Era luni . O noua saptamana de scoala incepea . Ma duc la baie , ma spal , cobor pentru a lua micul dejun , ca apoi sa ma imbrac pentru scoala. Am mancat niste cereale , m-am imbracat ,mi-am dat cu putin rimel si am plecat .
In drum spre scoala , m-am intalnit cu Hanna , Rose si Mary .
-Hello !
-Buna ! Ce mai faceti ?
-Am o surpriza pentru voi ! Spuse Mary ?
- Ce surpriza ?
-Deschideti-le si o sa vedeti .
Ne-a dat fiecaruia o cutiuta mica de culori diferite cu numele noaste pe ele .
-Wow ! Sunt asa de frumoase !
Erau niste bratari cu numele noaste pe ele .
In scurt timp am ajuns la scoala . Eu ,Hanna si Rose suntem in aceeasi clasa si avem prima ora sportul .
-Buna Kate ! se auzi o voce din spatele meu i. timp ce vorbeam cu fetele . Ma intorc si privesc uimita .
-Jason ? Nu stiam ca facem sportul impreuna . Ma bucur sa te vad ! Ele sunt Hanna si Rose . Fetelor el este Jason !
-Incantate de cunostinta !
-Si eu la fel . Pai...trebuie sa ma duc inapoi in rand , pa !
-Pa-pa ! Fetelor , stiti cumva unde e Amanda ?
Dintr-o data , toate trei am primit un mesaj .
- E de la Amanda !
Draga fetelor ,
Imi pare rau ca va spun asta printr-un mesaj , dar parintii mei a trebuit sa plece cu serviciul si a trebuit sa merg si eu . Imi pare rau ! Nu o sa va uit niciodata !
Amanda
-Nu pot sa cred , trebuia sa ne spuna , trebuia sa petrecem ultimele zile din plin ,spun eu dezamagita.
Dupa toate cele 6 ore , ne-am gandit sa ne relaxam si noi putin si sa mergem la un suc .
- Kate , avem ceva sa iti spunem .
Dupa fetele lor se pare ca nu era de.bine .
- Vom pleca si noi !
- Cum ?! De ce ?!
- Farsa !!! imi stiga in fata Hanna ;atunci respir usurata .
- Daca mai faceti glume de genul , voi muri.
- Noi chiar avem o veste ! spuse Rose toata numai un zambet
- Pai...spune o data !
- Vom veni cu tine in Londra !!
- Aaaaaaaaaaa ! Dar , cum ?!
- Pai...acolo vom face si noi facultatea .
- Oh , ce ma bucur ! Si...stiti cine o sa mai vina ? Jason !
- Ok , cred ca o sa ne distram de minune .
- Pai ...eu am cam trebui sa plec . Ne vedem maine , pa !
-Pa !
Hey ! Asta a fost si capitolul 3 , sper sa va placa si sa ma scuzati daca sunt greseli . Si as vrea ca acest capitol sa il dedic uneia dintre cele mai bune prietene , Alexandra ,pentru ca a fost ziua ei .
CITEȘTI
Just a dream ?
AdventureKate , o simpla fata de 18 ani , va avea o aventura in Londra cu cele mai bune prietene ale ei , unde visul ei de a deveni o mare cantareata se poate indeplini .Dar ...nu totul o sa mearga cum vrea ea , oare se va da batuta ?