Lukes synsvinkel.
Jeg har lige fået fri fra skole og er på vej hjem, jeg kører på mit skatbord fordi jeg skal hen og skatte med mine venner men så tænkte jeg på at spøge min søster det er jo ik så tit hun kommer ud. Da jeg kommer hjem åbner jeg døren og hører nogen skrige, jeg løber hen mod skrigene og finder min søster ligge og skriger jeg rusker lige så stille til hende for at vægge hin hun vågner med et sæt mens hun græder, så jeg skynder mig og give hende et kram og trøste hin. Da hun er faldet til ro spøger jeg om hvor længe hun har ligget sådan og om Lydia ikke har varet her, hun svare nej og siger at hun har lagt sådan lige siden jeg gik. Jeg tog min telefon og ringede til Melani for at hører om hun ikke ville skrive til skolen at jeg holder fri et par dage og så for klare jeg hende hvorfor og så siger hun at det skal hu nok og lægger så på. Da jeg har lagt på spøger jeg Victoria om hu vil med hen og skatte hun nikker og tager så sko på og sit skatbort i hånden og så gå vi. På vej hen til skater parken stopper Victoria op og spurte om jeg syntes det ik var underligt at Lydia ik var kommet, jo det er maget underligt men vi tager os af det når vi kommer hjem nu skal vi bare have det sjovt og du skal ikke bekymre dig du har nok at bekymret dig om i forvejen. Da de ord havde forlad min mund kig vi igen. Da vi var kommet der hen og hade varet der i et par timer blev det kedeligt og så jeg spurte om jeg skulle ringe til vores venner og spøger om de kunne hænge ud sammen med os det syntes Victoria var en god ide så jeg ringede først til Victor og så til William, men det var kun Victor der kunne så da han kom over i parken efter en halv time besluttede vi os for at tage hjem til os.
Da vi kom hjem blev vi enige om at vi skulle lave film maraton med alle sæsoner af pretty Little Laiers, the vampair Darias, og Teen Wolf med pizza popcorn og Coca-Cola det var Victoria der valte pll, samt vampair Darias og mig og Victor der valte Teen Wolf og det var så hyggeligt, selv om vi ikke fik noget søvn fordi vi var vogne hele natten so vi sov helt til klokken tre næste dag eller noget idenstil.
Da jeg så vågnede var klokken halv fem, Victor var her ikke fordi han tog hjem i går aftes sent, så jeg kiggede ind til Victoria men hun sov stadig so jeg gik ned i køkkenet for at lave aftensmad jeg lavede noget pasta med kødsovs. Lige da jeg blev færdig kom Victoria ned,
" Hey Vic er du sulten. "
" Ja lidt hvad skal vi have. "
" Vi skal have spaghetti med kødsovs og grønsager. "
" Ok "svarede hun og satte sig til bors det samme gjorde jeg, vi sad og spiste i stilhed, som jeg ikke fandt særligt behageligt fordi jeg hader stilhed, så jeg valgte at bryde stilheden.
" jeg har taget fri fra skole indtil Melani og Matt kommer hjem for at søge for dig. "
" mmm okay. " var det eneste hun svarede, så sagde hun tak for mad, stillede sin talarken i opvaskemaskinen og gik så op på sit værelse. Jeg ryddede af boret og gik ind i stuen hvor jeg tænder for min PlayStation, der sad jeg i en halv time og så gik jeg op for at kigge ind til Victoria. hun sov, så jeg gik ud på badeværelset tog et bad og gik så ind på mit værelse for at lave lektier, da jeg både hade lavet dansk matematik og engelsk blev jeg træt og valgte at ligge mig over i min seng med min mobil, men der gik ikke længe før jeg falde i søvn.
YOU ARE READING
My Dark Spiret
Actionden handler om den 21 årig ung kvinde Victoria Black og hendes lille bror Luke som stak af da de var små find ud af hvorfor Victoria bor i Paris sammen med sin bror og lever et farligt liv. da hun en dag er ude på mission møder hun den irriterende...