum,hoşcakalınnn :)

EleştirilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin