Στην Κεφαλονιά...

9 4 3
                                    

17 Ιουλίου 2017,

Ήταν η μέρα που θα σηκωνόμουν στις 5 το πρωί για να φύγω για Κεφαλονιά.
Νυσταγμένη λοιπόν, μπήκα στο αυτοκίνητο για να συνεχίσω να κοιμάμαι... Αλλά δεν κοιμήθηκα στην αρχή γιατί έβλεπα έξω. Μετά από λίγες ώρες ήμουν ακόμα στο δρόμο αλλά δεν κοιμόμουν! Μέχρι που έφτασα στην Πάτρα και με έπιασε ο ύπνος μέχρι το λιμάνι της Κυλλήνης! Όταν έφτασα στην Κυλλήνη, με ξύπνησαν για να μπούμε στο πλοίο που μόλις εκείνη την ώρα είχε φτάσει στο λιμάνι. Βγήκαμε από το αυτοκίνητο, μπήκαμε μέσα στο πλοίο αφού πρώτα μας έκοψαν τα εισιτήρια. Το πλοίο ήταν μεγάλο! Ξεκίνησε η διαδρομή μας με προορισμό το λιμάνι της Κεφαλονιάς, τον Πόρο! Πέρασε γρήγορα η 1.30 ώρα που κοιμόμουν. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο με προορισμό το ξενοδοχείο. Φτάσαμε, μας περίμενε η ξενοδόχος για να μας δείξει το σπίτι. Ναι καλά διαβάσατε, θα μέναμε σε σπίτι με πισίνα! Μόλις είδα την πισίνα, αμέσως έβγαλα τα ρούχα μου και έπεσα μέσα εφόσον φορούσα το μαγιό μου από το βράδυ. Ήταν πάρα πολύ ωραία! Φουσκώσαμε ένα τεράστιο φλαμίνγκο και ένα στρώμα και τα ρίξαμε στην πισίνα! Βέβαια όπως πάντα τσακωθήκαμε για το ποια θα κάτσει πρώτη στο φλαμίνγκο και ποια στο στρώμα! Τελικά όμως αποφασίσαμε να κάτσει η μια για μισή ώρα και μετά θα αλλάζαμε! Έτσι και έγινε! Πέρασε πολύ γρήγορα η πρώτη μέρα διότι καθόμασταν όλη την μέρα στην πισίνα! Τις επόμενες μέρες ξυπνούσαμε στις 9 το πρωί και στις 10 ήμασταν έτοιμες στο αυτοκίνητο για να φύγουμε! Όλες τις μέρες κάναμε πολλές διαδρομές για να πάμε σε πολλά μέρη! Μέχρι που έφτασε η τελευταία μέρα " 22 Ιουλίου 2017" που ήταν η μέρα των γενεθλίων μου και πήγαμε για μπάνιο και για φαγητό σε ένα μέρος κοντά στον Πόρο. Στις 4 το μεσημέρι ήμασταν στο λιμάνι και περιμέναμε να έρθει το πλοίο για να φύγουμε. Όταν ήρθε, περιμέναμε τουλάχιστον μισή ώρα μέχρι να αδειάσει το πλοίο από τον κόσμο. Είχα νευριάσει πραγματικά γιατί καιγόμουν στον ήλιο μισή ώρα και είχα ιδρώσει μέχρι να αδειάσει το πλοίο και να μπούμε! Όταν μπήκαμε, ευτυχώς το πλοίο είχε κλιματισμό και ήμουν καλύτερα! Πέρασε άλλη 1.30 ώρα παίζοντας στο κινητό παιχνίδι και ακούγοντας μουσική. Πάλι μπήκα στο αυτοκίνητο και κοιμήθηκα αμέσως μέχρι που φτάσαμε στην Πάτρα και είχα ξυπνήσει! Στο υπόλοιπο της διαδρομής, άκουγα μουσική από το κινητό μου και χάζευα έξω! Έφτασε η ώρα 9.30 το βράδυ που φτάσαμε στο σπίτι. Ήμουν πάρα πολύ κουρασμένη που με το που ανέβηκα στο δωμάτιο μου, έπεσα για ύπνο και ξύπνησα το πρωί! Ήταν οι καλύτερες διακοπές που είχα πάει φέτος και ελπίζω του χρόνου να ξανα πάω.





****
448 λέξεις...

Πατήστε ☆ και κάνετε σχόλιο για να μου πείτε πότε να ανεβάσω! Τα λέμε στο επόμενο πάλι!

Τhe story of my lifeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora