7.bölüm

10 1 0
                                    


Her şey iyi mi oluyordu yoksa daha betere mi sürükleniyordum?

Betül e Ateş in beni sevdiğini söylediğini söylememiştim. Ne gerek vardı ne değişecekti ki?Acım biraz daha dinmişti bunu size söylemekten çekinmeyeceğim. Bu gece uzun zamandan sonra ilk defa güzel bir uyku uyuyabilmiştim.

Her şey güzel olacak buna inanıyorum. Şimdi de o acı çeksin ben keyfini süreyim dimi ama..

telefonumu alıp betül ü aradım '' efendim uyuzum '' dedi gülerek. '' bugün dışarıya çıkıyoruz.'' dedim . şaşırmıştı '' selin sen ciddi misin? depresyondan çıktın yani çok şükür '' dedi.  '' dur bak hatta bu akşam fuara gideceğiz '' dedim.  ne kadar doğru ne kadar yanlış bir fikrim yok ama  '' ikimiz sadece dimi '' dedi. Gülümsedim  ''hayır tabi ki de sen hakan Ateş ve enes .'' dedim.  '' selin bak enes varsa ben yokum '' dedi.  ''hemen beni sinirlendirmeyi başarıyorsun dimi . '' dedim ve '' dur kızım ya güzel planlarım var sen sadece gel .'' dedim  '' ne gibi plan '' dedi.  ''hakan a söyleyeceğim onun bir arkadaşı var onu da çağıracağım .'' dedim .  dur bir şeyler düşündü sanırım sonra  ''kızım sen ne şeytansın ya '' dedi gülerek.   ''19.00 da bize geliyorsun. '' dedim .


Hakan a mesaj atıp yanında Serkan ı da getirmesini söyledim.  sonra sırıtarak Ateş e mesaj attım Enes ile geleceğini söyledi.  Betül 18.00 da bize geldi . aşağı inip kapıyı açtım ve hemen kolundan tutup odama çıktık.  '' kızım sen ne acayip şey oldun böyle.'' dedi sırıtarak.  makyaj yaparken        '' ateş beni seviyormuş '' dedim.  '' ne .. ne diyorsun kızım sen . bunu nereden biliyorsun .'' dedi baya şaşırmıştı.  '' kendi söyledi. '' dedim   yataktan kalktı yanıma geldi elimdeki fırçayı masaya attı ve  '' kızım düzgün söylesene çıldırtma insanı '' dedi. Baya heyecanlanmıştı .  '' sen dün annemle kahvaltı yaparken beni aradı pişman olduğunu sevdiğini söyledi her şey için geç olmadığını söyledi. '' dedim heyecandan yerinde duramıyordu '' eeee sen ne dedin. '' dedi . sırıtarak '' nişanlı olduğumu ve benden uzak durmasını söyledim. '' dedim.  düşünür gibi oldu sonra  '' tabi bunu gülerek söyleyemedin. '' dedi.  yüzüm düştü '' hıçkırıklar eşliğinde söyledim garibi ne biliyor musun o da ağlıyordu. betül ilk defa Ateş i ağlarken duydum.  tuhaf olan bilmediğim şeyler olduğunu söyledi. '' dedim.  '' bilmediğin şey ne acaba .'' dedi. dudağıma ruj sürmeye çalışırken '' bu benim umrum dışı .'' dedim.  ''şimdi anladım senin niye mutlu olduğunu.kızım sen ne şeytansın he '' dedi. 

üzerime toz pembe askılı ile açık renk kot pantolonumu giyindim. saçlarımı düzleştirdim . ince askılı çantamı da alıp aşağı indim.  '' nereye '' dedi annem. anneme söylemeyi unutmuştum kahretsin . '' hakan ile fuara gideceğiz '' dedim. kurtarıcım hakan.. '' Ayfer abla tabi bensiz gidemiyorlar .'' dedi gülerek.   Zilin çalmasıyla kapıya gittim  .ooo bizim düşmanlar yan yana         '' hoş geldin aşkım. '' dedim ve hakana sarıldım. Tabi hakan şok :) kim beklerdi benden böyle bir şey.  sonra Ateş e baktım sade bir şekilde '' hoş geldin '' dedim. 

İntikam Zamanı......

Hakan ben betül ve serkan aynı arabadaydık. Ateş ile enes ise ayrı arabada. 

