Multimedyada karakterlerimiz var♥🎈
Seda ve Mete ikilisi için henüz karakter bulamadım onuda bulcam insallah😂Ve ve ve son olarak... Kitabımıza ilerleyen zamanlarda yeni bir erkek karakter gelecek. Bir anda çıkarsa şaşırmayın derim😂.Yüzümden herhangi bir duygu geçmiyordu. Bakışlarımı ikimizin arasında havada kalan eline diktim.
"Biliyorum affetmeyeceksin ama ben yine de şansımı denemek istemiştim. Şunu bilmen gerekiyorsa ben yaptığım şey yüzünden çok pişmanım. Özür dilerim"
"Kabul"
"Hem herkes 2inci bir şansı hak eder öyle değilmi?"
"Tamam"
"Hemen hayır deme bak biraz düşün sonra kararını verirsin"
"Lan tamam dedim ya!"
"Evet ne desen haklısın. Çok kötü bir şey yaptım ama pişmanım. Ama bence aramızda yaşananları telafi edebiliriz? Hadi bana bir şans ve-" sözünü kesip arkadaşlarıma döndüm ve sitemle konuştum.
"Biri şuna format atsın ya"
Cimlere oturup uzandım.
"Lan kız tamam diyor, kabul ettim diyor, 2inci bir şansı veriyorum diyor anlasana oğlum"Uluğ çocuğun kafasına vurdu.
Bir hayvan üzerime atlayınca nefessiz kaldım.
Gözlerimi aralayıp kim olduğuna baktım.
Hayvan değil bea Burakmış.
Burakmış...
Burak...
Mış...
Burah...
Bırah bu işleri burah oyeağ.
Biri bana da format atsın.
"Kaldırın şunu üzerimden!"
Yanağıma öpûcük kondurunca gözlerim portladı.
"Teşekkür ederim Izmir Şekeri"
"Lan kalksana ayu"
Dememe kalmadan Can yakasından tutup havaya kaldırdı ve kafayı gömdû.
"Sen kimsin lan kızı öpûyon?"
Yere düşen Burağın üzerine oturup bir yumruk salladı.
"Ah! Ben onu sevinçten ya- Ağh! Can tama- Ah-"
Can yumruklarını sallarken Simay ise oturmuş keyifle izliyordu. Kaş göz işareti yapınca da omuz silkti.
Iş başa düştü. Hakkınızı helal edin kız s.s
Araya girip Canı çocuğun üzerinden kaldırdım.
"Can, tamam kardeşim"
Elinin tersi ile alnındaki teri sildi."Angus kılıklı ahtapot" Can bunu ciddi ciddi Burağa söyleyince hönkürmemek için kendimi zor tuttum.
Evet bizim grubun benzetmeleri harikadır.
Çümküğ benim kankalaytolaytolarım.
Simay Canı kolundan çekip yanına oturttu. Ben ise Burağa döndüm.
"Oha dudağın patlam-" Can sözümü kesip araya girince ona baktım.
"Ne güzel işte bir daha öperse o dudaklar yok olacak zaten. Bak yine sinirlendim. Sen kimsin oğlum bu kızı öpüyon" diyip tekrar ayağa kalkacağı sırada Simay karnına dirseğini geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZMİR ŞEKERİ (#Wattys2018)
Подростковая литератураHayaller doktor olmak iken hayatlar kaldırım mühendisliğiydi. Şaka şaka. Lise son sınıfım derken okul müdürünün çok biricik oğlu hayatımı değiştirmişti. Ama durun! Klasik hikayelerden değildi bizimkisi. Bolca normallik, bolca manyaklık ve biraz da d...