kapitel 6

35 4 1
                                    

Da jeg var på vej der hen havde jeg en fornemmelse af at nogen overvovede mig men jeg blev ved med at går men jo hurtigere jeg gik jo mere føltes det som om af nogen stirrede på mig, da jeg lige var gået rundt om hjørnet og skulle til at råbe hej til dem da kom der en stor hånd for min mund så jeg tapet mit skatbort men heldigvis nåde Luke at hører et lille skrig så han skynde sig hen til mig og knyttede sin hånd og slog ham manden lige i hovedet så han landede på jorden med et brag, da Luke hade trukket mig om bag ved sig så jeg at manden havde både et blåt øje og blodnæse, men jeg var så bange at jeg ikke tænkte på det men løb hen til Lukes venner, da jeg kom der hen spurte Victor om jeg var okay jeg nikkede som svar og blev nød til at side ned for at få min vejrtrækning under kontrol igen, da jeg hade det skynde jeg mig hen til Luke for at få ham til at holde op med at slå og for at tage mit skatbort.

" Luke hold så op med at slå han har fået sin straf nu "

" nej han har ik du er min søster og jeg vil ikke lade nogen gøre dig noget nogensinde igen han kunne have dræbt dig "

" Men det gjorde han ik "

" Men "

" ik noget men okay så lad os tage af sted og ikke tænke på det mere "

Og så tog vi hen til skater parken for at skate da klokken var ved at varer ni så vi sagde for vel til William og Victor og smuttede hjem. Da vi så var kommet hjem fortalte Luke alt vad der var sket selvom jeg havde plaget ham om at lade varer, men han ville ikke hører så jeg blev sur og løb op på mit værelse og lukkede døren, da der var gået halv anden time bankede det på min dør

L= Luke v = Victoria M = Melani

V " Kom ind "

Da jeg drejede hovedet væk fra min computer så jeg at det var Luke

L " vi skal spise  sagde han "

V " jeg kommer  sagde jeg "

Og så fuldes vi ned i køkkenet, da vi kom ned satte Luke sig og jeg satte mig for bordenden

M " er der noget galt  spurte Melani "

V " ja fordi Luke ikke ville stoppe med at slå en mand "

M " hvorfor slog du en mand "

L " fordi han havde taget hånden for Victorias mund og var ved at tage hende med, vis ikke det var fordi jeg ikke var det ville hun måske have slået hende ihjel "

M " er du okay Victoria "

V " jeg har det fint der skete ikke noget "

M " og Luke det er okay at du passer på din søster men husk også at det er nok nå manden ikke længer gå til angreb, du skal kun forsvare dig selv og nå du er kommet i sikker hed kan du så ringe til politiet så de kan tage sig af det lov mig at det ikke sker igen okay "

L " ja " svarede Luke og vi spiste færdig og jeg talte ikke mere med dem den aften men gik bare op i seng.

My Dark SpiretWhere stories live. Discover now