Siedziałem na kolejnej próbie. Mieliśmy właśnie chwilę przerwy aby odpocząć. Wziąłem swój telefon z nadzieją na jakąś nową wiadomość od T/I. Lecz nic takowego nie było. Westchnąłem na myśl że mija już drugi miesiąc od kąt poleciała do rodziny. Gdyby nie to że pracujemy nad nową piosenką to bym poleciał z nią, poznał jej rodzinę, zwiedził miejsce gdzie urodziła się moja księżniczka.... Zmęczony wstałem i zacząłem kontynuować choreografie. Jednak w myślach ciągle miałem T/I. Tęsknię za nią z dnia na dzień Coraz bardziej. Ostatni raz rozmawiałem z nią jakieś dwa dni temu. Mówiła że już wraca ale nadal jej nie ma.....
-Taehyung co się dzieje? Nic ci nie wychodzi, nie zwracasz na nikogo uwagi - zgłos NamJoon'a wyrwał mnie z rozmyślań
-przepraszam hyung, martwię się o T/I nie odzywa się od dwóch dni - powiedziałem próbując ukryć smutek lecz się nie dało
-napewno wszystko u niej w porządku, nie masz sie o co martwić Tae. Jak chcesz to możemy zakończyć próbę i wrócić do dormu- odpowiedzial próbując mnie pocieszyć. Kiwnąłem głową na znak że się zgadzam na zakończenie próby. Poszłem do łazienki się odświeżyć oraz przebrać. Spakowałem wszystkie swoje rzeczy po czym wyszłem z wytwórni kierując się do samochodu menager'a. NamJoon hyung przyszedł kilka minut później po czym ruszyliśmy w stronę dormu.
Po 20 minutach dotarliśmy. Wszedłem do dormu jako pierwszy. Skierowałem się od razu do swojego pokoju, który kiedyś dzieliłem z Jimin'em hyung'em. Z całej naszej siódemki zostało nas tylko trzech. Byli naszą rodziną,lecz ich straciliśmy. Odłożyłem torbę po czym ostatni raz rozejrzałem się po pokoju. Schodząc na dół do kuchni zacząłem przeglądać różne social media jak i strony internetowe. Wchodząc do pomieszczenia zabrałem karton z sokiem i ruszyłem do salonu. Usiadłem na kanapie nadal przeglądając internet i pisząc do książniczki z nadzieją że odpisze. Popijając sok rzucił mi się w oczy artykuł o dzisiejszej katastrofie na lotnisku. Weszłem w nią i zacząłem czytać. Będąc przy końcu nie mogłem w to uwierzyć...-HOSEOK WŁĄCZ TELEWIZJE, TERAZ - krzyknąłem nie mogąc się opanować. Hoseok spojrzał na mnie zdziwiony po czym szybko włączył. Patrzyłem i uważnie słuchałem redaktora. Próbowałem myśleć pozytywnie lecz tak się nie dało. Ręce trzęsły mi się jak jeszcze nigdy dotąd...
- W dzisiejszej katastrofie zginęło wielu niewinnych ludzi. Byli to osoby różnej narodowości. Jedną z nich była polka, słynna dziewczyna Kim Taehyung'a z zespołu Bangtan Boys. Przyczyną katastrofy była awaria silnika samolotowego...-słowa redaktora nie potrafiły dotrzeć do mnie.
Czułem się teraz zagubiony.
To nie mogło być prawdą.
Ona nie mogła zginąć.
Nie teraz.Siedziałem bez ruchu. Łzy wypływały z moich oczu tak jakby chciały zrobić sobie wyścigi. Dopiero teraz zdałem sobie sprawę jaki ten świat jest okropny. Odebrał mi jedną z najważniejszych osób w moim życiu.
To z nią chciałem spędzić resztę życia.
To z nią chciałem założyć rodzinę.
To z nią chciałem się zestarzeć.
To z nią chciałem zrobić wszystko.
Lecz teraz nie mogę zrobić już nic.❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️
Mija drugi tydzień od tej katastrofy.
Drugi tydzień gdzie cierpię.
Drugi tydzień gdzie jestem sam.
Drugi tydzień bez mojej księżniczki na tym świecie.
Drugi tydzień gdzie całymi dniami spędzam czas nad jej grobem.
Drugi tydzień gdzie płacze.
Drugi tydzień gdzie rozmawiam z tobą nie wiedząc czy to Słyszysz.
Drugi tydzień gdzie zastanawiam się dlaczego ja jeszcze tu jestem.Może lepiej będzie jak będę przy tobie?
Może ty potrzebujesz mnie tak samo jak ja ciebie?
Może to ja powinienem zginąć?Może dołączyć do ciebie?
Będziesz wtedy na mnie krzyczeć tak jak kiedyś gdy zabierałem ci żelki?
A może będziesz szczęśliwa że wkoncu się zjawiłem?
Zawsze to ty podejmowałaś za mnie decyzję Lecz teraz musisz mi wybaczyć ale podejmę ją sam.Już niedługo się dowiesz jaka będzie moja decyzja.
KOCHAM cię księżniczko⚛️✝️⚛️✝️⚛️✝️⚛️✝️⚛️✝️⚛️✝️⚛️✝️⚛️✝️⚛️✝️⚛️✝️⚛️✝️⚛️✝️⚛️✝️⚛️
Witam witam ^^
Zdziwieni że już nowy rozdzial?
Tak, ja też zdziwiona. Ale miałam wczoraj taką wene że napisałam dwa rozdziały, jeden tutaj i jeden na drugie konto gdzie was zapraszam bo jest tam tematyka Harry'ego Potter'a ^^_Katherineeee_ - drugie konto
Jeszcze tylko dwa rozdziały i koniec książki :c
Ale mam już plany co do nowych także nie smutać mi tu ^¬^Miłego dnia wam życzę ❤️
CZYTASZ
❤Reakcje BTS❤✔️
Fanfictionbędą to reakcje naszych siedmiu wspaniałych idoli z tobą w roli głównej 😏