Intrebari

75 2 0
                                    

Era o zi de marti obisnuita . De fapt nu era deloc obisnuita . Era ULTIMA MARTI DE SCOALA !!!  Asta insemna. ca mai avem doar 3 zile de scoala !!! Aaaaaa! Era asa de fericita . Ca in fiecare zi de scoala si ca in fiecare dimineata , ma ducem si faceam toaleta de dimineata , mancam , ma imbracam si plecam .

   La scoala

  - Dna Key ! Ce mai faceti ? 

  - Multumesc bine ! Imi cer scuze ca Anne nu a putut ajunge , dar i s-a facut rau si a plecat .

  - Cum ?! Acolo a fost o fata , dar nu o chema Anne , o chema... mmm...Trina ! O chema Trina !

  - Nu avem pe nimeni in scoala cu numele de Trina.  Eu trebuie sa plec . Pa-pa

   - Dar...

   Totul era in ceata . Visul , fata , totul parea prea mistrios . De ce ar fii fost un vis asa de real ? De ce a venit fetita aceea acolo ? Sunt prea multe intrebari care nu au raspuns si de aceea aproape totul este neclar .

  Dupa ce am stat pe ganduri un moment , am plecat inapoi in clasa . Avem biologie. Ora aceasta se incheiau mediile , deoarece era ultima ora din anul acesta . A fost o ora de relaxare . Am stat si am vorbit. Ma gandeam numai la plecarea in Londra . Ca o sa fiu singura , ca nu o sa cunosc pe nimeni decat pe Hanna si pe Rose . In rest , o sa fiu doar o simpla straina . Bineinteles ca plecarea are si avantaje . O sa fiu cu prietenele mele in cautarea celor de la trupa One Direction .Noi eram mari fane . La inceput numai mie si Hannei ne placea , dar dupa , am corupt-o si pe Rose . Sunt asa de fericita ca vin si ele acolo . Sper ca o sa ne distram pe cinste . Se sunase de iesire.  Am plecat la sport .

  - Kate , iti mai place de baiatul ala de la clasa cu care facem spotul ?

  - De cine ?

  - Jason

  - Niciodata nu mi-a placut de el ! Nu ne cunoastem de foarte mult timp .

  - Tu nu ti-ai dat seama ?! Jason este baiatul ala de care iti placea tine anul trecut .

  - Nuuu

  - Daaa

  - Nu se poate , arata complet diferit . Tunsoarea si... nu e el...nu are cum sa fie el .

   - El e !!

   - Fie cum ziceti voi ! Dar de ce m-ati intrebat asta ?

   - Pentru ca se uita aici incontinuu !

   - Si ?

   - Se uita la tine !

   - Asta nu insemna ca ma place ! Se uita la mine pentru ca ne cunoaste . In fine ...trebuie sa incepem .

   Dupa ,scoala am ajuns acasa cu aceeasi intrebare . Cine era fetita aia ? Am adormit in timp ce ma gandeam la aceasta intrebare .

   Dupa toate zilele de scoala venise si sambata . Am fost cu fetele la cumparaturi , deoarece luni plecam in Londra . Am facut cumparaturile si ne-am intors acasa .

   Toata duminica am stat acasa , in pat bucurandu-ma de ultima mea zi in acea casa .

   Venise si ziua mult asteptata . Ne-am trezit la 06:00 pentru ca la 07:30 pleca avionul . Am ajuns la aeroport de unde ne-am luat ramas bun de la parinti , chiar au curs si niste lacrimi . Nu stiu de ce plangeam , deoarece doar o luna stateam singure , iar duap veneau si parintii nosti .

   Eram in avion , unde ascultam muzica pentru a trece mai repede timpul . La un moment dat , am adormit .

   Hey ! Acesta a fost capitolul 5 ! Sper ca v-a placut si imi cer scuze pentru ca nu am poastat mai devreme , dar am avut mult de invatat . Va multumesc pentru toti cei 138 de cititori . M-am gandit sa apara si artistii din One Direction si alte trupe . Pai...daca v-a placut , va astept cu un vot sau o parere , va pup :* !!

Just a dream ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum