XIUMIN *FAN REQ*

212 28 11
                                    

Title: Sasaeng fan
Cast :  OmoNa_UminNie/ Lu Qi ( requestor) x Xiumin

Warning!! Wanita mengandung serta nenek dan atuk yang ada sakit jantung dilarang baca. Alaaa tak sheram mana pun😊😊😊🔪

Seorang gadis yang memakai hoodie hitam dan juga mask dibahagian muka kelihatan mengendap ngendap di belakang stage Music Bank. Dia yang sepertinya tidak mahu dijumpai oleh orang ramai  menyembunyikan dirinya baik baik.

Apabila melihat sekumpulan boy band yang semakin meningkat naik berlalu dihadapannya, matanya bersinar sinar seperti Shiming shiming kokoborp. Apatah lagi apabila dia melihat bias nya iaitu Kim Minseok atau lebih dikenali Xiumin sebagai nama pentas yang nampak kacak dalam persalinannya.

Exo  baru sahaja membuatkan persembahan comeback stage dengan lagu KokoBop. Gadis itu mengekori mereka dengan teliti. Apabila dia melihat seorang namja yang menolak troli baju yang berlogo EXO berhenti dan  namja menuju ke lain, dia pantas menyelinap kedalam troli tersebut.

" assa! " Dia menjerit dalam hati. Dia lihat troli tersebut menuju ke bilik persalinan EXO. Dia tersenyum sinis. Ini lah peluang dia. Peluang keemasan sebagai seorang sasaeng fan. Berjumpa dengan bias namun dalam keadaan rahsia.

Troli tersebut berhenti setelah masuk ke dalam bilik tersebut. Gadis itu menahan nafasnya perlahan. Kemudian dia mendengar suara namja namja bercakap.

" Yahh Baek Hyung! Bagi balik air aku! Aku letih la. Dahlah dance kali ni susah nak mati. Dengan aku kena rap lagi! Bak sini la pantek!" Suara garau milik Chanyeol memecah suasana.

" Ni air aku laa! Kau pergi ambil yang lain." Suara angelic milik Baek kedengaran kuat.

" Korang ni  tak boleh ke kalau tak bergaduh sehari? Hyung ni dah nak bernanah telinga asyik asyik dengar suara korang." Satu suara menyampuk.

" Xiumin oppa!!" Gadis itu tersenyum apabila mendengar suara Xiumin.

" Korang. Manager dah panggil tu. Jom balik. Rehat secukupnya. Esok kita ada promotion kat Sky Park Garden." Suara guardian Exo iaitu Suho mencelah.

" Tapi hanya 4 orang je boleh naik sebab van satu lagi tak sampai. Siapa nak naik dulu?" Kai bersuara. Dia yang sedari tadi membalas pesanan yeochinnya, Kristal. 😊

" Aku! " " Naega!" " Me!" Baek, Chanyeol and D.o mengangkat tangan.

" Nde. Aku akan naik van ni dulu. Yang lain jangan kemana mana. Nanti jumpa dengan fan susah pulak." Suho memberi ingatan.

" Nde!" Ahli yang lain yang tidak ikut mengangguk. Suho yang lain keluar. Tiba tiba Sehun bersuara.

" Hyung! Hunnie nak pergi beli baozi. Hyung nak ikut?" Tanya Sehun.

" Taknak Hyung letih. tapi tolong beli untuk Hyung ya Hunnie." Xiumin tersenyum.

" Arasoe. " Sehun membalas pendek.

" Aku ikut. Aku nak beli barang." Kai berlalu. Tinggal hanya Xiumin. Dan juga gadis tadi yang sedari tadi menyembunyikan diri. Xiumin memejamkan matanya.

" Oppa. Im coming." Gadis itu perlahan lahan keluar. Dia melangkah keluar perlahan lahan. Sapu tangan berklorofom dikeluarkan.

" Oppa!!!" Gadis itu menerkam Xiumin.

" Nugusaeyo?" Xiumin terperanjat. Gadis itu cepat cepat menekup mulut Xiumin.

" Naega Lu Qi!" LuQi tersenyum. Dia menyimpan kain tersebut apabila Xiumin pengsan sepenuhnya.

