Στην Πισίνα...

9 3 0
                                    

17 Αυγούστου 2017,

Σήμερα το πρωί ξύπνησα και η μαμά μου μας είπε ότι θα πάμε στην πισίνα γιατί η θάλασσα είναι χάλια. Πήρε μια φίλη της και της το είπε, εκείνη συμφώνησε! Μετά πήρε την μαμά του φίλου της αδελφής μου και της το είπε, εκείνη όπως πάντα συμφώνησε! Έτσι όπως καταλάβατε θα πάμε όλοι μαζί στην πισίνα. Από το σπίτι θα φύγουμε στις 4 παρά για να πάμε σπίτι της φίλης της μαμάς μου να την πάρουμε για να φύγουμε. Στην πισίνα θα φτάσουμε περίπου στις 4 και 15. Είναι πολύ ωραία εκεί, έχω σκεφτεί να πάρω και την ρακέτα του τέννις για να παίξω με την αδελφή μου επειδή εκεί έχει γήπεδο. Έχω πολύ καιρό να παίξω τέννις. Το τέννις είναι το αγαπημένο μου άθλημα. Ο χώρος εκεί είναι πολύ ομοιόμορφος. Έχει γήπεδο τέννις, γήπεδο μπάσκετ, παιδική χαρά και τραπέζια για πικ νικ. Με το που πηγαίνουμε, τρέχουμε προς τον χώρο που είναι η πισίνα, αφήνουμε τα πράγματα μας, οι άλλοι πάνε για ντουζ... Εγώ επειδή βαριέμαι να κάνω, πηγαίνω και μπαίνω έτσι μέσα. Αφού κάνουν ντουζ οι άλλοι, τρέχουμε προς τον βατήρα και πέφτουμε μέσα. Αυτό με τον βατήρα το κάνουμε πάντα. Συνήθως όταν πηγαίνουμε στην πισίνα, καθόμαστε μέσα περίπου 2 με 3 ώρες, δεν καθόμαστε ποτέ έξω για να στεγνώσουμε. Πάντα μπαίνουμε στο αυτοκίνητο βρεγμένες εγώ και η αδελφή μου. Όταν πηγαίνουμε εκεί, περνάμε πολύ ωραία και γελάμε συνέχεια. Είναι πολύ ωραία εκεί και στον χώρο που είναι η πισίνα, έχει και μουσική. Πραγματικά όταν πηγαίνω εκεί ξεχνάω τα πάντα και γίνομαι κολοπαιδάκι!







****
Καινούριο κεφάλαιο.... Διαβάστε το, πατήστε ☆ και κάντε σχόλιο αν σας άρεσε!

Τα λέμε!😘

Τhe story of my lifeWhere stories live. Discover now