Dayanacak güç kalmadı artık bedenimde. Bitip bitmeyen düşünceler,hayaller...
Telefonumun çalmasıyla camın kenarından kalktım ve kim olduğuna bakmadan telefonu açtım ''efendim.'' dedim. '' nasılsın.'' dedi. Telefonun ekranına bakınca Hakan yazıyordu . İlk defa hayatım dememişti. '' iyiyim sen nasılsın. '' dedim. ''iyiyim bende.bak ne söyleyeceğim sana.'' dedi . Acaba ne söyleyecek '' dinliyorum.'' dedim . '' bugün ben işe gitmiyorum izinli günüm betül sen ben bide ateş hep birlikte pikniğe gidelim mi?'' dedi. şok oldum .Ne yani bu şimdi Ateş i mi çağırıyor ?? '' nereden çıktı şimdi bu .'' dedim soğuk ses tonuyla. '' birlikte vakit geçiririz hem bende o arkadaşını tanımış olurum .'' dedi. NE tanıması yaa !! Ateş i tanıyıp ne yapacak acaba bu !! '' bilmem bi sormam lazım.'' dedim. Niye dedim neden dedim şimdi ben bunu hayır deseydim ya!! '' tamam sor ve bana geri dön.'' dedi. '' tamam '' dedim ve telefonu kapattım. aslında güzel bir fikir hem biraz da ateş sinirlensin.onun canı yansın. hemen telefondan betül ' ü aradım . iki çalıştı açtı '' betüş bugün pikniğe gidelim mi?'' dedim. ''kızım saf mısın iki kişi ne yapacağız piknikte '' dedi. '' dur be dinle . hakan aradı şimdi sen ben betül ve Ateş birlikte pikniğe gidelim dedi'' dedim. '' olur da selin sen haber ver Ateş e '' dedi . '' niye ben .'' dedim panikle. '' kızım hakan seni aramadı mı benim demem mi normal senin demen mi'' dedi. haklıydı aslında . sonuçta hakan benim nişanlım ve bu planı birlikte yürütüyoruz. ''tamam arıyorum hazırlan gel hemen bize'' dedim ve telefonu kapattım .
Ben şimdi nasıl arayacağım Ateş i ya en mantıklısı mesaj atayım. telefonumdan ateş i buldum ve mesaj attım ( bugün betül ben bide hakan piknik yapacağız gelsene sende ) yazdım. 2 dakika geçmedi cevap geldi . ( geleyim de yanımıza bir arkadaş getirebilir miyiz ) dedi. ( olur . 15.30 da bizim kapıya gel ) yazdım . ( tamam gelirim ) dedi.
hakan a da onay mesajı attım.
Betül 20 dakika geçmeden bize geldi . piknik çantasını da hazırladık ve kapının yanına bıraktık. ikimizde eşofmanlarımızı giyindik. saçlarımı at kuyruğu yapıp gözlüklerimi kafama yerleştirdim. bizde hazırdık artık. sırt çantalarımızı alıp aşağıya salona gidip oturduk. ''betül hakan ve ateşin bir arada olmasını istemiyorum ben hiç.'' dedim . ''bırak kızım bunu da onlar düşünsün. hem ne güzel işte Ateş te biraz sinir olsun.'' dedi gülümseyerek . Tabi sinir olsun da ya uzaklaşırsa benden. sessizce olacakları düşünürken kapı çaldı. kapıyı açında ilk darbeyi yedim .'' hoş geldiniz beyler .'' dedim. kapının önünde hakan ve ateş yan yana duruyorlardı. '' hazır mısınız ? '' dedi ateş. '' evet .senin arkadaşın nerede'' dedim. '' o arabada bekliyor .'' dedi. sizin arabaya gidin geliyoruz '' dedim ve kapının yanında duran piknik sepetini alıp betül e seslendim.
piknik alanı çok güzeldi . her yer yeşillik .gölün orada bir iskele . bir masa bulup oraya oturduk. '' nerede arkadaşın '' dedim . '' geliyor lavaboya uğrayacaktı.'' dedi. elimizdekileri masaya bırakıp betül e iskeleyi gösterdim. biz iskeleye doğru yürürken ateş ve hakan ateşi hazırlamaya başladılar.