Fuara gittiğimizde uzun bir yol bizi karşıladı.  Hakan elimi tutmaya çalıştı normalde olsa asla tutturmazdım da Ateş arkamızdaydı  onun sayesinde tutabildi.   oyuncaklara binerken ben hep hakan ın yanındaydım betül ise serkan ın. baya anlaşmışlardı. betül bazen öyle bir kahkaha atıyordu ki görsen komedyen cem yılmaz yanında.  Ahh betül kızım sende az değilsin.  

yemekleri yedikten sonra bir cafeye oturduk. herkes baya yorulmuştu.  Hakan elimi tutup öptüğünde '' iyi ki benim yanımdasın hayatım .'' dedi. o kadar sıcak bakıyordu ki  . Ateş e baktım sinirden ellerini sıkıyordu. gözlerime öyle sinirli bakıyordu ki  bende inadına  '' sende hayatım .'' dedim.  serkan betülle konuşurken bana döndü ''çok tatlı arkadaşın var selin. '' dedi . belliydi her halinden betülden hoşlandığı .   ''evet öyle çok iyidir ama sakın damarına basma o zaman ben bile kurtaramam seni onun elinden '' dedim sırıtarak.  betülde gülüyordu . sonra betüle dönüp  ''seninle gerçekten zaman geçirmek çok güzel. yarın birlikte bişeyler yapalım mı? '' dedi. ehh yuh yani herkesin içinde mi sorulur. ama tam betülün istediği şey oldu  '' evet olur niye olmasın '' dedi.  Enes bir an '' yok olmaz .'' dedi. herkes enes e gözlerini dikti.   '' yani olmamalı dimi betül. '' dedi.   betülde sırıtarak  '' niye olmayacakmış ki kime sormam lazım karar verirken .'' dedi imalı bir ses tonuyla.   '' bana soracaksın kızım bana .'' diyerek bağırdı sonra da  '' çek lan o elini betülden .dokunamazsın ona .'' dedi.  '' enes '' diye bağırdım.  '' sen karışma selin .  kızım sizin amacınız ne '' dedi.  Ateş hemen araya girip '' otur şuraya oğlum.'' dedi.  Kimse bir şey anlamadan olayı toparlamam lazımdı yoksa gece rezil olacaktı. '' siz ikiniz gelsenize bi bizimle .''dedim ve betüle de işaret ettim.  Ateş enes betül birlike sahil kenarında bir banka oturduk hakanlardan uzaktık.   '' selin amacın ne kızım senin niye çağırdın bizi. O şerefsiz betüle her dokunduğunda içim acıyor benim !!'' diye bağırdı. betül hemen araya girip  '' sanane lan sen ne karışıyorsun .Sen kimsin ki!! '' diye bağırdı.  Ateş araya girip ''selin bir daha bizi bunlar için çağırma .amacın ne çok iyi biliyorum ama yapma pişman olcaksın sonunda. '' dedi . işte bende film koptu '' ne pişmanlığı ya .ben pişman oldum zaten seni sevmekle . daha ne pişmanlığından bahsediyorsun sen he.!!'' dedim  . Enes i kolundan tuttu '' bir daha bizi bunun için çağırma .'' dedi. ve arkadasını dönüp yürümeye başladı. 

Hayır her şeyi mahfettim. Gidemez ,gitmemeli ,şimdi olmaz. 

Birşey yapmam lazımdı . kalbimin sesini dinledim ve '' ateş seni seviyorum. '' dedim. betül bir an bana döndü . herkes gibi o da şaşırmıştı . Ateş hızla yanıma gelip bana öyle bir sarıldı ki senelerdir beklediğim şey işte bu. benim olması . kokusunu doyasıya içime çektim. ikimizde ağlamaya başladık tabi en çok ben . elleriyle göz yaşlarımı sildi. '' ağlama lütfen canım acıyor .'' dedi. sonra bi anda dudaklarımdan öyle bir öptü ki .. birbirimizi öperken gözümüzden yaşlar akıyordu. işte aşk buydu. .


 sarıldıktan sonra geri çekildim '' ama bi sorunumuz var'' dedim .  '' o hakan mı boşver at nişanı '' dedi. yapamazdım yani hemen olmazdı.  '' bana zaman ver olur mu herşeyi düzelticem .'' dedim.  '' zaman mı '' dedi.  sinirlenmeye başlamıştı.. ellerimle yanağına dokundum  ''lütfen her şeyi düzeltmem lazım hemen nişanı atamam '' dedim.  '' sonunda sana kavuşmak varsa istediğin zaman olsun ama sakın sana bir daha dokunmasına izin verme .'' dedi . 


Eve gidip yatağıma yattığımda olanları düşündüm. öpmüştü beni. sarılmıştık . Senelerdir bunun hayalini kurmuştum. 

Aşk bu olsa gerek ....


Asla BitmeyecekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin