Írói utószó

13 3 0
                                    

Mikor befejeztem a könyvet, most egy évre rá döntöttem úgy, hogy mondok róla pár érdekes tényt.

× Az első fejezetben mikor a repülőre vártak, Letti direkt ment el a "bazárba" mert nem akart elutazni, csak úgy csinált.

× Leona nagymamája egy boszorkány volt. Mikor Leona a nagyija házához ért furcsa energiákat, érzett és kis korában is tapasztalt furcsa dolgokat, lehet örökölte a boszorkányságot?

× Amikor Leona megtalálta a nagymamája naplóját, a hagyma ami oda gurult a nagyija szelleme guritotta oda egy jel ként.

× Letti tényleg alva járt, és álmában beszélt amikor a viharba kiment a házból, semmilyen szellem nem szállta meg. Minden furcsaság csak a véletlen műve volt.

× Az, hogy Cortez és Leona találkoztak nem véletlen volt, mert Cortez egyszer egy furcsa fényt látott az erdőben, azóta a fény után kutat.

× Elöise kézfején a csillagos tetováláls azért volt ott, mert sokszor volt halál közeli élménye, de ő minden féleképpen élni akart.

× Ionut egy nagyon vicces gyerek volt, de a húga halála után elment a kedve mindentől, öngyilkosság miatt volt bent a kórházban.

× Mint kiderült az a falú nincs is elrejtve, és semmilyen szellem nem kísért.

× Dolli először nem akart visszamenni a családjához, de a "nagyija" rá beszélte.

× A nyakláncok amik a 3 lány nyakában lógnak rubintból voltak amiket egy jó boszorkány, elvarázsolt, hogy ezeket kapták meg a lányok az csak a véletlen műve.

× Miután Leona felkelt a kómából, most is rejtély, hogy került a kezére a barátság karkötő.

× Leonának és Dollinak nem sokkal később született egy húga Letti.

× Lehet, hogy csak álmodta az egészet, de 4 évvel később találkozott újra a négyes fogattal, ugyanis egy egyetemre kerültek és még a nevük és a kinézetük is ugyanaz volt, Cortez, Elöise és Ionut. Természetesen legjobb barátok lettek, a srácok nem tudtak az álmáról, de Leona nem is akarta elmondani.

× Leona nagynéni lett, mikor Dolli férjhez ment és lett egy kislánya, Amanda.

× Az egyetem után Cortez elvette Leonát feleségül. Majd évekkel később született egy fiú-lány ikerpárjuk Nancy és Jake.

Kb ennyit a tényekről. Remélem tetszett nektek ez a könyv, mert én imádtam írni is nem csak vissza olvasni. A kedvenc szereplőm Cortez volt, mert mindig valami hülyeséget be vágott és, ezzel tiszta én lett! :D Nekem ez a kedvenc könyvem, az biztos! :DD

Sodorjon az ár!    /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora