5

6.5K 57 16
                                    

Cidden iyi bir gece geçirmiştim. Demekki iyi geçmesi için birinin bunu söylemesi gerekiyormuş. Belkide her şey psikolojik ama neticede iyiydi. Sanırım Dylan benim için doğru kişiydi. Ama emin değilim hem şu sevgili işleri pek bana göre değil. Yani ne bileyim birine bağlanmak sadece birine ait olmak sıkıcı. Ah saçmalık sanki hiç birine ait olmanın hissetirdeklerini biliyorum da ! Ben bir sefilim. Sevgi yoksunu küçük sürtük. Kendimi sövmek konusunda bir numarayımdır.

Yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledim. Hala bağırıp çağıran birini duymadım. Ters giden bir şey var sanırım ama umrumda değil. Banyoya girip kapıyı kilitledim. Ve en büyük zevkim olan 'klozete sıçmadan oturup telefonla takılma'ya başladım. Ne kadar oturduğumu bilmiyorum ama artık sırtım ağrımıştı bu kalkma vaktinin geldiğini gösterir. Ellerimi ve yüzümü yıkayıp banyodan çıktım. Hala ses yok. En azından babamı kontrol etmem gerektiğini düşünüp ilerlemeye başladım. Şükür ki gayet iyiydi. Geri kalanıda beni ilgilendirmezdi zaten. Tekrar odama dönüp ikinci platonik aşkım olan dolaplar bakışmaya başladım. Ve en sonunda bişey seçip üstüme geçirdim. Tam kotumun düğmesini kapatmaya çalışırken telefon titremeye başladı. Düğmeyi kapatıp telefonu elime aldım. Mesaj kayıtlı olmayan bir numaradandı. ''Sürtüğümüzün randevusunun nasıl geçtiğini merak ettim.'' Bu kesinlikle finn sen başkası olamaz.

''Numaramı nasıl buldun?'' tabi bunu yollamadan önce baya düşündüm ve yaratıcı olmadığımıda bu şekilde kanıtlamış oldum. ''Ortak arkadaşlarımız varmış.'' Ortak arkadaş? Kimki onlar? ''Sen benden hoşlanıyor musun ? Yani benimle uğraşman , arkadaşlarınla benim hakkımda konuşmak falan.'' Hayır bunu göndermiş olamam .Cidden ne düşünüyordum.Ben mesaj beklerken telefon çaldı.Arayan oydu.

-selam aşık.

-Küçük sürtügümüzün özgüvenine bakın. Aslında haklısın arkadaşlarla senin yumurta olayınla ilgili konuşup alay ediyorduk ve sonra biri geldi ve seninle yattığını söyledi. Tabi bu şaşılacak bir olay değil. Sonra laf lafı açtı ve bana belki lazım olur diye numaranı verdi. Ne için lazım olabileceğini anlamışsındır umarım.

-Ukala

-Evet ne zaman geliyorsun. Parayı işi hallettikten sonra konuşuruz.Önce marifetleri...

Telefonu kapattım. Artık finn yok finn öldü. Benim için.

   "Sahile gidelim mi?" Çok berbattım ve beni mutlu edebilecek tek kişi Dylan dı. Bu yüzden ona mesaj attım. Ve saniyesinde gelen mesaj ; "Kapıdayım" Hemen eşyalarımı alıp çıktım.

-Günaydın leydim.

-Sen tecavüzcü falan değilsin dimi. Yani bu saatte kapıda beklemek falan ?

-Bunu öğrenicez.

-Beni kendine aşık eder misin ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sürtükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin