Dün yaşadıklarımın etkisinden hala kurtulamamıştım.Ne zaman gözlerimi kapatsam,Meriçin beni öptüğü an gözümün önüne geliyordu.Gözlerimi utançla kapattım.Hayatım çok karmaşık bir hal alıyordu.
Yatağımdan tepinerek kalktım.Alarmın çalmasına daha yarım saat vardı.Pofidik terliklerimi giyip,mutfağa yöneldim.Kahvaltı hazırlamaya başladım.Kahvaltıyı hazırladıktan sonra,kızları kaldırıp,odama yöneldim.
Kıyafet dolabımın önüne gelip,uzunca bir süre ''hiç bir şeyim yok ya of'' diyerek,sonunda giyeceğim kıyafetleri seçtim.Ama tabi ki de,o mükemmel elbisemi giyemeyeceğim son anda aklıma geldi.Erkek Lisesine bu elbiseyle gidemezdim.Hemen alışveriş poşetlerini açıp,gömlek ve pantolon seçip üstüme geçirdim.Diğer işlemleri de yapıp,aynanın karşısına geçtim.Cidden erkek gibi olmuştum,kendimi bir kez daha bakıp,kıkırdadım.
Aşağıya inip,mutfağa yöneldim.Kızlarda hazırlanmıştı.Kahvaltımızı yapıp,okula doğru yürümeye başladık.
''Bu işe hiç kalkışmamalıydık'' dedi,İdil umutsuzca.Bu işi en çok isteyen oydu,neden böyle demişti ki?
''Neden? En çok isteyen sendin''
''Mert'i kimin öldürdüğünü hala bulmak istiyorum ama bu şekilde pek içime sinmedi,ya yakalanırsak?''
''Okul sadece 1 ay,ne olabilir ki?Hem şu halimize bak,ordaki erkeklerden daha yakışıklı olduk,anlamaları mümkün değil'' deyip,gülmeye başladım.
Biraz daha konuşup,gülüştükten sonra okula gelmiştik.Sesimizi kalınlaştırdıktan sonra,sınıfımıza doğru yürümeye başladık.
Bir kaç erkek kapının sağ tarafında bir şeyler konuşuyorlardı.Kapıya yaklaştığımızda bize dik dik baktılar.
Kapıyı açıp,içeriyi incelemeye başladım.Gözüme tanıdık bir yüz takıldı.Meriç...
Allah kahretsin ya! Düşe düşe bu sınıfamı düştüm!
Olduğum yerde donakaldım.Defne ve İdil beni kolumdan tutarak içeri doğru itelediler.Dilim tutulmuştu,acilen kendime gelmeliydim.Meriçten uzak,boş bir sıra bulduğumda,oraya doğru yürüdüm.Herkesin gözü üzerimizdeydi.Kalbim durmaksızın atıyordu,avuç içlerim terlemişti.
Bir kaç dakika sonra,herkes kendi halinde birbirleriyle konuşuyordu.Sadece 3 kişi,bize garip garip bakıyordu.Meriç ve yanında ki iki arkadaşı.
acaba beni tanıdı mı? Allahım nolur tanımasın,nolur...
Kapı açıldı ve içeri tombul bir öğretmen girdi.Görüşünüşü ve büründüğü halden dolayı,sinirli bir öğretmen olduğu belliydi.Neyse ki bize ''kendinizi tanıtın'' demedi de,bizde rahat bir nefes aldık.
25 dakikanın sonunda,zil çaldı.Çoğu kişi bahçeye çıktı.Sadece bir kaç kişi kaldı sınıfta.Meriç,iki arkadaşı ve tanımadığım bir kaç erkek daha.
Meriç hala bizi izliyordu.Bir kaç dakika sonra ayaklandı ve bizim olduğumuz tarafa doğru yürümeye başladı.
''Nerden geldiniz buraya''
Yerimiz de huzursuzca kıpırdandık,sonunda İdil.
''Ankara'dan'' diyerek,kısa bir cevap verdi.
''Sizi bizim okulda hiç görmemiştim''
''Yeni geldik de ondan''
Bakışlarını bana dikerek,imalı bir şekilde ''Arkadaşınız,hiç konuşmaz mı?''
Kulaklarımızı zil sesi doldurduğunda,Meriç'te imalı bakışlar atarak,sırasına doğru yürüdü.
Birkaç derse daha girdikten sonra,son zil sesiyle,okuldan dışarı çıktık.Meriç'in sorgusundan başka,bizi korkutan olay olmamıştı.
''O çocuk neden bu kadar merak etti ki bizi?'' diyen İdil'in sesi,sessizliği bozdu.
''Ben o çocuğu tanıyorum'' diyerek,İdil ve Defne'ye döndüm.
''Ne?Nerden tanıyosun?''
Karşıda ki banka oturduk.Başımdan gelen geçen herşeyi anlattım.
''Oha! seni öptü mü?''
''Kuş beyinli,neden bunları bize daha önce söylemedin?''
''Bilmiyorum,utandım'' diyerek,kafamı önüme eğdim.
Biraz daha konuştuktan sonra,eve doğru yürüdük.Eve geldiğimizde,direk odama geçtim.Ilık bir duş alıp,üzerime ayıcıklı pijamalarımı geçirdikten sonra,Survivor izlemek için,kumandayı elime aldım.Birkaç saat sonra telefonuma bildirim geldi.Meriçten...
''Sınıfımıza Hoşgeldin,Ali''
saat 23:12 sıçtığımın habercisi.
----------------------------------
EVEEEETTT,PEK İÇİME SİNMEDİ AMA UMARIM BEĞENİRSİNİZ.HİKAYENİN GİDİŞATI NASIL?BEĞENİP,BEĞENMEDİĞİNİZ ŞEYLERİ YORUM OLARAK YAZARSANIZ,BENİ ÇOK MUTLU EDERSİNİZ,VOTE ATMAYI UNUTMAYIN.BU ARADA BURAYA KADAR OKUDUYSANIZ,SİZDEN RİCAM LÜTFEN AMA LÜTFEN VOTE ATIN.HİKAYEMİ OKUYAN KİŞİLERİN ÇOĞU VOTE ATMIYOR.EĞER BEĞENMİYORSANIZ BANA YAZABİLİRSİNİZ.HER ZAMAN DİKKATE ALIRIM.SİZİ SEVİYORUM.MUCKS :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİNDEKİ KIZLAR
ChickLitAslının en yakın arkadaşının sevgilisi özel okulunda öldürülür.Bu esrarengiz olayı,polisler umursamazlar.Aslı,Defne ve İdil bu işin peşine düşerler.Suçu çözmek bu üçlüye kalır.Bu üçlü bir plan kurar ve erkek lisesine kılık değiştirerek girerler.Faka...