Da vi var på flyet på vej til London bliv min mor alvorligt syg og vi blev nød til at tage på hospitalet så snart vi landede og vi forstod ikke vad der skete fordi vi jo kun var 4 og 5, så vi bliv sat ude på en stol udenfor hendes varsle. Da vores far endelige var kommet ud så han ud som en der var blevet skut tusind gang med en pistol, virkelig knust han sagde at vi skulle sætte os ud i vores bil. Vi kørte hen til lufthavnen og fløj tilbage til USA. Da vi var på vej ind af døren sagde vores far at vi skulle sætte os ind til spise boret da han hade noget han skulle fortælle os så det gjorde vi. Han kom ind med en øl i hånden og satte sig, der var en akavet stilhed mellem os alle men så efter 5minutter spurte min lille bror Hvor er mor hun åh hun er i himlen Hvor er det spurte jeg, Det er et sted langt væk Hvornår kommer hun tilbage Hun kommer ik tilbage Hvorfor ik Fordi hun er fucking død hun kommer aldrig tilbage råbte han og hamrede sin store hånd ned i boret og gik ud for at hente en ny øl.
Tre uger sener
Vi blev ved med at spøge ind til mor men vare gang råbte han bare af os og sagde at vi skulle gå op på vores værelser og blive der så de gjorde vi, og så skete det vi gik ned til vores far og sagde at vi var sultne men i stedet for at råbe af os tog han sit bælte og slog os med det da han holdte op hade vi begge ar i hovedet og på både arme og ben. Så da han tog ud for at handle stak mig og min bror af fordi vi viste at det ville ske igen på et tidspunkt og vi blev enige om at tage af sted for at finde vores mors lille søster hun borde i Paris. Så nu skulle vi bare finde ud af hvordan vi fandt hende og hvordan vi kom til Paris
Vi gik rundt i bygen en eller to timer, så fandt vi en ældre dame der var så sød at hjælpe os, vi fortalte hende alt hvad der var sket og hun syntes det var synd for os så vi sagde at vores moster Bode i Paris og om hun ikke ville hjælpe os med at komme der over, så til vores held skulle hun og så til Paris hun skulle vist over og besøge sin søn eller sådan noget og sagde at vi godt måtte flyve med hende der over.
Da vi kom der over spurgte hun hvad vores moster hed, vi sagde begge i kor Melani Black og så kørte vi rundt for at finde hende, da vi hade kørt i to til tre timer da vi nåde til en stor villa hvor der stod en postkasse med navnene Melani og Matthews Black så gik den ældre dame op til døren og bankede på en ung og smuk kvinde åbnede døren, hun hade flot langt sort hår og de rareste øjne, den ældre dame sagde hej og sagde at vi hade spurt efter hinde og hun spurte om hun kende os,
Vil i ikke komme med ind. hade hun bare svaret den ældre dame gik ind og vi kom lige bag efter, vi satte os ved et bor i køkkenet
Vil i have nogen småkager spurte hun
Ja tak sagde min lille bror men jeg sagde bare nej tak
Så satte hun sig ned og sagde at hun godt kende os og at damen godt kunne lade dem blive hos hende. Da de var færdige med at snakke gik vi ud til døren og sagde farvel, hun sagde at hun ville komme forbi og se om vi hade det bedrer om en uge eller to så sagde vi farvel og fulgte med Melani ind i stuen, vi satte os i sofaen fordi hun hade noget hun ville for tælle os så først sagde hun ikke rigtigt noget men efter få sekunder sagde hun at hun godt viste det med vores mor og forklarede os at vi skulle bo hos hende men så blev vi afbrudt af at døren gik op og ind træder en ret ung mand og siger jeg er hjemme og kommer ind i stuen og så kigger han på os og siger Hvem er det?
YOU ARE READING
My Dark Spiret
Actionden handler om den 21 årig ung kvinde Victoria Black og hendes lille bror Luke som stak af da de var små find ud af hvorfor Victoria bor i Paris sammen med sin bror og lever et farligt liv. da hun en dag er ude på mission møder hun den irriterende...