Mert'in ölümü üzerinden 22 gün 528 saat geçti. Bu olaylar neden bizim başımıza geldi,bilmiyoruz.
Çocukluğumda çok mutlu,her istediği yapılan bir kızdım. Dedim ya çocukluğumda.Şimdi ise ailemin umurunda değilim. Ben Aslı Vurgun. Vurgun soyundan nefret ediyorum. Nefret etmemi sağlayan insanlar ise Şeyma Vurgun ve Salih Vurgun. Yani annem ve babam. Çocukken beni hep severlerdi,korurlardı.Şimdi ise beni bir çöp gibi attılar.
Onlara milyonlarca kez sordum ''neden'' diye... Hepsinde aynı cevap. ''Büyüdün artık,kendi sorumluluklarını almayı bilmelisin''.
İstemiyorum.Büyümek istemiyorum,kendi sorumluluklarımı almak istemiyorum.Ben sadece sevgi istiyorum,sadece sevgi...
aslı,duymuyor musun kızım ya kaç saattir sesleniyorum,diyen İdil'in sesiyle,beni kahreden düşüncelerden sıyrıldım.Dış Dünya'dan kendimi soyutladığım zaman kimseyi duymazdım,yada bu evrenin bana oynadığı bir oyundu.
Ay İdil bağırma yeter,geliyorum deyip,mutfağa geçmek için bahçe kapısından içeri girdim.Gördüğüm manzara ise,koşarak kaçma isteğini bende uyandırdı.
Defne hala uyanmamıştı,ağzından akan salyaları,bütün yastığı kaplarken,odanın içi adeta bedava eşya satan pazarcılara dönmüştü.'ne biçim şi yapıyosunuz yav' dememek için kendimi zor tutsam da,öyle bir kahkaha attım ki,2 dakika sonra kafama terliği yedim.
Hani hepimizin bahsettiği o ''anne terliği'' bizde ''defne reisin terliği'' diye geçer.Emin olun anne terliği kadar etkili.
defne,kızım bu ne hal deyip,kıvırcık saçlarını taramaya çalışan defneye baktım. ya kanks ne biliyim,rüyamda aduket yaparak bi kıza dalıyodum,yan etki yaptı galiba deyip saçlarını taramaya devam etti.Taradıktan sonrada,siyah lastik tokasıyla gelişi güzel topladıktan sonra ben biraz offline bebek,tuvalete gidip 3 saat çıkmamayı düşünüyorum,deyip ortalıktan kayboldu.
Bahçe kapısı açıldı ve elinde broşürle içeriye İdil girdi.Broşürü masaya koyarken hala bulamamışlar deyip,sıkıntıyla bana baktı.Her sabah yeni bir gelişme var mı diye karakol'a giderdi.Her seferinde de aynı sonuç.Hala bulamamışlar...
Mert...Kimseye zararı olmayan,melankoliye aşık,iyi bir insandı.22 gün önce garip bir şekilde öldürüldü.Hemde okulundaki,soyunma kabinin de.İlk zamanlar İdil ne yemek yiyordu,ne de muhabbet ediyordu.Sevgilisi garip bir şekilde öldürülmüştü ve kimsenin umurunda değildi.
Gitmediğimiz polis kalmamıştı.Hepsi aynı şeyi söylüyordu.'Bir gelişme olursa sizi ararız' aradılar mı? HAYIR...
Acaba bende öldürülürsem veya kaçırılırsam ailemin umurunda olur muydu? Beni ararlar mıydı?
Sen iyi misin? İdil'in sesiyle irkildim.Onu onaylarcasına başımı salladım.
İyi miydim? HAYIR... İyi değildim,ve insanlara ''iyiyim'' demekten yorulmuştum.Küçükken hep mutluydum,sorunlarım yoktu.Tek derdim,sevdiğim çizgi film'in saatini kaçırmaktı,tek üzüntüm ise kaçırdığım çizgi filmlerdi.Hep oyun oynardım.Milyonlarca bebeğim vardı,milyonlarca... Bir tane bebeğim vardı,babam almıştı.Doğum günümde... Sarı lüle lüle saçları vardı,pembe bir elbisesi,boncuk gibi mavi gözleri vardı.Onu çok severdim.O bebekle her zaman konuşmaya çalışır,ona defalarca ''senin konuşabildiğini biliyorum'' deyip,saatlerce konuşmasını beklerdim.MUTLUYDUM...
Şimdi ise o bebek saçları yolunmuş,bir gözü çıkmış,elbisesi yırtık,kalbi kırık bir şekilde dolabımda bir yerde.
Hayatımda o bebek gibi,kırık,yalnız,mutsuz...
Derin bir nefes aldım ve mutfağa yöneldim.Kahvaltı yapasım yoktu,İdile bir şeyler hazırlayıp kendimi evden dışarı attım.Her zaman gittiğim,Çınar Parka gittim.İsminin Çınar olması,Parktaki o koca çınar ağacından geliyor.Ağacın gölgesinde oturup,bulutlara bakmak ise beni dinlendiren tek şey.
Ağır adımlarla ağaca doğru yöneldim.Dizlerimi kendime çektim ve ellerimle dizlerimi kavradım.Başımı da ağacın gövdesine yaslayıp,gözlerimi bulutlara yönlendirdim.
Bir kaç dakika sonra,arkamdan bir ses geldi.
''YERİMDEN KALK''
Kafamı sözün sahibine çevirdim,çevirir çevirmez karşımdaki ultra mega yakışıklı,bir meteorla karşılaştım.
derin nefes al,derin nefes al.1,2,3 asla ondan etkilenmedin,kesinlikle yakışıklı değil,şşt allahım bu ne yarabbim,boş zamanında mı yarattın,yoksa bu varlığın başka bi açıklaması olamaz
saat 17:09 aşk başladı.
--------------------------------------------
MERHABA KANKSLAR DPŞKDJDIZ BU İLK YAZIM,UMARIM BEĞENİRSİNİZ,OYLAMAYI UNUTMAYIN MUCKS :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİNDEKİ KIZLAR
ChickLitAslının en yakın arkadaşının sevgilisi özel okulunda öldürülür.Bu esrarengiz olayı,polisler umursamazlar.Aslı,Defne ve İdil bu işin peşine düşerler.Suçu çözmek bu üçlüye kalır.Bu üçlü bir plan kurar ve erkek lisesine kılık değiştirerek girerler.Faka...