istediğim tek şey mutluluk. çok şey mi istiyorum ? sanmıyorum. tamam sadece mutlulukla sınırlı olmayabilir ama istiyorum işte. aşk istiyorum, dost istiyorum, sorunsuz bir aile istiyorum,çilek yemek istiyorum-maalesef çileğe alerjim var-. dolaylı yönden mutluluk istiyorum bu da tek bir şey sayılır. evet fazlasıyla düz mantığım. çünkü düşünmek acı veriyor bu yüzden işleri pek kurcalamıyorum. böylesi en iyisi.
siktiğimin sabahına uyandım maalesef. ve evet yine pazartesi ve evet yine okul var. okuldan nefret ediyorum. benden nefret eden insanların hepsi oraya toplanmış sanki. ama evden kaçmak için sığınabildiğim tek yer . kim okulu kaçış olarak görür ki . ne yazık ki ben görüyordum. okulda muhteşem bir lakabın var(!) ne mi ? lakabım Sürtük. böyle bir yeri kaçış olarak gösteren ailemden-tabi bize aile denilebilinirse- nefret ediyorum. lakabım çok kişiyle yatmış olmamında katkısı olabilir tabi. çok kişiyle yatmış olabilirim ama hala hiç aşık olmadım. onlar beni istedi bende kabul ettim o kadar.
okulda hep yanlızım. bu çoğu zaman güzel birşey ama bazen yanlızlıktan sıkılıyorum. yanlızlığa aşık biri olarak ben bile sıkılıyorsam diğerlerini düşünemiyorum. zaten düşünmek bana göre değil. genelde siyah giyindim için beni satanist saniyolar. ne yani pembe giyince de prenses mi oluyoruz ? kendimce güzel olduğumu düşünüyorum. kumralım,uzun boyluyum,güzel bir fiziğim var, zayıfım ve renkli gözlüyüm . okulumda çok çıtır var ve hepsininde beni istediğini biliyorum ama bücürlerle yatmam ben. evet aynı yaştayız ama hepsi çok ergen. ama biri hariç o da benim gibi. şuana kadar hic aşik olmadigimi söyledim hoslanmadigimi değil. o çocuğu gerçekten istiyorum. onun fotoğraflarına sarılarak yatiyorum-kabul bende ergenim ve göründüğüm gibi cool değilim aslında çok çocuksuyum- . onunla konuşmak istiyorum ama yapamiyorum.utanıyorum .bir surtuge hic yakismayan bi hareket ama bende insanim ve ona karşi bos olmadigimdan boyle çekingen davraniyorum. tabi bide o sülük yüzünden konuşamıyorum. asıl Sürtük o ama bizim adımız çıkmış bir kere.finn in onunla cikmasini hic anlamıyorum. aloo o seni aldatıyo. bunu uydurmuyorum. her defasında o sülüğü yakalıyorum-bu arada adı ellie ben sülük demeyi tercih ediyorum-. neden mi söylemiyorum. söylemiyorum çünkü o popüler biri ve beni bir lafıyla hastanelik edebilir-ve evet korkağım-.
ağır bir Arctic Monkeys hayranıyım ve finn de öyle. tabi bunu finn için sevmiyorum. müzik kişiliği yansıtır ve ben başkalarının kişiliğimi oluşturmasına izin vermem. bu finn olsa bile .
'anne' diye tabir edilen şahıs uyanmadan cıkmalıyım artık şu hapishaneden. sonunda kalkabildim. hemen giyinip ve çıktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sürtük
Teen Fictionacınası bir kızın hayatını ele alıyor bu kitap. çok hızlı bir giriş ile başlıyor fakat sonradan olaylar değişecek. keyifli okumalar :)