" Hej Matt det her er min nevø og niece og de skal bo hos os indtil vi har fundet ud af hvad der er sket de siger at min søster er død og at deres far har slået dem så vi skal lige have fundet ud af hvad er er sket men jeg håber ikke at det er et problem at de er her de er så søde og velopdragende? "
" Nej det er ikke et problem så læge de ikke larmer og forstyrre når vi arbejder så er det fint og desuden elsker jeg små børn "
" Okay så er det afgjort jeg gå op og gør et varsle klar til dem er du så ik sød at vise dem rundt? "
" Jo kom så små børn "
Så viste han os rundt i huset, der var både pool og træningscenter idrætshal og en stald med dry, der var heste kaniner katte hunde og et stort bure med hamstrer de var nuttet men så gik vi tilbage stuen og Melani viste os vores værelser, mit var hvidt med sorte blomster over det hele og et bore med et spejl og så var der også et spejl i normal menneske størrelse en stor send og med mit ejet badeværelse og et stort hvidt, ved siden af var det et kommode med skuffer og hylder hvor der stod en helt masse bøger, da jeg hade set mit værelse gik vi ind på min brors værelse, der var en stor seng et skab og et skrive bord uden spejl, der var også et badeværelse til hans værelse og et spejl i menneske størrelse, hans værelse var med en barske bold kurv, her efter vi gik ned i køkkenet vore der var ved at blive salveret aftensmad for os, vi skulle have en slags salat med rejer, en slags pasta salat og noget maget god kød det smagte i vart faldt godt.
Da vi hade spist spurte Melani om vi ville med ud og ride, vi sagde ja og jeg sad samen med Melani og Luke sad hos Matthews, de red på en hest så hvid som sne og vi red på en så sort som kul jeg tror det var en friser, det var sjovt vi red på en mark bag ved deres hus, men så skulle vi tilbage og i seng, jeg gik ud og børstede tænder og rede mit hår og vaske mine arme for alt det indtørret blod der var på dem og så gik jeg i bad Melani hjalp mig med at vaske mit hår, da hun var færdig tørrede hun det og jeg tog nattøj og gik ind og lage mig i min seng, Melani kom ind og sagde godnat, jeg lage mig til at sove der gik ikke længe før jeg falde i søvn
Drøm. Jeg var i et rum det var sort der var mørkt det var skærmede jeg kunne ikke se hvor jeg var det eneste jeg viste var at begge mine håndled var spændt fast og at jeg sad op af murerne mit tøj var revet i stykker og mit hår var uglet, jeg hade sår over det hele jeg kunne mærke at bolde rende ned af mine ben og arme, efter lidt tid væne sig til mørket, jeg lyttede og hørte at nogen var på vej mod mig jeg blev bange og min pults begynde at stige og jeg så et par føder komme frem det var et par finde herrer sko som jeg tror jeg hade set føre men jeg kunne ikke huske hvor, jeg kunne hører at han skulle til at sige noget han begynde at snakke.
" hvor har du varet det er længe siden "
Jeg kunne tydeligt hører på stemmen hvem det var en stemme jeg ikke hade hørt l lang tid men jeg troede ik mine egne ører
" Hvad du har da ikke tænkt dig at ignorere mig vel "
Imens jeg iagttagede ham snakkede han men jeg hørte ikke efter for jeg hade travlt med mine egne tanker som alle handlede om hvem det var der snakkede til mig
" svar mig jeg spurter dig om noget "
" Hvem er du hvorfor holder du mig fanget her "
" Hvad kan du ikke indgang genkende mig læger det var da mig der er skyld i at du er end som en lejemorder hvor tror du ellers at dine dræber instinkter kommer fra "
" Nej nej det kan ikke passe er... det... far "
YOU ARE READING
My Dark Spiret
Actionden handler om den 21 årig ung kvinde Victoria Black og hendes lille bror Luke som stak af da de var små find ud af hvorfor Victoria bor i Paris sammen med sin bror og lever et farligt liv. da hun en dag er ude på mission møder hun den irriterende...