Skip

Xiumin membuka matanya. Dia terkejut apabila melihat tangan dan kakinya terikat. Kemudian dia memandang seorang gadis yang duduk diatas kerusi memandangnya dan tersenyum sinis.

" Oppa dah sedar? " Tanya Lu Qi.

" Nuguseyo?" Tanya Xiumin.

" Lu Qi imnida. Saya peminat oppa!! Peminat nombor 1!" Lu Qi tersenyum. Dia mencapai pisau panjang diatas meja dan menuju kearah Xiumin.

"Lu..lu Qi nak buat a..apa?" Xiumin mengeliat apabila pisau tajam tersebut dilarikan diatas badannya.

" Ani. Lu Qi tak buat apa apa. Lu Qi hanya nak belah dada oppa! Lu Qi nak ukir nama Lu qi kat jantung oppa! Biar jantung oppa kan berdenyutkan nama Lu qi. " Lu Qi tersenyum.

"A..ANI! Jangan buat oppa macam ni. Lu Qi tak sayang oppa?" Xiumin cuba berdiplomasi.

" Sayang! Sebab sayang la Lu Qi buat macam ni. Oppa bukan nya ingat Lu Qi! Tiap kali fansign oppa selalu lupa nama Lu Qi! Oppa jahat.!" Lu Qi menumbuk dada Xiumin kuat.

" Mana ada! Oppa ingat Lu Qi. Lu Qi kan yang selalu bagi black roses pada oppa? Tentu oppa ingat!" Xiumin berkata laju. Kalah rap Chanyeol.

" Jin..jinjja?" Tanya lu Qi. Matanya membulat.

" Guerae. Lu Qi boleh lepaskan oppa? Oppa janji akan selalu ingat Lu Qi. Oppa juga janji tak akan cakap benda ni kat siapa siapa." Xiumin tersenyum manis.

" Ar..arasoe. Promise tau!" Lu qi tersenyum. Dia membuka ikatan pada Xiumin.

" Thanks Lu Qi ahh." Xiumin tersenyum. Dia nampak comel plus handsome plus menggoda plus macho and banyak lagi la plus!

" Nde." Lu qi tersipu malu.

" Tak nak peluk oppa?" Tanya Xiumin.

" B..bwo?" Lu qi membulatkan matanya. Matanya yang dah bulat lagi membulat apabila Xiumin memeluknya erat.

" Lu Qi ahh.." panggil Xiumin.

" Nde?" Balas Lu qi.

" Neo.....















PABOYA.." Bisik Xiumin perlahan.

" Nde? ARGHHHHHHHHHHHHH!" Lu Qi menjerit apabila ada benda tajam menusuk perutnya. Xiumin menyeringai. Dia menolak Lu Qi keatas katil dan menindihnya.

Zzupp

Pisau ditancap pada dada Lu Qi. Tepat di jantungnya. Xiumin robek dan mengeluarkan jantung Lu qi yang berdenyut lemah. Lu Qi yang masih nyawa nyawa ikan memandang sayu Xiumin.

Kau bodoh sebab kau ingat aku ni baik. But iam MONSTER. HAHAHHAHAHAHAHA." Xiumin menjilat darah pada jantung Lu Qi dan mula memamahnya laju.

Slrupp slurppp

Nyumm nyummm

" Sedap. Badan kau nak buat apa? Ermmm hah!" Xiumin mengeluarkan telefonnya. Mendail nombor D.O









Guess what ??????????😊😊😊😊😊😊😊😊






" D.O malam ni aku ada buat balik daging. Daging paling best kat dunia. Kau sediakan ramuannya nanti aku bawak balik. Bye.." xiumin mematikan panggilan tersebut.

Chupp

Dia mencium wajah Lu qi yang dipenuhi darah serta mata yang terbuntang.

' Thanks chagiyaa. Malam ni aku dan Exo makan besar. Hahahhahahahhahah."


*sorry cam hambar pulak. Please vomment .  Thanks for req. Anyone yg nak req bley isi form. Gomawoooo. * 

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

[OG] Psycho [ REQ CLOSE! ]Where stories live. Discover now