Bölüm 3

11 2 0
                                    

bitip bitmeyen bir serzenişin içerisindeyim. Herkes uyurken aşağı mutfağı indim ve kendime kahve yaptım. yukarıya odama çıkıp yatağın üzerinde duran telefonumu  ve kulaklığımı elime aldım  bide o çok sevdiğim kitabımı. Cam kenarında tam benim için hazırlanmış köşeme oturdum .  karanlık odam da kulaklıkları takıp kendime müzik açtım . ( rober Hatemo Giden candan gidiyor )  ...


Kitabımın yine sonlarına yaklaştım. Bu kitabı bilmem kaç kere okuduğumu. insan sevdiği şeylerden vazgeçemiyor işte. Bir kaç sayfa daha okudum ve işte yine kitabım bitmişti. kitabı yatağın üzerine atıp müzik eşliğinde dışarısını izlemeye başladım. karanlık benim için vardı sanki. Tam dışarısını izlemeye dalmışken mesaj sesiyle irkildim. '' tatlımmm.'' yazmıştı betül. ''efendim canım.'' yazdım bende. ''biliyordum uyanık olduğunu.'' yazdı.  '' uyuyabiliyor musun diye sorsana .'' yazdım.  ''şey diyeceğim ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum. '' yazmış. Acaba ne söyleyecek yine.  '' yada dur arıyorum.'' yazmış.  

''efendim söyle bakalım.'' dedim.  '' bak ama kızma olur mu?'' dedi.      '' dinliyorum söyle.'' dedim.  '' ateş mesaj attı bana .'' dedi .  '' eee yazabilir yani.'' dedim . sesim hissizdi.  '' şey akşam yemeğe gidelim bugün dedi .''   sesi yumuşacık çıkmıştı.  '' ee gidin betül .'' dedim. canım yanmıştı.  '' saftirik birlikte .'' dedi.  '' tamam işte birlikte gidin'' dedim bende.  '' ya selin anlamıyor musun sen ben ateş '' dedi. Ne yani bende mi varım şimdi bu planda . Şaşırdım..         '' ben gelemem.'' dedim . Aslında gidebilirdim hatta gitmek için can atıyorum. '' ya kızım yemek yer kalkarız ben geliriz dedim ona .'' dedi . '' ya kızım bana sormadan benim adıma niye karar veriyorsun.Betül biliyorsun onu görünce bi tuhaf oluyorum.'' dedim  '' bak bu son şansın ya bir daha giderse yine onu görmek için senelerce bekleyecek misin? selin sen daha düne kadar onu görmek için dua ediyordun bak eline bir fırsat çıktı.'' dedi.  gözlerimi kapattım ve iç sesimi dinledim.  gitmemi söylerken aklım hayır gitme sen nişanlısın diyor. '' gelirim tamam sen önce bize gelirsin buradan birlikte gideriz .'' dedim. ''tatlım bunu söyleyeceğini bildiğim için bende evinizin adresini ateşe vermiştim. sizin oradan alacak bizi.'' dedi ve telefonu hemen kapattı. biliyordu bağıracağımı. 


annem babamı işe gönderdikten sonra aşağı yanına gittim . '' anne sana bir şey söyleyeceğim .'' dedim.  '' söyle.'' dedi. '' şey bu akşam betül ve bir arkadaşımızla yemeğe gideceğiz '' dedim.  ''kim bu arkadaş '' dedi.  '' üniversiteden ateş diye bir arkadaşımız.'' dedim.  '' kızım sen nişanlısın elin adamıyla ne yemeği! '' diyerek bağırdı.  '' işte evlenmeden son görüşme.'' dedim.  '' Hakan a söyledin mi??'' dedi .  '' şimdi arıcam onu.'' dedim ve yukarı odama çıktım.  nasıl söyleyeceğim ki bunu hakan ben bu akşam aşık olduğum adam ile yemeğe mi gideceğim diyeceğim.  durup düşününce ne kaybedebilirim ki  zaten hakan ı sevmiyordum . telefonu elime alıp hakan ı çaldırdım. Bir kaç çalışta açtı '' efendim hayatım.'' dedi sesi mutlu gelmişti.  '' şey bugün üniversiteden arkadaşımla yemeğe çıkacağım . yani betül ve o '' dedim. Betül ü zaten tanıyordu.  ''  o kim '' dedi .  sesi biraz durgunlaştı  '' betül ve ateş . bugün yemek için anlaşmışlar beni de çağırdılar .'' dedim.  '' yani tabi istersen gidebilirsin.Bilirim üniv22 dediersite arkadaşlıkları böyle oluyor arada bir görüşülüyor .Git hayatım istersen dönüşte seni almaya geleyim . bugün benim nöbetim geç bitecek .'' dedi sesi yine neşeli olmaya başladı. ''gerek yok canım. neyse ben seni meşgul etmeyeyim. Hastalara iyi bak .'' dedim . '' tamam canım görüşürüz '' dedi . bende bir şey demeden  telefonu kapattım.  bu iş de tamam.


Saat 7 gibi betül kapıyı çaldı. '' ben açıyorum anne .'' diyerek merdivenlerden aşağı indim.  kapıyı açtığımda bir süre betül beni süzdü. '' kızım ne güzel olmuşsun sen öyle '' dedi gülümseyerek.  '' abartı olmamış dimi '' dedim . '' yok yavrum harika görünüyorsun.'' dedi.  beyaz kısa bir elbise giyinmiştim saçlarımı da hafif dalı yapıp hafif makyaj yapmıştım.  '' neyse gel hadi içeriye '' dedim ve oturma odasını gitmesi için işaret ettim.  annem betül ü görünce  '' kızım daha çok boyasaydın gözlerini '' dedi betül e.  '' ya ayfer abla abartı mı olmuş '' dedi . '' bence biraz silmelisin sadece gözler değil o kırmızı ruj da öyle. '' dedi.  Bende kanepeye otururken '' ya bırak anne kızı istediği gibi yapsın karışma. .'' dedim .Betül e dönüp '' alışık değil ya benden dolayı o yüzden .'' dedim.   '' ayfer abla kızın da bugün çok güzel olmuş . yüzüne bir renk gelmiş baksana '' dedi sinsi sinsi sırıtırken.  '' gerçekten selin sen makyaj yapmazdın bu ne hazırlık.'' dedi .  '' bugün yaptım işte . hem sen yap demiyor muydun? '' dedim .  ''iyi olmuşsun böyle. bi ara hakan ın yanında da yap bari  '' dedi ve betül e döndü '' kızım var ya hakan ın yanın da sokak dilencileri gibi hiç özen göstermiyor .'' dedi.  '' ablacım nasıl rahat ediyorsa öyle yapsın.'' dedi betülde .Canım arkadaşım.  Kapı yine çalınca kalktım yerimden ve kapıyı açmaya gittim.  

nefesim kesildi resmen. Ne yani bizim kapıya mı geldi bu şimdi.  Şaşkınlıktan nefes almayı unuttum sanırım.  '' beni içeriye almayacak mısın?'' dedi.  gözlerine baktım .aslında bakamadım .çok saçma işte.  '' tabi gel .'' dedim.  oturma odasını gösterdim. İçeriye girdiğinde annemin elini öptü '' nasılsınız efendim .'' dedi. '' annem iyiyim oğlum sen nasılsın '' dedi.  '' bende iyiyim bugün kızlarınızı sizden ödünç alacağım .'' dedi.  '' tabi tabi alda selin kızım kapıda mı kaldın neredesin.''' diyerek söylendi. Gerçekten de kapının orada donup kalmıştım.  hemen kendimi toplayıp içeriye girdim.  '' hoş geldin Ateş.'' dedim ve betül ün yanına oturdum. Betül elimi sıkıp sırıttı. ben ise şaşkınlıktan salak gibi oldum.   '' ee oğlum neler yapıyorsun.'' dedi.   '' üniversite bitince yurt dışına gittim 1 hafta önce geldim . babamın şirketindeyim şimdilik ona yardım ediyorum. yakında bana devredecek. '' dedi.  '' aferin oğlum çalış boş boş gezinme . '' dedi. sonra bana dönüp '' selinde üniversite bitince iş aradı baya ama bulamadı şimdi de nişanlı yakında düğünümüz var .'' dedi annem.  DüĞün!!  ''biliyorum efendim umarım mutlu olur selin .Çünkü en çok mutlu olmayı o hakediyor '' dedi. kafamı yerden kaldırdığımda bana bakıyordu.  '' sağol '' dedim. ah kalbim az daha dayan.  Annem '' neyse ben sizi fazla tutmayayım.Eğlenin siz .Yine gel oğlum bir akşam yemeğe bekliyorum.'' dedi annem . Ne yemeği ya !!  ''tabi efendim gelirim. kızlar bana emanet . '' dedi ve annemin elini yine öptü.