'' betül ne kadar güzel değil mi burası '' dedim . sevdiğim insan kısmende olsa yanımda ortam güzel. iskelede oturup konuşurken biri arkamızdan seslendi betül ile kafamızı çevirdiğimizde başımızdan aşağı kaynar su döküldü . '' sennn..!! '' dedi ve hemen ayağa kalktı . '' ne işin var senin burada he.'' dedi .burnundan soluyordu. '' konuşmak istiyorum lütfen.'' dedi karşımızda ki . '' hangi yüzle konuşacaksın hı!! kimin koynundan çıkıp geldin buraya!! söylesene Enes!! '' diyerek bağırdı. araya girip '' nereden buldun sen bizi '' dedim . '' ateş ile geldim.'' dedi. '' ateş ? '' dedim. '' o benim arkadaşım. '' dedi . betül yerinde duramıyordu '' ne arkadaşı ne saçmalıyorsun sen!! geldiğin deliğe geri dön hemen !! '' dedi . betül ü ilk kez bu kadar sinirli gördüm . haklı ama kız . seneler önce bu enes ile ilişkileri olmuştu .çok uzun bir ilişki sayılmazdı 2 ay falandı ama bu benim dostumu aldattı. '' bak enes şuan hiç yeri ve zamanı değil git .'' dedim. '' selin bak sadece konuşmak istiyorum'' dedi . Betül bana bakıp izin istedi. bende onaylarcasına gülümsedim ve yürümeye başladım. iskelenin başına geldiğim de garip bir ses duyup geri döndü enes yoktu ama betül ün yanında . suya dönüp baktığımda su maymunu gibiydi. çırpınıp duruyordu. betül gülerek bana doğru geldi ve '' işte bunu hak etti.'' dedi. bende gülümsemesine karşılık verdim. tabi bu burada bitmeyecek gibiydi. Hakanların yanına geldiğimizde ateş çoktan hazırdı. etleri üzerine bile koymuşlardı. bizim gülerek geldiğimizi gördüklerinde Ateş '' ne oldu size .'' diye sordu. hemen betül '' ufak bir parazit vardı ama artık suyu boyladı. '' dedi kahkaha atarak . Ateş anlamayarak bana baktı. Bende gülümseyerek bilmiyorum işareti yaptım.
Etleri tabaklara yerleştirirken Enes ıpıslak bir şekilde masaya geldi . Ateş hemen gülerek '' ne oldu sana lan öyle '' dedi. '' ufak bir kaza '' dedi ve betüle baktı . Betül boş durur mu Kahkaha attı. Hakan bi bana bi betüle bakıp sizi yaramazlar dercesine kafasını salladı. bende gülümsedim. Enes tam masaya oturacaktı ki '' kurulan öyle gel .böyle oturamazsın masaya '' dedim. ''nasıl kurulanacağım ben şimdi ya '' dedi. Betül yine kahkaha atarak '' ateş in yanına git . hani yanan var ya '' dedi. Ateş te bize gülümsüyordu '' oğlum arabada yedek kıyafetler var git giyin gel çabuk '' dedi.
bizim yemekler bitmesine yakın enes geldi. '' bana ayırmadınız mı ?'' dedi. aç olduğu her halinden belliydi. Ateş tam ona tabaktaki son 1 tane kalan eti göstermişti ki betül enesten önce davranıp o eti de aldı. '' çok açım '' dedi ve sinsi sinsi baktı. '' sende aç kal . zaten seni doyuran çok insan vardır !'' dedi imalı bir ses tonuyla. Hakan kendi tabağında kalan 1 tane eti bana uzattı bende gülümseyerek '' çok yedim .'' dedim. '' tamam hayatım . '' dedi. Hakan ile birlikte ellerimizi yıkamaya giderken Ateş arkamızdan seslendi '' sizinle gelmemin bi sakıncası var mı?'' diye . hakan ise '' gel tabi.'' dedi. bu ne şimdi dibimizden ayrılmıyor. betül e döndüğümde bana sırıttı. sonra enes e sinsi sinsi baktı.
gece ateş yakıp etrafında oturduk. '' betül ya ben biraz üşüdüm gibi. '' dedim . Ateş hemen üzerinde bulunan hırkayı çıkardı. Hakan ise beni kendine doğru daha çok çekti. '' gel hayatım ısıtayım seni.'' dedi .bana öyle tatlı bakıyordu ki. o çok iyi biri. Ateş ise bize öyle bakakaldı. yüzüne baktığımda canının acıdığını fark ettim. '' hırkayı da alabilir miyim ?'' dedim. Yüzünde öyle güzel bir gülümseme oluştu ki içimi ferahlattı. hırkasını bana verdi. hırkayı giyerken '' ee betül konuşsanıza.'' dedim. betül tam karşısına oturan enes i süzdü ve '' anlat şimdi.'' dedi. sesi çok sertti. ''şimdi burada mı'' dedi enes şaşkınlıkla. ''yaptığın bu pisliği herkes bilsin.'' dedi betülde . Ateş araya girip '' ne oluyor burada . siz nereden tanışıyorsunuz.''dedi merakla. Betül hemen '' sen ve selin üniversite de şeyken.... '' dedi ve sustu. Hakan hemen araya girip '' neyken?'' dedi. '' arakadaşlarken biz bu enes denen öküz ile çıkıyorduk. sana söylememesine çok şaşırdım açıkçası ateş. her neyse çıkarken bu insan dışı varlık beni gitti aldattı. hemde kimle biliyor musunuz okulun en gerizekalı olan kızıyla. peki niye biliyor musunuz? bir paket sigara yüzünden.!!! '' sonlara doğru betül iyice sinirlenmişti. ateşe yakın olan bir odun aldı ucu yanıyordu ve onu enes e attı. '' lan bunu sen bana nasıl yaparsın'' diyerek bağırdı. betül ü tutup sakinleştirmeye çalıştım ama beceremedim. kız sinirlenince deli gücü geliyor buna. hkan ile bunu tutarken '' bence bu kadar eğlence yeterli hadi artık eve gidelim'' dedim.
Hakan ile betülü arabaya bindirirken hala betül Allah Belanı Versin Enes diye bağırıyordu.
hakan bizi eve götürürken hiç birimiz konuşmadık. evin önüne geldiğimizde teşekkür ettim ve arabadan indik .
birbirinden farklı iki kalp ve ikisinin acısı tek bir nedene bağlı...