L.Y continued

322 46 7
                                    

Aku rasa mesti dah ramai tengok love yourself punya video kan . Srys talk aku kurang suka dengan adanya kolaborasi antara BTS dengan PEREMPUAN . Bukan apa , aku nak konsep without girl tu berterusan . And this is because of aku malas nak mencari theory pasal those girls pulak .

Anyway , aku ada tengok a lot of theory from youtube and fav aku ialah daripada berry apa tah nama dia .

Pasal love yourself punya theory ni , dia kaitkan antara perbuatan kontra dia org . Macam dalam poster duo , korang boleh nampak , ada satu member akan duduk dekat bahagian cerah manakala member satu lagi akan duduk kat kawasan gelap .

Aku baru notice benda tuh .

Nanti aku akan bagi link jika aku jumpa balik vid tu . Nanti korang boleh tontong theory tu . Apa yang aku pikirkan sama dengan dia tapi dia lebih advance so aku rasa better korang tengok je .

so ruangan kali ni aku akan terima apa sahaja teori yang korang nak bagi . Apa salah share kan ?

.....

Love Yourself Highlight Reel .

Kalau korang dah tengok video dia orang mesti korang paham kan .

Senang cerita , dari nota yang Jin bagi , kita tahu yang bts dah tak berhubung kecuali Jimin dan Jhope . Ok ini apa yang berkairan dengan video k .

Bts sedang mengalami fasa untuk move on dari zaman remaja ke  zaman dewasa .

Aku rasa , masa dekat pantai tu sebenarnya dia orang bincang pasal ni sampai gaduh . Ok basically , sebelum / selepas pergi pantai tu dia orang ada buat parti . Sila rujuk m/v lama ye .

Dia org semua masih nak duduk di zaman remaja tapi Jin dah mula gerak nak ke alam dewasa . Sebab utama dia orang gaduh masih tak diketahui ye .

Apa" pon kita tunggu jelah sampai comeback ye .

And notice

Author akan hiatus sampailah dia orang comeback cause nak focus dengan pelajaran so harap paham jika author lambat post theory ya . Sekian .

FOREVER ° 영원히 (theories)Where stories live. Discover now