Merhabaaa,işte ben geldim
Nasılsınız?
Keyfiniz yerindedir inşallah
Bugün size bomba gibi bir kitapla geldim."İKİZLER"
Bu kitap çoook güzeldi ama eksik noktaları yok değildi yani şimdi de.
Amann,Cemre bu ne yapar ne eder eksik nokta bulup,insanların gözünü açar,Bu arada bu kitabı bilmeyenlere söylüyorum direk çıksınlar,çünkü sonuyla yada ortalarıyla ilgili şeyler söyleyeceğim,hatta direk spoiler bile olabilir,çünkü eleştireceğim yani.
Bu kitabı tanımam pek ekşınlı değil o yüzden anlatmayacağım.
En fazla 'önerilenler'de görmüşümdür ki öyleydi.
Bir kitabı görmem için illa Yabancıdaki gibi olması lazım değil dimi?Eleştirmeye başlıyorum ama ilk önce şunu söyleyeyim ben #TeamEgemen ciyim hnbkghghk.
Kitapta öyle bir şey yapmışlar,böyle yorumlarda falan görebilirsiniz,tabii Egehancılar daha fazla ama olsundu,Egemenci olmaya da şimdi karar verdim,çaktırmayın;)
Neyse ,bakın çoook ciddiyim,eğer kitabı okumadıysanız(bence okuyun),güzel bir kitap olduğunu söyleyebilirim,o yüzden spoiler yemenizi istemiyorum
Neyse uyarımı da yaptım,artık eleştiriye geçebilirim değil mi?
Şimdi,önce başıyla ilgili bir şeyler söylemek istiyorum,başında çok bir
şey beklemeyin,başı gayet normal,hatta bence başı çok klişe,yine bir yaz kampı yine bir yaz aşkı, lütfen artık başka klişeler bulun yaa,başı değişik olsun,nolur ?!Artık aynı klişeleri okumaktan kitabın sonunu başından tahmin edebiliyorum,bu nedir,yetenek gibi,ayy sinirlerim bozuldu,neyse kitabın ilerleyişi güzeldi ama:)
İşte efendime söyleyeyim yine yaz aşkı ,aa anlayın artık yaz aşkı gibi ama tam değil yani.
Kitabın adından tahmin edebileceğiniz gibi ikizler var,ve tabii ki de bizim Wattpadde her kitapta gördüğümüz AŞK da olmazsa olmazımız arasında.
Zaten aşk kitabı sayılır yani.Ya da vazgeçtim,direk aşk kitabı...
Aynen aynen tam bir romantik dram kitabıTabii ki de ikizlerden birinin sevgilisi olunup diğerine ilgi duyulmuyor(!)
Ve tabii ki de kızımız melekler kadar saf rolü oynamıyor(!)
Tabii şu 2.sini görmekten gına geldi,buradan Wattpad Elçilerine sesleniyorum(nasıl duyacaklarsa beni?)Wattpadde artık "salak kız" görmek istemiyoruz,anlaşıldı mı?!Neyse işte aşk var,sevgili var,arkadaş satışı var...
Üfff anladınız işte,klasik Wattpad kitabı sayılabilir.Ama değildi ve öyle olmasını da isterdim çünkü sonunda Egehan şunu söylüyordu 'Çünkü çoban yıldızları ölüme mahkumdur' abi orada bir gözyaşı damladı gözlerimden,ve özel bölümde de full ağladım zaten...
Derin ölmeseydi ,bilmiyorum yaa,bu kitabı sevebilir miydim,valla bilemiyorum...
Egemeni suçlayanlardan,sövenlerden bıktım lan,tabii ki de Egehanı sevebilirsiniz ama yani Derinin ölümünün kesinlikle Egemenin suçu olmadığını ve Egehanı sevmediğimi söylemek istiyorum .
Çünkü her yerde Badboy var bıktım!!
Ve ne derseniz diyin o şekil yapmaya çalışan bir jojuk,bunu hiçbir şey değiştiremez,ama ikizi için Derinden vazgeçmesi beni gerçekten çok sevindirdi.Ama kitabın sonunu hiç sevmedim
Yav biz Egemen iyileşti diye sevineceğiz,bir bakıyorum Derin öldü...Ama ben pek üzülemedim,çünkü bir paragrafta spoiler olacağını bile bile yorumlara girdim ve yedim yani vnbmbm.
Duru ve Derinin eski sevgilisinin adı neydi hatırlamıyorum,işte onlardan da nefret ediyorum,zaten hatırlarsınız,Selin vardı 5 bölüm falan ortaya çıkıp beni sevindirten bir kız olmuştu.
Abi ne derseniz diyin ben bu kitaba kötü yorum yapamadım
Çünkü sonu çok üzdü bee
Spoilerı 3 bölüm önceden yemeseydim yemin ediyorum çoook ağlardım.Neyse arkadaşlar,yorumlardan çıkaracağınız şeyi size söyleyeyim .
Egemeni sevip,Egehandan nefret edin
Yav yok,istediğinizi sevin ama yorumculara sesleniyorum
Bakın artık bir yorum yazıp yanına #TeamEgehan koyup durmayın ,yeter,anladık Egehanı seviyorsunuz.
Aslında ben de sevebilirdim,ama çok kötü jojuk görmeseydim:)Aslında Derini de sevmiyordum,bir Egehana bir Egemene,'uçana kaçana' havasında olan bir insandı kendileri.
Neyse çok laf etmeyeyim,ölünün arkasından konuşulmaz,ayıp!!!
Yorum da yapılmıyor,kitap hakkında zaten.
Gelecek bölümde bomba gibi bir kitapla geleceğim,bekleyin.
-Cemre-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eleştiriler
RandomMerhabaa Bu kitap işsizliğim doruk yaptığında yazdığım,ve amaç taşımayan bi şeydir Gömmek istediğim kişiler ve kitaplar var Aslında kitabın formatı Kitap Eleştirileriydi ama dedim ki 'neden sadece kitap' ve artık eleştirmek istediğim herşeyi eleşti...