4

7.2K 51 4
                                    

Normal tarzımdan pek şaşmadan bişyeler geçirdim üstüme.Umarım kendilerini bi poğ sananların olduğu bir yere gitmeyiz.
Biraz daha vaktim olduğunda telefonda takıldım.Sonra Dylan da numaramın olmadığını hatırlatınca onu dışarda beklemek için evden çıktım.Ben çıktığımda o zaten beni bekliyordu.

-Çok beklettim mi?

-Hayır.sadece hmmm 45 dakika 17 saniye .

-Neden kapıyı çalmadın. Aslında kapıyı çalmaması iyiydi ama yazık bu kadar beklemezki insan.

-Rahatsız etmek istemedim.Aslına bakarsan sen zamanında çıktın ama ben erken gelmeyi tercih ettim yani tamamen benim hatam.Hem seni beklemekte güzel.Gülümsedim.

-Beni buna alıştırırsan senin için durum zorlaşır.

-Zoru severim.Seni de.

-Efendim?

-Hiç.. hiç.

-Peki beni nereye götürüyorsun bakalım.

-Gidince görürsün.

-Yaaa.

-Sabretmeyi öğrenemelisiniz leydim.

-Off , peki.
Salak ayağına yatmakta bir numarayım gerçekten. Çocuk resmen az önce beni sevdiğini söyledi ve ben anlamamış gibi yaptım.Ama alışık değilim ki. Hem insan hiç yeni tanıdığı hatta tanışma aşamasında olduğu kişiye seni seviyorum der mi. Ya bu çocuk çok saf ya da çok piç bilmiyorum. Bi yarım saat hiç konuşmadan yürüdük. Sonunda dayanamadım ve konuştum.

-Hadi ama çok merak ettim.Söyler misin artık?

-Geldik sayılır.
Etrafa bakındım ve hiçbirşey göremedim. Ne bir ev ne bir restoran ne bir bar.

-Hey bana bişey yapmayacaksın değiş mi?

-Hayır. En azından şimdilik. Neyse geldik.
Önüme döndüm ve karşılaştığım manzarayla ufak bi şok geçirdim. Belki bazıları için normal bişeydir ama bu benim için ilk defa yapılıyor.Şuan Dylan Finn e fark atarak öne geçti. Bir dakika onu niye Finn le kıyaslıyorum ben. Off salak çocuk bari burda rahat bırak beni.
Yüzüm asılmış olmalı ki Dylan konuşmaya başladı.

-Beğenmedin mi ?

-Hayır hayır gerçekten çok güzel.

-Sevindim.
Sonunda oturnayı akıl ettim. Yürümeyi pek sevmezdim ama buna değdi doğrusu. Sanırım Dylan a bir şans verebilirim.

-Şey çok göz önünde olmayı sevmeazsin diye düşündüğümden böyle bir şey yaptım.Yani herkesten uzakta.

-Gerçekten çok güzel olmuş.Ve işin aslına bakarsan o kadar da uzak değiliz şehir şuan tam karşımızda. Şuan onlarla iç içeyiz. Nereye gidersek gidelim bu hep böyle olacak.

-Bu kadar derin bir yanının olduğunu bilmiyordum.Bakalım bu piknikte daha neler öğrenecem.

-Hey bunlar aramızda küçük bir sır olarak kalmalı.Beni zayıf biri olarak görsünler istemem.

-Bunları düşündüğün için zayıf biri olmazsınki.

-Hadi ama ciddi ol benim böyle duygulu olduğumu bilseler o yönden üzmeye çalışırlar.

-Sanırım haklısın.

Gerçekten güzel bir akşam geçirmiştim.Dylan hakkında çok şey öğrenmiştim.Çok komik ve düşünceli bir çocuktu.Beni eve bıraktığında numaramı istemişti.Bende verdim tabii.Eve girdiğimde ses çıkarmamaya özen göstererek odama geçtim.Tam kapıyı kapatmıştım ki telefondan ses geldi.'iyi geceler leydim' 'iyi geceler'.

sürtükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin