1

17.5K 74 15
                                    

tam 2 ders ve daha 5 ders var. aklım almıyor. hepsini uyuyarak geçirmem bile buna katlanmama yetmiyor. neyseki finn ile aynı sınıfta değilim. onun kokusunu hal bilmemek büyük bir kayıp. gerçekten acınacak haldeyim. aptal aşık ergenlerde benziyorum. sıramda oturup ne kadar ezik olduğumu düşünürken beni dürten bir el hissettim. hadi ama herkimsen git başımdan.bir dakika finn!.

-kalk şurdan

-ne ?

-kalk şurdan sürtük.

bunu demesi acıtmıştı normalde umursamazdım ama o söyleyince gerçekten içimi yakmıştı.

-ne saçmalıyorsun boynuzlu? (dilimi tutmalıydım sağlam kemiğim kalmıcak)

-harbiden birşey üretmede bu kadar mı kötüsün ? (neyseki gerizekalıymış)

-sen defolup gidecek misin başımdan

-kalk şurdan artık

-neden kalkacak mışım ?

-çünkü kalkmanı istiyorum

-ben istemiyorsam ne olacak ?

-bu. deyip beni öpmeye başladı. dur bi dakika beni öpüyor evet beni öpüyor. beni öperek ayağa kaldırdı ve benden ayrılıp sırama oturdu. ne yaptığını sanıyor bu boynuzlu.-o nasıl kokudur öyle.-

-ne halt ediyorsun sen?

-karşılık verince bi sorun yoktu ama Sürtük. yine demişti deme şunu ahmak üzülüyorum.çok. evet karşılık vermiştim şuan buna utanıyorum ama umursamamış gibi yapıp sınıftan çıktım. neyseki çabuk kızarmıyordum. acaba o sümüklü sevgilin bunu duyunca ne yapacak boynuzlu. of bide onunla uğraşmak var çekemicam gerçekten.zil çalıp tekrar sınıfa girdiğimde herkes bana bakıyordu. -ne bakıyorsunuz ? dönün önünüze diye bağırdım. sonra adıni bilmediğim bir kız yanıma geldi. hadi ama şimdi sen mi dudaklarıma yapışacaksın.

-senden hoşlanıyor

-kim finn mi ? hı tabi. hem sen kimsin. aynı sınıfta olabiliriz ama cidden bu kızı tanımıyorum. bi lezbiyen olmadığım için hicbir kıza dikkat etmem.bunun pek lezbiyanlikle alakası yok ama kim sorsa böyle cevap veriyorum. evet deliyim.

-ben carrie asabi kraliçe. bu kızın tarzı hoşuma gitmeye başlamıştı.

-şimdi önümde diz çök köle carrie.

-çekemeyecem seni Sürtük . öğle arasında beraber yemek yeriz .şimdi sırama geçiyorum.

bugun bana emir veren çok kişi oldu ama dediğim gibi bu kızın tarzı hoşuma gitti. fena bir kızdadeğil ayrıca.

   sonunda öğle arası olabildi ve carrie ile beraber yemeğimizi yedik bu kız gerçekten çok iyi. numaralarımızı felan aldık. en son 12  yaşındayken bir arkadaşım olmuştu ve şuan carrie he gerçekten ihtiyacım vardı. zil çalıp derse girdiğimizde önümde oturdu. tüm ders boyunca konuşup güldük. güzeldi uzun zamandan sonra mutlu oluyordum sanırım. ve ders bitip eve geldiğimde aklımda tek birşey vardı. finn. beni öptü o beni öptü hoşkandığım çocuk beni öptü. belki de benden hoşlanıyorduk. saçmalıyorum .

ben hayallere dalmışken hayallerimin içine eden cırtlak sesli kadın gelinceye kadar bugünün ne kadar güzel olduğunu düşünüyordum. bana bağırmadan yatmak en iyisi belki finn yağında gelir. gerçekten saçmalıyorum.

sürtükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin