TITLE: CUTE STRANGERS
CAST: SHIN MIN JUNG -taestaetics- & MIN YOONGISeorang gadis yang memakai sweatshirt labuh berwarna merah serta dipadankan dengan skirt pendek paras lutut dan juga kasut converse merah. Dia membetulkan cap yang terletak elok diatas rambutnya yang berpotongan Bob cut. Dia yang sedang menikmati ice americano tersipu malu apabila melihat seorang lelaki tersenyum manis kearahnya.
Lelaki tersebut yang tidak begitu sasa berbadan kurus dan juga mempunyai warna kulit seputih salji. Bibir yang merah serta senyuman yang sangat manis. Lelaki tersebut dari tadi asyik memerhatikannya sejak dari mula mula dia masuk ke JOJO'S CAFE.
Shin Min Jung. Itu nama gadis tersebut. Seorang pelajar kolej jurusan kedoktoran di kolej berprestij.
Min Jung kemudian tunduk menghadap bukunya apabila dia tersedar yang dia mempunyai test pada esok hari. Dia akhirnya larut dalam pembacaanya sehinggakan tidak sedar bahawa lelaki yang merenungnya tadi masih tekun melihat dirinya.
Keesokan harinya apabila Min Jung telah selesai menjawab test, dia bergerak ke perpustakaan awam untuk memulangkan beberapa buku rujukan. Semasa dia mengambil satu buku diatas rak dia melihat satu wajah yang agak terlindung. Hanya mulutnya yang kelihatannya. Min Jung mengerutkan dahi apabila melihat satu senyuman yang seakan pernah dia lihat.
Min Jung menundukkan kepalanya sedikit untuk melihat orang tersebut namun malangnya orang tersebut telah berjalan menyelusuri bahagian ia rak bukun. Min Jung yang penuh dengan niat ingin tahu mengikuti pergerakan lelaki tersebut dan akhirnya melihat tubuh lelaki tersebut yang membelakanginya. Apabila lelaki tersebut berpusing, lelaki tersebut sekali lagi melemparkan satu senyuman yang manis.
" Cute st.stranger.." Desis hati Min Jung. Lelaki tersebut kemudian berlalu tanpa ada niat mahu menyapa Min Jung. Hal ini sedikit membuatkan Min Jung kecewa kerana lelaki tersebut tidak pernah bertegur sapa dengannya.
Prom night. Di mana malam tersebut para pelajar perempuan berdandan cantik dan para pelajar lelaki akan berpakaian suit dan juga tuksedo. Min Jung yang memakai dress kembang berwarna hitam juga bertatahkan berlian palsu begitu cantik dengan high heelnya. Ramai pelajar lelaki mengajaknya untuk menjadi pasangannya namun ditolak. Min Jung seolah olah menunggu pelawaan dari seseorang.
Tiba tiba datang seorang lelaki yang memakai suit dan juga topeng menghulurkan tangannya kepada Min jung. Min Jung pada mulanya teragak namun apabila dia melihat senyuman lelaki itu ia terus mengenggam tangan lelaki tersebut dan mereka mula menari mengikut alunan melodi.
Apabila muzik dihentikan lelaki tersebut melepaskan tangan Min Jung dan kemudian menghilangkan diri ditengah tengah orang ramai. Min Jung cuba mencarinya namun gagal. Min Jung mengeluh. Dia tidak tahu nama si cute stranger tersebut.
Min Jung berjalan di sebuah lorong. Pada mulanya dia mahu berjalan di laluan biasa namun dia ingin cepat sampai ke destinasinya. Lorong tersebut merupakan jalan pintas ke rumah kawannya.
Dia merasakan ada seseorang mengekorinya. Dia tersenyum. Menyangka orang yang mengekorinya merupakan lelaki comel namun apabila tubuhnya dihempaskan ke dinding, mata Min Jung membuntang kerana orang yang mengekorinya bukan lelaki comel tempoh hari.
Lelaki tersebut menghunuskan pisau lipat ke leher Min jung. Min Jung cuba merayu namun lelaki tersebut berteriak mahukan duit. Min Jung yang sudah ketakutan menangis. Dia mengharapkan ada yang sudi menolongnya.
Nampaknya doa Min Jung termakbul. Muncul lelaki comel dan menyerang lelaki tersebut. Lelaki tersebut melarikan diri.
Min Jung jatuh kedalam pelukan lelaki comel tersebut akibat trauma. Lelaki tersebut menenangkan Min jung.
YOU ARE READING
[OG] Psycho [ REQ CLOSE! ]
FanfictionSisi hitam k idol korang yang selama ni korang puja. Kononnya baik, comel, handsome and bla bla bla... Tapi sebenarnya diorang.... Mind to read em?? Dont jundge my writing. Just read. Dont like? Just leave. Dah namanya fan fic kan. Janganlah butthu...