Helloğğğ
Hala okuyanlara
Benden bir bok olmayacağını anlayan ve kitabımı bir bölüm okuyup sonra bırakan okuyucu kitlesine de...
Yani herkese helloBugün ben Enes Batur'u eleştirmek istedim,çünkü çok sevdiğim bir insan değil kendileri.
Gerçi çoook sevdiğim bir YouTuber olsaydı da fark etmezdi.
Çünkü ben her türlü eleştirebilen bir insan olduğum için hiçbir şey değişmez yani.
Ablanız class babylerrrVe başlıyorum.
Aslında sevmemek için bir nedenim yok,ben gıcığım sadece.
Ama şöyle bir şey de var mesela ben oyun OYNAMIYORUM!!!
Ve yaptığı videolar ilgimi çekmiyor.
Bence gayet normal.
Ve en sevdiğim YouTuberı çoktan geçmiş bulunuyor,bu yüzden de gıcığım.Aslında aboneydim.
Sonra dedim bana ihtiyaç yok.
Çünkü adamın veletlerle dolu bir ordusu var.
Adamın kitlesi 7-12 yaş arası yani.
Daha LOLun açılımını bilmezlerken,Enes'ten görüp oynayan 10 yaşında çocuk biliyorum ya ben!Bu gözler nelere katlanmış be!
Neyse ve ben son videolarda Enes'in götünün kalktığını düşünüyorum.
Samimiyettir,sıcakkanlılıktır,diksiyon,hepsinde ne yazık ki yerlerde...Ih,ıııı:(
Yok,olmuyor,error vermeye başladı beynim.Ya ama kitlesi ne olursa olsun,adamın bir KİTLESİ var.
Ve 4,6 bak sondaki 6 ya da bakın az bir sayı değil kendileri.
İşte o kadar takipçisi var.
Abonesi var.
Fanları var.
Fanları var diyince aklıma Aleyna Tilki geldi.Sen Olsan Bariğğğğ!
Neyse yani,buradan çıkaracağınız şey;
Enes kendini bir bok sanıyor,ama aslında bir çiş:)))
Ya bide eklemek istediğim bir şey daha var.
Yapma Enes,gözünü seveyim küfür edip o yaşları küçücük olan kitlene cıss kelimeler öğretme.Bugünlük bu kadar,ama daha uzunnn şeyler yazmamı isteyen belki de 2-3 kişilik bi grup var.
Gelecek bölüm sizlere ithaf...Görüşmek üzere,hoşçakalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eleştiriler
РазноеMerhabaa Bu kitap işsizliğim doruk yaptığında yazdığım,ve amaç taşımayan bi şeydir Gömmek istediğim kişiler ve kitaplar var Aslında kitabın formatı Kitap Eleştirileriydi ama dedim ki 'neden sadece kitap' ve artık eleştirmek istediğim herşeyi eleşti...