yemekleri sipariş ettikten sonra herkes susmayı tercih ediyordu. ta ki betül  '' ee konuşun.'' diyene kadar .  '' Ateş çok değişmişsin .'' dedim bir anda .  Ben dedim Bennnn.!!   '' zaman herkesi olgunlaştırıyor. '' dedi.  '' evet aynen öyle .'' dedim .   ve yine sessizlik. 


yemeklerimizi yerken bir anda  '' selin nişanlınla mutlu musun.?'' dedi. yemek resmen boğazımda kaldı .  '' kızım helal helal '' dedi betül.   '' nereden çıktı şimdi bu.'' dedim. yani niye soruyor ki.  '' yanlış bir şey mi söyledim.'' dedi. Gözlerimin içine bakıyordu .  Gözlerimi kaçırdım ve '' evet mutluyum '' dedim.  Yalancı!! Kendimden nefret ediyorum .  '' yani sorduğum soru saçma oldu yoksa niye evlenesin ki.'' dedi.  

Betül ile Ateş güzel bir muhabbet ediyorlardı.  ben ise susmayı tercih ettim. güçlü durmaya çalışırken  çok yorulmuştum.  '' selin ..'' derken ateş telefonum çaldı.  Cevap vermek istemediğim için telefonu açtım  '' efendim. '' dedim.   '' hayatım benim işim bitti eve geçeceğim.'' dedi hakan.  '' gelsene buraya .'' dedim.  ''olur '' dedi ve sesi yine neşeli geliyordu.  '' ben sana konum atacağım.'' dedim ve telefonu kapattım.  sonra Ateş e döndüm  '' bir şey mi söyleyecektin.'' dedim.  '' nişanlın mı geliyor . '' dedi  .  '' evet '' dedim.   Gözlerimin içine baktıktan sonra betülle konuşmaya devam etti. bende hakan a konum yolladım.  


Yarım saat içerisinde Hakan masamıza geldi.  '' merhaba arkadaşlar .'' dedi gülümseyerek.   bende masamdan kalkıp hakan a sarıldım '' hoş geldin hayatım.'' dedim gülümseyerek.  Hakan bir an affalladı . haklı tabi çocuk ona ilk defa sarılmıştım.   '' gel seni arkadaşlarımla tanıştırayım.'' dedim .  '' bu ateş .üniversiteden arkadaşım . ee betül ü zaten tanıyorsun '' dedim. ikisininde elini sıktıktan sonra yanıma oturdu.  biz hakan la muhabbet ederken ateş arada bir bize bakıyordu.   

saat geç olduğunu farkedince '' kalkalım mı artık '' dedim.  '' olur hayatım. '' dedi hakan .   '' peki kalkalım ben hesabı ödeyeyim '' dedi ateş ve ayağa kalktı  '' ben de geleyim .'' dedi hakan ve birlikte kasaya gittiler.  Betül bana sırıtarak bakıyordu  '' ne yapıyorsun sen be '' dedi.  ''hiç ..hiç bir şey olması gereken. neyse geliyorlar konuşuruz sonra.'' dedim.  Hakan ve ateş gelirken biz de betülle ayağa kalktık .   ateş betül ü evine bırakacaktı ben ise hakan...


Bazen canın acısa da acını belli etmeyip sen acıtacaksın. tabi ne kadar acır bilinmez. umurunda olman lazım öncelikle o kişinin....


Asla BitmeyecekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin