Cast : minhanna_03 x Min Yoongi Bts
Title: Secret loverSeorang yeoja tersenyum melihat tv disebuah kedai barangan elektronik yang memaparkan sekumpulan lelaki kacak yang sedang menari diatas pentas. Apabila kamera close up pada seorang lelaki yang berambut hitam dan berkulit sedikit pucat dia semakin melebarkan senyumannya.
" Oppa. Aishiteru!" Desis yeoja itu perlahan.
" Omo!! Bts oppa buat show kat SBS stage la!! Kyahhhh handsomenya oppa!!! Namjoon oppa nampak kacak!" Seorang pelajar yang berambut panjang melompat lompat.
" Yahh Ara. Kau jangan la gedik sangat. Btw Chim aku sangat kyeopta dari Rapmon oppa!" Bidas kawannya.
" Eleh korang ni. Suga oppa lagi swag, cute, handsome and kacak laa. Kyaahh oppa! You are mine!!! Saranghaeyo oppa! ." Yeoja yang berambut pendek membuat aegyo menyebabkan kawannya yang lain meluat. Mereka kemudian pergi dari situ.
Sementara yeoja yang sedari tadi berdiri disitu hanya tersenyum dan menggelengkan kepalanya
Skip
Yeoja itu sampai di apartmentnya. Dia mengerutkan dahinya apabila melihat sepasang converse merah. Namun dia senyum.
Dia menekan password rumahnya. Pintu dibuka. Dia lantas masuk dan meletakkan barang yang dibeli didapur. Dia lantas meluru ke bilik tidur utama. Pintu dibuka perlahan. Dia tersenyum melihat sekujur tubuh yang memakai pakaian yang serba hitam sedang tidur diatas katil.
Dia menuju ke arah katil. Dia memanjat perlahan. Dia merebahkan badannya disamping lelaki tersebut. Tubuh lelaki tersebut dipeluk. Ciuman dihadiahkan pada kelopak mata lelaki tersebut. Menyebabkan lena lelaki tersebut terganggu.
" Oppp! Ireona!Hanna rindukan oppa!" Yeoja yang bernama Hanna tersebut mencium pipi lelaki tersebut bertalu talu.
" Yahh Hannazakari Yoi. Oppa mengantuk la. Bagi oppa tidur dulu. Nanti Hanna kejutkan kan oppa ya. " Lelaki tersebut kembali tertidur.
" Yakk Min Yoongi! Bangunnnnnn!!!!" Hanna menjerit.
" Aishh.. Nde nde.. Oppa bangun la ni. " Lelaki tersebut. Min Yoongi atau lebih dikenali sebagai Suga bangun dan memeluk Hanna. Perempuan yang berusia 24 tahun kelahiran Tokyo, Jepun.
Kekasih rahsianya.
Mereka telah menjalinkan hubungan sebagai kekasih sejak dari Suga belum debut lagi. Suga bertemu dengan Hanna di sebuah cafe dimana Hanna bekerja part time dan cafe tersebut merupakan tempat Suga mencari ilham. Hanna yang memakai converse merah menarik hati Suga dan mereka menjalinkan hubungan secara rahsia.
" Kenapa oppa datang tak cakap. Boleh Hanna masak sedap! " Hanna menjuihkan bibirnya.
" Alah saja. Nak surprise. Btw oppa lapar la. Boleh Hanna masakkan untuk oppa?" Suga mencium bibir Hanna lembut.
" Nde. Arasoe. Hanna nak masak curry rice. Oppa tunggu kejap ya. Nanti sebelum oppa balik dorm, Hanna buat bento ya. Kejap tau. Tapikan oppa! Hanna ada kejutan untuk oppa! " Hanna tersengih.
" Bwo? Apa dia? Cakap la." Yoongi memandang Hanna.
" Adalah. Okay la Hanna nak masak kejap." Hanna bangun.
Skip
Suga menuju kedapur senyap senyap. Dia tersengih apabila melihat Hanna yang sedang memotong daging.
Dia memeluk tubuh ramping Hanna dari belakang menyebabkan Hanna terjerit.
" Oppa! Terkejut Hanna." Hanna mengerutkan dahinya.
