Gelen mesajla,gözbebeklerim neredeyse yerinden çıkacaktı.
Neydi bu şimdi? Gerçekten beni düşünmüşmüydü? Oha.
Şaşkınlığımı üzerimden attıktan sonra,bir şey yazmamanın daha doğru olacağını düşünerek,telefonumu kapattım.
Geç olmuştu.Yorgunluk bedenimi esir aldığında,kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
''Çıldırıcam ya!'' İdilin bağırmasıyla yatağımda huzursuzca kıpırdandım.Gözlerimi açtığımda,saatin 12 olduğunu görüp,o sıcacık yatağımı arkamda bırakarak,İdilin yanına gittim.
Kesin yine,Defne İdilin makyaj malzemesini almıştı,yada kıyafetlerini giymişti.Çoğunlukla böyle olur da.
Salona geldiğimde,tahminimin de tersinde bir durumla karşılaştım.İdil ağlıyordu.Bildiğimiz bizim ağlamaz sandığımız şakacı,güler yüzlü İdil ağlıyordu!Koşarak yanına gittim.
''İdil,noldu iyi misin!''
''İyi değilim Aslı,İyi değilim! Benim sevgilim,can parçam,okulunda öldürülüyor ve kimsenin umurunda değil!'' diyerek hıçkırıklara boğuldu.
Yine karakola gitmişti,belli.Her karakoldan geldiğinde mutsuz olurdu ama ağladığını hiç görmemiştim.Onu böyle görmek canımı çok yakmıştı.
''Acilen bir şeyler yapmalıyız Aslı!'' dedi,bana gözleri yaşlı bir şekilde.
''Biz ne yapabiliriz ki?''
''O okula gidicem ve bunu kimin yaptığını öğrenicem!''
''Saçmalama! Orası erkek lisesi,nasıl girmeyi düşünüyosun?''
''Bir planım var,ama sizin yardımınıza ihtiyacım var''
''söyle yafrum hallederiz'' uykulu bir şekilde içeriye Defne girdi.
İdil,bize aklındaki planı anlattı.
''Sen kafayı yemişsin!''
''Asla olmaz,nasıl yapabiliriz böyle bir şeyi?!''
''Eğer bana azıcık değer veriyorsanız,beni yalnız bırakmazsınız'' deyip,odasına gitti.
Defneyle birbirimize bakıp,düşünce havuzuna kendimizi attık.
'' Ne yapmalıyız?''
''Onu yalnız bırakamayız,ne pahasına olursa olsun,yanında olmalıyız'' dedim,gülümseyerek.
Evet,plan her ne kadar saçma salak olsa da,İdil benim en yakın arkadaşımdı.Bana da ona yardım etmek düşerdi.
İkimizde kalkıp,İdilin odasına girdik.
Yatağına uzanmış,tavanı seyrediyordu.
''Ne olursa olsun,senin yanındayız,hadi yapalım şu işi'' deyip,İdilin yatağının kenarına oturdum.
Biranda gözleri parıldadı.Koşarak bize sarıldı.
''İnanamıyorum,inanamıyorum! ya çok teşekkür ederim!''
''Kızım yavaş,boynumuzu kırdın ya''
''İyiki varsınız!''
''Neyse hadi anlat şu planı bakalım''
''Şimdi ilk olarak,alışverişe çıkıp,kendimize erkek kıyafetleri almalıyız.Diğer ıvır zıvırları da tabi.Sonra gidip okula kayıt yaptırmamız gerek.Sonra ise,biraz çaba biraz gayret,Merti kimin öldürdüğünü bulucaz!Ona bunu ödeticem.''
''Hadi o zaman hazırlanın'' deyip,odadan çıktım.
Emin değildim,bu işin sonu ne olacaktı,gerçekten mert'i öldüreni bulabilecek miydik? Başımıza neler gelecekti? Emin değildim,ama ne pahasına olursa olsun,bu işi yapacaktık.İdil için...
Hazırlanıp,dışarı çıktık.Önümüze gelen ilk erkek mağazasına girdik.
''Hayatımda yapacağım en gereksiz harcama'' dedi,Defne.
ah salak defne,ah...
Böyle demesi İdil'i üzmüştü,ne kadar belli etmese de.
Koluna çimdik atıp,gözlerimi belerterek,''kes sesini'' dedim.
3 saat sonra
''Ay koptu,bacacıklarım,koptuu'' Defne 85 yaşındaki hasta neneler gibi feryat ederken,İdil halinden memnun,etrafına gülücükler saçıyordu.Bende yorulmuştum,ama Defne gibi sokak ortasında bağıracak kadar değil.
Eve gelip,aldığımız kıyafetleri giydik,saçımızı başımızı da yaptıktan sonra,bir kaç düzeltme daha yaptık.Sonunda gerçekten erkeğe benzemiştik.
''Lan önceki hayatımda Brad Pitt falan mıydım? Bu ne yakışıklılık ya'' diyen,Defneye anlamsız bakışlarımı yollayarak,aynadan kendi yansımama baktım.Gerçekten erkeğe benzemiştim,komiğime gitmişti bu.
Yani yoldan geçen biri,mümkünatı yok,bunlar kız demezdi.
Birkaç ses denemesi yapıp,sesimizi de erkeğe benzettikten sonra,birbirimize bakıp gülme krizlerine girdik.Gülmemizi zar zor (!) bitirdikten sonra,erkek lisesinin yolunu tuttuk.
''Geldik kızlar'' dedi İdil,heyecanlı bir şekilde.
''Geldik...''
''Heyecandan altıma sıçıcam knks'' diyen Defne, bütün havayı bozduktan sonra,ağır adımlarla okula giriş yaptık.
-burda cidden kendimi filmde gibi hissettim,okula gizlice giren ajan triplerine falan girdim,Allah affetsin LWJIDJPEDOWJFDZ''
Koridorda epey bir yürüdükten sonra,tanıdık bir yüzle karşılaştım.
Allah kahretsin,bu nerden çıktı şimdi!
saat 16:55,ONUNLA 2. KARŞILAŞMAMIZ.
---------------------------------
EVET KANKSLAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ,HER GÜN YENİ BÖLÜM ATIYORUM.VOTE ATMAYI UNUTMAYIN,YORUMDA ATARSINIZ HARİHA OLUR SLKDSIDJIJCZ.MUCKS :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİNDEKİ KIZLAR
ChickLitAslının en yakın arkadaşının sevgilisi özel okulunda öldürülür.Bu esrarengiz olayı,polisler umursamazlar.Aslı,Defne ve İdil bu işin peşine düşerler.Suçu çözmek bu üçlüye kalır.Bu üçlü bir plan kurar ve erkek lisesine kılık değiştirerek girerler.Faka...