kapitel 7

31 4 1
                                    

Næste morgen vågner jeg ved at det banker på min dør jeg svarede ikke men døren åbnede alligevel da jeg kigger mod døren hvor Lukes hoved titter frem.

må jeg komme ind hører jeg hans hæse morgen stemme sige, mens jeg stadig har hovedet begravet i min hovedpude, jeg mumler jeg men er ikke sikker på at han hører det får jeg kan mærke at han setter si på kanden af min seng.

" Jeg ville bare sige undskyld for det der skete i går " siger han

" det er i orden " siger jeg og sætter mig op mens jeg rakker armene og siger.

" venner "

" venner "svare han og spøger mig om jeg vil med ned og spise morgenmad

" jeg tager lige tøj på så kommer jeg "
svare jeg ham og begynder at finde et set tøj frem tager det på og gå ned ad trappen, da jeg kommer ned sætter jeg mig ved siden af Luke, da jeg har sat mig siger Melani

" Jeg og Matt bliver nød til at rejse til London i et par dage så i bliver nød til at være alene hjemme de har i ikke noget imod vel "

Vi svare begge to nej og spøger om vi må invitere nogen af vores venner her over en a dagene og det siger hun ja til, men at vi ikke må holde fest og det siger vi at vi lover. Hun gav mig ansvaret for mad og pengene som vi hade fået til de næste par dage. Da Melani har pakket hendes og Matts kuffert siger mig og Luke farvel og ringer begge til vores venner, de kommer over et par timer efter og vi bliver enige om at bestille pizza til aftensmad fordi det blev rat sent enden Matt og Melani kom afsted så vi hade besluttet at vi bare skulle holde film maraton medvores venner vi startede med at se alle Harry potter filmen, da vi var halvt igennem første film ringede det på døren vi pauser filmen og jeg går ud og henter de tre pizza bakker og betaler udbringnings manden og siger tak og lukker døren mens jeg råber mad og går ind til de andre, stiller bakkerne på boret og åbner dem mens jeg tænder filmen igen, der sad vi i mange timer inden den sidste var sidste film er slut og vi beslutter os for at gå op på vores værelse med vores venner, vi ligger og kigger på vores mobiler jeg ligger og kigger på et bilede af Niall Horan og Shawn Mendes jeg elsker dem og deres musik men efter en halv time liger vi vores mobiler væk og lægger os til at sove.

Næster morgen tidligt.

Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh jeg vågner med et skrig og mine venner skynder sig hen og holde mig mens Alia og Maja kalder på Luke, Luke kom ind og sagde at de skulle give mig mine piller og noget vand og så bare blive siddende indtil de virkede,

" når de virker kan i jo komme ned og få morgenmad " siger Luke

Og jeg kunne se at pigerne nikkede ud af øjenkrogen. Da jeg var faldet til ro spurte mine veninder om jeg ikke ville med ned til drengene jeg nikker som svar og vi gå stille og roligt ned til dem, vi setter os ind til drengene i køkkenet

" Er du sulten spøger Luke "

Jeg nikker forsigtigt og han giver mig nogen æg og bacon, da vi er færdige siger Luke at de skal i skole så de bliver nød til at gå, da de Ander er gået spøger Luke om jeg er ok jeg nikker og siger at Lydia kommer lige om lidt og at jeg nok skal skrive vis der er noget galt og giver ham så en krammer inden han gå og jeg sætter mig ind i stuen på sofaen og venter mens jeg læser vædrer i rød dronning, men er så trat at jeg til sidst faller i søvn og begynder med det samme at drømme den samme forfærdelige drøm igen . Drøm. Jeg var i et rum det var sort der var mørkt det var skærmede jeg kunne ikke se hvor jeg var det eneste jeg viste var at begge mine håndled var spændt fast...

My Dark SpiretTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang