Emlékszem mindenre mintha tegnap lett volna,talán az is lehet,hogy az én hibám.....talán én öltem meg a nővéremet?
A nagymamám Khidl-ben lakik. Mi? Hogy nem hallotál még Khidl nevű városról? Hát persze,hogy nem,mivel az nem egy város. Khidl a hegyekben van,de olyan öreg már,hogy feledésbe merült. A nagyi háza mellett,van egy nagy erdő. Mikor 5 éves voltam és a nagyinál nyaraltunk,a nővéremmel mindig kimentünk az erdő közepéig a nagy folyóhoz. A nővérem Dolli Ladisla 2 évvel idősebb nállam és szinte ugyanúgy nézünk ki,ami miatt sokszor ikreknek néztek minket,de ő az idősebb! Amikor ki mentünk a folyóhoz lehasaltunk és úgy ittunk a folyóból,mivel nem értük el a folyó vízét. Mindig arról beszélgettünk,hogy ma vajon milyen programot szerveznek anyuék. Ugyanis mániájuk volt a program szervezés,piknik,hegy mászás,túrázás ,barlang felfedezés és e féle dolgok.
Mondtam Dollinak,hogy bújócskázzunk....bár ne tettem volna! 10-ig számoltam és elkeztem keresni,de egy ideig nem találtam aztán hallottam,hogy valami mozog a bokorban.
- Megvagy! – Kiálltottam fel. Dolli kiugrott a bokorból és futásnak eredt.
- Úgysem kapsz el. – Futott és folyamatosan hátra tekintett.
Kecerni kezdtem,de ő a folyó mellett futott és egyszercsak a lába megcsúszott és a folyóba esett. Én nem tudtam mi történik,csak néztem ahogy Dolli sodródik tovább és fuldoklik mert nem tudott úszni. Ahogy Dolli távolodott tőlem,úgy én is távolodtam az erdőtől,a nagyi házáig futottam de egy 5 éves lábával futni nem a leggyorsabb dolog. Hazaértem elmeséltem mindent a szüleimnek akikkel együtt vissza rohantunk a folyóhoz és keresni kezdtük Dollit,de sikertelenül. Csupán a papucsa maradt,ami lecsúszhatott a lábáról az esésnél most a kandalló tetején van bekereteztetve,mint egy emlék. A rendőrök és a vízimentők is keresték,de semmit nem találtak és 2 év után feladták,és Dolli halottnak lett nyilvánítva. Soha többé nem láttam a nővéremet....
-------1.fejezet: - Vissza a múltba-------
Ja,hogy el felejtettem bemutatkozni? Párdon!
"Leona vagyok,Leona Ladisla. A becenevem Leo. Fenékig érő hosszú,szőke hajam van,és kék szemem csak ugyanúgy mint az apámnak. Szeretem a focit és a mályva szirupos palacsintát amit mindig a nagyi csinált nekem! 15 éves vagyok és 175 centi,igen elég magas vagyok.Most épp nyaralni készültünk,de a nagyi meghalt ezért elmegyünk a házába és a temetésére,ott fogunk nyaralni. 10 év után vissza térni,arra a helyre amit senki nem kíván,szegény nagyi még Lettit a húgomat sem látta sosem,kizárólag fényképeken. Bepakoltam a bőröndömbe és 1 óra múlva indul a gép szóval készülődnöm kell. Letusoltam,fogat mostam és felvettem a kedvenc szettemet egy fehér ing rajta apró fekete pöttyökkel,egy fekete hosszú tapadós nadrág aminek a térde ki van vágva és a fehér torna csukám. Hát igen mondjuk fehér cipővel nem ajánlatos hegyre menni,mert dagonya lesz a vége,de Leo kockáztat! A hajamat befontam oldalra mert leengedni már így is elég meleg lenne. Mikor elkészültem levittem a bőröndömet a nappaliba,ahol az ajtó előtt már Letti várt a húgom."
- Na végre,ha miattad lekéssük a gépet istenbizony felrúglak! – Azzal megfogta a bőröndömet és kivitte a kocsihoz ahol anya és apa már vártak minket.
Mikor Dolli „meghalt" anyám már terhes volt a húgommal aki végül a Letti nevet kapta. Nemtudom,hogy anyám szomorúsága hatással lehetett-e Lettire,de Letti nagyon negatív hangulatú. Azonban nagyon szigorú is,olyan mintha a nővérem vagy az anyám lenne,ha talál olyan pillanatot leszid ha rosszul csinálok valamit. Letti most 10 éves,de a viselkedése olyan mint egy 15 évesé. Elég magas is a korához képest ezért is néz ki idősebbnek,majdnem olyan magas mint én,160 körül lehet. Igen ebben a családban a magasság a nyerő! Korom fekete haja és smaragd zöld,furcsa alakú szeme. Azért mondom,hogy furcsa alakú mert olyan szúrós a tekintete,mint egy macskának. Letti pedig éppen anyára hasonlít. Beszálltunk a kocsiba és kimentünk a repülőtérre,de mikor odaértünk volt még időnk mire elindult a gép,úgyhogy Letti elment a repülőtér melletti bazárba.
YOU ARE READING
Sodorjon az ár! /BEFEJEZETT/
Teen Fiction#1.hely - Folyó #1.hely - Misztika Leona Ladisla egy 15 éves lány,kiskorában a nagyanyjánál elvesztette nővérét aki a folyóba fulladt és ő a történteket mind szemmel kísérte. 10 év után szüleivel és kishúgával a 10 éves Letti-vel aki nem is tud hal...