Önceki bölümde yazılar karışmış bu yüzden özür dilerim. Bölümü okuyamayanlar için bu gün düzelttim hadi okuyun gari :D
***
Çalar saatimin sesi ile tekrar manyak bir güne uyandım.
Manyak style oyeğğ
Gir içeri lan.
Çalar saatimi bu sefer alışılanın aksine nazikçe durdurdum. Yok anam bu gûn hiç aksiyon çekemezdim.
Mükemmel, muhteşem, taş, müthiş, süper ve olağanûstü bedenimi yatağımdan kaldırım, banyoma girdim.
Ne övdün mk!
Ağzına balgam attığım. Içeri gir.
Işlerimi halledip çıktım ve dolabın içinden formalarımı çıkarıp giydim.
Şu etekli şortmu ne, nefret ediyordum bundan. Bildiğiniz önü etek arkası şort gibi görünüyordu.
Kısaca erkekler bacaklarınızı rahatlıkla kesebiliyordu.
Sende yapıştır
Bu espiriyi yapmadın farzediyorum iç ses.
Yaptım ama.
Lan!
Ee yaptım ne yapcan?
Dövcenmi?
Levyeylemi kovalican?
Kitaptan mı silcen?
N A H!Defol şurdan.
Bu gün saçlarımı açık bırakmaya karar verdiğimden hep gözûmün önüne geliyorlardı. Bir kez daha nefretle saçlarımı geriye attıktan sonra çantamı takıp evden ayrıldım.
Klimalı otobüsüm her gün aynı saatte olduğu gibi evimizin önünde durduğundan vakit kaybetmeden bindim.
Sabah olduğu için pek bir kişi olmuyordu buda benim işime geliyordu.
Şu köşede yağuşuğlu bir amca var.
Hay ben senin iç ses. Kimseyi bulamadın da amcayamı yavşamaya başladın?
Napak gardaş. Sen sap sap gezdiğinden kime yavşayacağımı bilmiyorum. Anca amcanın şekerparelerini kesiyim ben.
Millet dışarda sevgilisini sevsin sen evde göbeğini sev.
Of kes be kes.
Sende yapıştır.
Iç sesime levye atıp fabrika ayarlarıma geri döndüm.
Telefonuma kulaklığımı takıp şarkılardan birini açtım ve dinlemeye başladım.
Bu gün Cuma olduğundan pek bir uyuşuktum. Genelde cuma gunleri hayattan bezmiş olurdum. Nedenini bende bilmiyordum. Ehehe.
Ponçiğim yanıma oturduğunda ona döndüm ve baygın bakışlarımı attım yüzûne.
"Ponçiğim ne oldu sana" Simay dudaklarını büzdü tekrar. Yeter artık yapma şu hareketi be diye bağırcaktım o olacaktı.
"Her zaman ki cuma hallerim ponçik"
Içsesim levyeden sonra birşey dememişti. Acaba kûsmüş müydü?
Geel geel geeğl
Geel çok özlediğğm
Geeel geel geeeel
Çok çaresiziğmmm
Geeel geel geeeeeeelHah bende nerde kaldı diyordum.
Yanımda kal
Yanımda kaaağl
Düşlerin-Gir içeri yavrum.
O değilde içim it oldu lan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZMİR ŞEKERİ (#Wattys2018)
Teen FictionHayaller doktor olmak iken hayatlar kaldırım mühendisliğiydi. Şaka şaka. Lise son sınıfım derken okul müdürünün çok biricik oğlu hayatımı değiştirmişti. Ama durun! Klasik hikayelerden değildi bizimkisi. Bolca normallik, bolca manyaklık ve biraz da d...