1 Hafta Sonra
Kolumun insan dışı dürtüklenmesi ile şifon yerin üzerinde elime gelen ilk şeyi beni dürten kişiye fırlattım.
"Ahhh!" çığlı sesi ile kıçımı diğer tarafa döndüm.
"Kalk lan yılan sikmiş su aygırı" öyküyü umursamayıp uykuma devam etti.
Kıçımda hisettiğim manyak ağrı ile gözlerimi açamadan yere düştüm.
"Saatlerdir ne yolu denediysem olmadı kıçına pandik attım diye yere düştün. Bilsem önceden denerdim lan"
Düşmemin etkisi ile burnum sızlıyordu. Gözlerimi tekrar kapatıp yatağın üzerinde götü başı dağılmış pikeyi üzerime çektim ve yerde uyumaya devam ettim.
"Bak hala uyuyor kalk lan yeter artık. Ne biçim bir uykun var senin hayır yani kış uykusuna yatmaya mı hazırlandın anlamadım ki." Diye yakınan öyküye içimden küfürler yağdırıyordum.
Bir süre ses gelmedi diye sevinirken bir anda kafama yediğim buz gibi su ile yerimden sıçradım.
"Lan götüne şaplak attığımın nuri alço kızının kayın validesinin saçının içine giren bit çakması orangutanın kankası fil dışkısı, ne diye uyandırdın beni güzellik uykumdan kezban göbeği?"
"Amin" diyip elini yüzüne sürdü.
Elime gelen yastığı fırlatmamla havada yakaladı.
Birden kahkaha patlatan Simay ile ona döndüm.
"Her şeyi anlarım da ahaha kezban göbeği ne ağsjhahaha"
Simay karnını tutup gülmesinin ardından derin nefesler almaya çalışıyordu.
Öykûye döndüğümde nur yerli taş bakışlarını fırlatıyordu bana
"Niye öyle bakıyorsun gerizekalı?"
"Maymun götüne benziyorsun aptal. Git bir duş al ne biliyim yüzünü felan yıka ama şu tipten kurtul ıyk" diyip yatağıma oturdu.
"Ağzına balgam atarsam görürsün maymun götünü" yerinden kalkıp bdni omzumdan tuttuğu gibi banyoya fırlatıp arkamdan kapıyı kapattı.
"Çüş arı boku"
"Bende seni bokum" diyip ayak seslerini duymamla gittiğini anladım.
Aynadan kendime bakmamla tırstım.
"Tövbest"
"Haklıymışım dimi"
Öykûnün görmeyeceğini bildiğim halde gözlerimi devirdim.
Aynadaki saçı başı dağınık halime çeki düzen verip çıktım banyodan.
"Şükür insanı andırıyorsun şimdi" öyküye orta parmak çekip dolabımı açtım ve ne giysem diye düşündüm.
"Ne giycem ben lan"
Simay hemen yanımda bitince geri çekildim.
Içinden siyah tulumumu çıkardı.
"Değiştir" dedi öykü arkadan.
Simay elindeki kıyafeti yerine koyup yeşil askılı ve beyaz şortumu çıkardı.
"Çok sıradan" dedi tekrar öykü.
Simay tekrar elini daldırıp başka bir kıyafet seçti.
Kıpkırmızı vucuda yapışan ve üzerinde püskülleri olan mini bir elbise çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZMİR ŞEKERİ (#Wattys2018)
Novela JuvenilHayaller doktor olmak iken hayatlar kaldırım mühendisliğiydi. Şaka şaka. Lise son sınıfım derken okul müdürünün çok biricik oğlu hayatımı değiştirmişti. Ama durun! Klasik hikayelerden değildi bizimkisi. Bolca normallik, bolca manyaklık ve biraz da d...