" Alahh Hanna tu yang lemah semangat sangat " Suga mencium leher Hanna.
" Oppa pergi la rehat. Hanna nak siapkan dulu makan malam kita. " Hanna membalikkan tubuhnya berhadapan dengan Suga.
" Kalau oppa taknak?" Suga tersengih.
" Ishh degil la. Oppaaaaa.." Hanna memanggil Suga.
" Yup." Suga membalas pendek.
" Bila oppa nak lamar Hanna?" Tanya Hanna.
" Hanna kita dah cakap kat tentang ni. Oppa nak fokus pada kerjaya oppa dulu. Hanna kena faham." Suga memegang kedua dua bahu Hanna
" Sampai bila oppa? Sampai Hanna lahirkan baby kita?" Hanna memandang sayu Suga.
" Wait. What? Jangan cakap yang Hanna..." suga memandang tajam wajah Hanna.
" Yes! Iam pregnat! Almost 3 months!" Hanna memeluk tubuh Suga kemas. Namun tak lama apabila Suga meleraikan pelukan mereka.
" Are you serious Hannazakari Yoi?" Tanya Suga tegas.
" Yes! We are going to be daddy and mommy!" Hanna tersenyum bahagia.
" No! Gugurkan baby tu." Suga mendengus kasar.
" Oppa!! Sampai hati oppa!" Hanna menjauhkan dirinya dari Suga.
" I said abort it Hanna!" Suga melenting. Tangannya dikepal kuat.
" No i wont! Hanna akan lahirkan baby kita! Our aegya." Hanna menangis.
" Listen Hanna. Oppa idol. Populariti oppa akan jatuh kalau orang tau oppa ada anak. Anak luar nikah. " Suga meraup wajahnya kasar.
" Then kita kahwin." Hanna memegang tangan Suga.
" No way! Aku taknk terikat!" Suga melepaskan tangannya.
" Habis tu selama ni kita berkasih bukan untuk kahwin? How could you min Yoongi. Selepas kita make love awak taknak bertangungjawab? Awak jantan tak guna! I hate you!" Hanna meluru ke biliknya.
" Hanna! Wait!" Yoongi meluru ke bilik namun pintu dikunci. Tak lama selepas itu Hanna keluar dengan bagasi.
" Hanna nak pergi mana? " tany suga.
" Hanna nak balik Jepun ! Hanna akan bongkarkan segala galanya dekat media. You deserve it Suga!" Hanna menarik begnya namun Suga menarik tangan Hanna.
Dia kemudian menolak tubuh Hanna jatuh diatas meja kaca menyebkan meja tersebut pecah. Badan Hanna berdarah dan kepalanya luka akibat terhantuk.
" Arghh. Sakit.."Hanna cuba bangun namun Suga menarik rambut Hanna dan menghantukkan kepala Hanna pada dinding. Berulang kali.
" Aku takkan biarkan kau rosakkan nama baik aku. Kau saja tempah maut dengan aku Hanna!" Suga mencekik leher Hanna.
" Opp...oppa..." Hanna memegang tangan Suga namun Suga terus mencekik leher Hanna.
" Just go die Hanna!" Suga mencekik kuat sehingga hanya mata putih Hanna yang kelihatan.
" Oppa.." Kepala Hanna terkulai layu. Matanya terpejam. Hembusan nafas tak lagi kedengaran. Suga tersenyum sinis. Dia melepaskan cekikannya.
"RIP. HANNA ." Suga memijak kepala Hanna kuat.
Skip
Seorang lelaki yang berpakaian serba hitam dan memakai mask keluar dari blok apartment dengan tergesa gesa.
Tak lama selepas itu api marak jelas kelihatan dari sebuah apartment. Lelaki tersebut memandang apartment yang terbakar.
"Heh. " Dia kemudian menahan teksi dan pergi dari situ
The end
Thanks for req.
YOU ARE READING
[OG] Psycho [ REQ CLOSE! ]
FanfictionSisi hitam k idol korang yang selama ni korang puja. Kononnya baik, comel, handsome and bla bla bla... Tapi sebenarnya diorang.... Mind to read em?? Dont jundge my writing. Just read. Dont like? Just leave. Dah namanya fan fic kan. Janganlah butthu...