Hey ! Aceasta este prima mea carte , deci...sper sa ca placa :)
Era vara. Nimeni nu mai aveam chef de scoala , caci eram in luna iunie si se termina , deci nu ne mai omoram cu ea . Am uitat sa ma prezint : eu sunt Kate , o fata de 18 ani din clasa a XII-a la un liceu de muzica . De cand eram mica visam sa devin o mare cantareata , precum Demi Lovato , Jessie j si alte cantarete internationale .
Daca tot eram pe sfarsitul scolii , ma gandeam ca eu si cateva prietene putem merge in mall la un suc si cateva cumparaturi . Din pacate , prietenele mele cele mai bune nu erau in liceu cu mine , asa ca nu ne vedeam in fiecare zi . Dar cateodata , in weekend dadeam cate o petrecere in pijamale .
Dupa ce ajung acasa le sun pe fete sa vad daca ne intalnim .
- Buna !
- Buna ! spuse in cor Hanna, Rose , Amanda si Mary.
- Sper ca nu aveti planuri pentru sambata seara pentru ca ma gandeam sa mergem prin mall.
- Eu sunt libera.
- Si noi !
-Ok! Deci asa ramane ! Ne intalnim la 18:15 in fata mall-ului , da ?
-Ok ! Pa!
-Pa !
Venise si sambata mult asteptata. Ma trezesc la 10 , cobor jos , unde ma intampina mama, cu un catelus mic si pufos .
- 'Neata ,mama! Al cui este acest catelus blanos ?
- Al tau !
-Al meu?! Cu ce ocazie ?
-Pai... spuse ea dandu-mi in mana un plic . Deschide plicul si o sa vezi.
Plicul era de la facultatea Aill , facultate unde am trimis un video cu mine cantand , pentru a vedea daca sunt acceptata . Cand am deschis plicul , am avut o mare surpriza .
- Aaaaaaaaaaaaaaa! Am intrat ! Incep eu sa tip si sa sar prin casa de fericire. Nu pot sa cred!
Dupa mai bine de o ora de tipat si de alergat prin casa de fericire , ma asez la masa pentru a lua micul dejun , ca dupa sa ma pregatesc .
Stiind ca eu fac cam o ora pe drum, plec mai devreme . Dupa ce imi iau niste blugi pe mine, un maieu mai larg , ma dau cu niste rimel si luci de buze , cobor jos si o rog pe mama sa-mi dea si mie cativa bani , deoarece nu eram sigura ca banii pe care ii avem imi ajungeau . Mi-am luat chieile si am plecat .
Se pare ca am ajuns la timp si fetele nu m-au asteptat .
-Hey! Ce faceti ?
-Bine ! Tu ?
-Eu sunt in culmea fericiri .
-De ce ?
-Pai...am intrat la Aill !
-Aaaaaa! au tipat toate in cor , iar lumea a inceput sa se uite la noi. Felicitari
-Mersi ! Pai...hai sa intram .
Am intrat in mall , am fost la un suc iar dupa am mers la niste cumparaturi . Cand ajung acasa ma trantesc in pat , adormind bustea .
Sper ca v-a placut ! Nu stiu sigur cand o sa pun next , dar propabil va fii in weekend ! :*
CITEȘTI
Just a dream ?
AdventureKate , o simpla fata de 18 ani , va avea o aventura in Londra cu cele mai bune prietene ale ei , unde visul ei de a deveni o mare cantareata se poate indeplini .Dar ...nu totul o sa mearga cum vrea ea , oare se va da batuta ?