Yine bir erken kalkmalar .Uyuyamamak.
Sürekli geceyi düşünüp durdum. Kötü mü yapmıştım. Tabi ki de HAYIR. Olması gereken oldu. Odamda tek kalmayı çok seviyorum. Ben ve düşüncelerim oluyoruz.
Annem babamı işe gönderdikten sonra yine yatmaya gitti. Şimdi ben ne yapmalıyım.? Tabi ki Temizlik..
Salona indim ve bütün vitrini yine boşalttım. banyodan toz bezlerini de aldım ve güzelce bütün salonun tozunu aldım. Sonra camlara giriştim. Başka ne yapabilirdim ki evde. Tek düşüncelerden kurtulduğum şey temizlik. Bir anda kapı çaldı. '' off bu kim şimdi ya .'' diyerek kapıya gittim. '' günaydın hayatım '' dedi Hakan. '' günaydın da ..'' dedim ve sustum . ''işe gitmeden kahvaltı yaparız diye düşünmüştüm.'' dedi. üzerimde eski bir kısa kollu ve şort vardı. '' keşke haber verseydin. Neyse gel bakalım.'' dedim. mutfağa geçtik. '' temizlik mi yapıyordun bu saatte .'' dedi. '' uyuyamadım bende kalktım işte . '' dedim . sersem gibiydim. '' istersen yardım edeyim bende '' dedi. '' sağol ama gerek yok yaparım ben.'' dedim. Dolaptan kahvaltıları çıkardım ve 2 fincana çay doldurdum. Aldığı simit ve poğaçaları bir tabağa yerleştirdim. Bende masaya geçtim. '' dünkü arkadaşın çok iyi biriymiş. '' dedi. '' kim '' dedim. ''üniversiteden ateş vardı ya '' dedi. Ateş. '' Evet iyi biri '' dedim sonra sustum . '' senin bir şeye canın mı sıkkın?'' dedi. Sahte bir gülümsemem ile gülümsedim ve '' yok uyuyamadım ya biraz sersemlik var sadece '' dedim. eliyle omzumu sıvazladı '' bak uyuyamıyorsun kaç gündür böylesin istersen psikoloğa gidelim . yakın arkadaşım Serkan belki iyi gelir '' dedi . '' yok gerek yok düzelirim .'' dedim ve çayımdan bir yudum aldım.
Hakan ı gönderdikten sonra yarım kalan camları da sildim. Annem bağırdı '' Selin hadi kalk .'' diyerek. '' aşağıdayım .'' dedim. mutfağa geldiğinde '' kim geldi .'' dedi. '' hakan .'' dedim. '' gel otur bir şey konuşacağım seninle '' dedi. '' bak kızım geçen Hakan beni aradı ve senin ona soğuk davrandığını söyledi . Sevmediğini düşünüyor.'' dedi sesi sakindi . Aaa ne tesadüf bende aynı şeyi düşünüyorum . '' anne .'' dedim ve sustum. '' bak kızım sevmiyorsan söyle sana zorla bir şey yaptırmak istemiyorum. Sonuçta bu senin hayatın .Sevmediğin bir insanla ömür geçirmek kadar kötü bir şey yok. '' dedi. O kadar samimi konuşuyor ki annem şuan ağlayabilirim. '' anne.'' dedim ve yine sustum. anne dedikten sonra cümlelerimi kuramıyordum. Ayağa kalktım daha fazla dayanamıyordum. Annemde ayağa kalktı ve sarıldı. Anne sarılması kadar değerli bir şey yoktur. Bir tek annem olsun o bana yeter. ağlamaya başladım. '' annem seni çok seviyorum .'' dedim. '' ağlama güzel kızım . nişanlısın diye evlenmek zorunda değilsin unutma bunu.'' dedi. '' odama gideyim biraz uzanayım uyuyamadım hiç.'' dedim gülümseyerek.
Kulaklığımı alıp yatağın içine girdim . Müzik açıp gözlerimi kapattım. (Bilal Sonses İçimdeki sen) Her şey niye daha kötüye gidiyor. Niye geldi ki. Yine her şeyi mahfetti.
müzik dinlerken uyuya kalmışım.
yanıma birinin uzandığını hissettim. gözlerimi açtığım da betül vardı. '' ne zaman geldin sen.'' dedim . Gülümsedi ''şimdi '' dedi. '' hatta sana güzel bir haberim var bu akşam banu doğum günü partisi veriyor ve ben annenden izin aldım.'' dedi. ''betül hiç halim yok cidden ben onun doğum gününü sonra kutlarım .'' dedim sızlanarak. ''hayır tatlım gidiyoruz '' dedi ve ''hem ben kıza geliriz dedim .'' dedi. '' yine benim adıma karar verdin yani '' dedim sitemkar bir sesle. ''hayır diyeceğini biliyordum.'' dedi. '' ee biliyordun da ...'' derken sözümü kesti '' sus çok konuşma gidiyoruz.'' dedi. '' saat kaç .'' dedim . ''13.00'' dedi. '' hediye almalıyız '' dedim. '' evet şimdi kalkıp hazırlanıyorsun işte .'' dedi.