Intalnirea

145 3 0
                                    

    Era o dimineata linistita de duminica . Ma trezisem cu o dispozitie foarte buna de parca as fii putut face orice . Ma dau jos din pat , ma duc la baie , ma spal pe dinti si cobor la mama .

   - 'Neata somnorici !

   - 'Neata tata ! Cand ai venit ?

   -  Pe la 3 .Am fost foarte obosit asa ca imi facusem un dus si ma bagasem direct in pat.  Dar...am un cadou pentru tine .

   - Multe cadouri in ultimele zile .

   - Deci...mama ta mi-a zis ca ai intrat la Aill , asa ca ti-am luat un lantisor .Sper sa-ti placa .

   Lantisorul era in forma de inima si avea pe el pictat steagul Angliei , iar pe margini erau niste diamante mici.

   - Mersi tati , este minunat.

   Dupa ce il iau in brate ,ma duc in bucatarie unde o gasesc pe mama .

    - 'Neata mama ! Mmm...ce bine miroase . Faci cumva clatite cu Nutella ?

   - Ai ghicit . Chema-l si pe tatal tau si asezati-va la masa .

   Dupa ce manac , ma duc , ma imbrac si o scot pe Fifi afara .

    - Mama , am plecat cu Fifi afara !

    - Bine scumpo !

    Afara era foarte cald . Ma plimb cu catelusa prin apropiere , cand a inceput sa ma traga .

    - Fifi , unde te duci ?

    Se pare sa se ducea la un catelus.

    - Buna ! se aude o voce din spatele meu , este catelusa ta ? 

    - Buna ! Da ,este catelusa mea .

    - Eu sunt Jason .

    - Eu sunt Kate .

    - Incantat.

    - Si eu . Pai...eu trebuie sa plec.Pa-pa !

    - Pa !

     Cand ajung acasa , tata vine la mine si imi zice :

    - Imbracate frumos , pentru ca mergem la o intalnire de afaceri .

    Dupa ce imi zise tata asta ,ma uit in dulap si imi aleg o rochie turcuaz , imi iau pantofii negrii si niste cercei de aceeasi culoare .

    Am plecat la ora 18:15 la un restaurant din apropiere asa ca am ajuns repede .

    - Buna seara domnilor ! Acesta este sotia mea , Cristina, iar acesta domnisoara este fica mea , Kate .

    - Buna seara!

    - Kate , tu esti ?

    - Jason ? Buna !

    - Se pare ca va cunoasteti deci nu mai trebuie sa va fac cunostinta .

    Toata seara am vorbit cu Jason si am aflat ca mergem la aceeasi scoala , ca ne plac aceleasi genuri de muzica si ca , si el a intrat la Aill. Deci... o sa am si eu pe cineva cunoscut acolo .

    Cand am ajuns acasa ,mi-am facut un dus si m-am bagat in pat.

    

     Hey ! Acesta a fost capitolul doi , stiu ca e scut dar sper ca v-a placut si va rog sa-mi scuzati greselile :)

Just a dream ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum