M-am trezit brusc. Atunci ateriza avionul . Fusese un zbor foarte lin , cel putin eu asa simtit pentru ca am dormit tot timpul. Eram super nerabdatoare sa vad ...mmm...TOTUL! Trebuia sa vizitez absolut totul. Muzee , parcuri , tot .
Cand am iesit din avion , ghiciti cine ne astepta : Jason.
- Buna ! Cum a fost zborul ?
- Buna ! A fost foarte....hmmm...bine...cred. Am dormit tot timpul, deci....mai bine le intrebi pe fete . Nu cred ca au dormit tot zborul . Si...tu unde stai ?
- La un apartament din centrul Londrei , tu ?
- Eu stau cu Hanna si Rose , tot asa intr-un apartament cu 3 camere, tot din centru .
In timp ce noi vorbeam , fetele au coborat si ele din avion .
- Deci...ne indreptam spre apartament sau nu ?!
- Da , spun eu . Dar stie vreuna dintre noi cum sa ajunga acolo ? Spun eu razand .
- Da , raspunse imediat Rose , Hanna stie .
- Hanna , nu vrei sa ne conduci si pe noi la apartament ?
- Mi-ar face mare placere , urmati-ma !
In aproximativ 45 de minute am ajuns la apartament . Jason nu statea foste departe de noi , doar la cateva strazi distanta . Am despachetat vreo 2 ore .
- Ce ati zice daca am iesi in oras sa luam cina ? zic eu .
- Ar fii o idee foarte buna , spune Hanna.
- Sa-l chemam si pe Jason , spune Rose .
- Daca vrei tu ... . Dar voi il sunati !
- Ok. Dar...dar da-mi numarul lui , spune Hanna.
Dupa ce îi dau nr. , Hanna il suna imediat.
- Buna Jason ! Eu sunt , Hanna . Te-am sunat sa te intreb daca vrei sa vii cu noi sa luam cina ?
- Da...mi-ar placea . Unde si la ce ora ne intalnim ?
- La ora 19:00 , pe strada Riston.
- Ok , ne vedem , pa !
- Pa !
Deci totul era stabilit .
La cina
- Pastele astea sunt fabuloase ! spun eu .
- Salata asta este ...
- Delicioasa ! spun Hanna si Rose .
- Tie cum ti se pare pestele , Jason?
- Mmm...bun . Si...aveti planuri pentru maine seara ?
- Da . M-am sa merge sa mai vizitam si noi pe aici . Vrei sa vii ? Intreb eu .
- Sigur .
- Iti voi trimite mai multe detalii maine printr-un mesaj , e ok ?
- Perfect . Pai...pe maine !
- Paa !
- Deci vine si Jason maine ... spuse Rose.
- Da ...bineinteles daca nu aveti nimic impotriva .
- Nuu , e bine , spuse Hanna uitandu-se la mine cu o privire ciudata .
- Ce-i cu privirea aia ??
- Ce privire ?
- Aia , ai privirea aia ca si cum ai planui ceva .
- Nu planuiesc nimic , cred ca ti se pare din cauza oboselii . Mai bine am merge la culcare .
- Ok .
Dupa ce am platit am plecat acasa si am adormit imediat .
A doua zi de dimineata ma trezesc brusc : uitase-m sa-i trimit lui Jason detaliile .
- Ce faci somnorici ? ma intreba Hanna , vrei nuste cafea ?
- Sigur. Dupa ce ii trimit lui Jason...
- I le-am trimis eu , spuse Rose sambindu-mi .
- Mersi fetelor . Nu stiu ce m-am face fara voi ! Dupa ce rostesc acele cuvinte le iau in brate pentru a le imbratisa .
- Pai...sa ne pregatim .
Dupa toate pregatirile plecam pentru a ne intalni cu Jasons si pentru a vizita .
- Buna !
- Buna ! Voi fetelor aratati nemaipomenit !
- Multumim . Deci...de unde incepem ? spun eu grabita .
- Pai...sa o luam pe aici .
Londra era fascinanta si cred ca urma sa avem o seara incredibila, poate chiar de neuitat .
Hey !!! Scuze ca nu am mai postat de mult dar am intrat in sfarsit in vacanta de vara si am iesit pe afara si am fost sa ma plimb . Acesta a fost capitolul 6 , sper sa va placa si imi cer scuze daca sunt greseli . Pai...va multumesc ca imi cititi povestea , va pup :* !!
CITEȘTI
Just a dream ?
AdventureKate , o simpla fata de 18 ani , va avea o aventura in Londra cu cele mai bune prietene ale ei , unde visul ei de a deveni o mare cantareata se poate indeplini .Dar ...nu totul o sa mearga cum vrea ea , oare se va da batuta ?