Το θεατρικό!

15 4 4
                                    

Φτάσαμε επιτέλους Έκτη Δημοτικού... Όταν είχαμε κάνει προσευχή η διευθύντρια του σχολείου μας είπε πως όποιος ήθελε μπορούσε να πάρει μέρος στο θεατρικό του σχολείου! Έτσι αποφασίσαμε να πάρουμε μέρος!!
Μετά από λίγες μέρες μας είπαν πότε και που θα γίνει η συνάντηση με τον σκηνοθέτη! Είμασταν πραγματικά όλοι ενθουσιασμένοι!Από την ημέρα που συναντηθήκαμε, μετά από λίγες μέρες ξεκίνησαμε!
Όλοι είμασταν τόσο χαρούμενοι. Κάθε μέρα ανυπομονούσαμε να πάμε στο θεατρικό!
Μετά από λίγους μήνες μερικά παιδιά άρχισαν να φεύγουν από την ομάδα! Μέχρι που μείναμε περίπου 20 παιδιά! Κάποια στιγμή μας ανακοίνωσε ο σκηνοθέτης μας ποιο έργο θα ανεβάσουμε για παράσταση. Είχαμε αγχωθεί όλο και περισσότερο όσο πλησίαζαν οι μέρες για την παράσταση! Ώσπου ήρθε η μέρα που θα κάναμε την πρώτη παράσταση που ήταν για τα παιδιά του σχολείου! Όλοι είχαμε πολύ άγχος!
Η πρώτη παράσταση ήταν μέτρια! Η δεύτερη που θα δίναμε την επόμενη μέρα το βράδυ ήταν πάρα πολύ καλή! Ξέχασα... Σε μια από τις πρώτες πρόβες επειδή γελούσαμε κάποια παιδιά, ο σκηνοθέτης μας έβγαλε έξω! Στις πρόβες μετά κάναμε βλακείες όταν μας έβγαζε για διάλειμμα! Αυτό όλο ήταν ως δώρο από το σχολείο για τα παιδιά της έκτης!! Ήταν μια ωραία εμπειρία για όλους εμάς!!!

***
Πατήστε ☆ και γράψτε σχόλιο!!!

Τα ξαναλέμε!!

Τhe story of my lifeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora