28 Αυγούστου 2017.
Ξύπνησα στις 5 και μισή το πρωί για να ετοιμαστώ να μπω στο αυτοκίνητο. Νύσταζα, πήγα και έβαλα ότι είχα βρει και αφού ετοιμάστηκα μπήκα στο αυτοκίνητο. Ξεκινήσαμε από το σπίτι γύρω στις 6 παρά για το λιμάνι της Ραφήνας. Στο δρόμο χάζευα έξω και άκουγα Μουσική από το Ραδιόφωνο. Μετα απο μια ώρα περίπου φτάσαμε στο λιμάνι και αφήσαμε το αυτοκίνητο στο πάρκιν για να πάμε στο πλοίο που μας περίμενε ο νονός της αδελφής μου. Η ώρα ειχε περάσει. Έφτασε η ώρα που έφευγε το πλοίο. Εμείς είμασταν μέσα και ψάχναμε τις θέσεις μας. Αφού τις βρήκαμε και είχε ξεκινήσει το πλοίο, φύγαμε για Τήνο. Στο δρόμο είχα βάλει Μουσική χαμηλά να παίζει και χάζευα. Μετα Από λίγο με πήρε ο ύπνος και κοιμήθηκα. Ξύπνησα όταν φτάσαμε στο λιμάνι της Τήνου. Εκεί μας περίμενε ο ξενοδοχος να μας πάρει για να μας πάει στο ξενοδοχείο. Ξέχασα να πω ότι ήταν μαζί μας και η φίλη της μαμας μου μαζί μας. Πήγαμε στο ξενοδοχείο, αφήσαμε τα πράγματα μας και φύγαμε για την εκκλησία. Φτάσαμε και περιμέναμε περίπου μιση ωρα για να μπούμε μέσα για προσκυνήσουμε. Είχα αρχίσει λίγο να κουράζομαι. Μετά γυρίσαμε πίσω στο ξενοδοχείο, βάλαμε μαγιό και πήγαμε να πάρουμε ταξί για να πάμε στην θάλασσα. Η θάλασσα ήταν λίγο μακριά από την χώρα και δεν πήγαινες με τα πόδια. Φτάσαμε μετά απο ένα τέταρτο και αφού τακτοποιηθηκαμε, αποφασίσαμε να μπούμε στην θάλασσα. Η θάλασσα ήταν πολύ παγωμένη αλλά μας πήρε πολύ ώρα για να βουτήξουμε. Βγάλαμε φωτογραφίες και κολυμπησαμε για να ζεσταθούμε. Μετά από λίγες ώρες βγηκαμε για να στεγνώσουμε. Είχε φτάσει η ώρα 3 και μισή το μεσημέρι. Ο ήλιος έκαιγε και ο αέρας ήταν δροσερός. Μετα απο καμία ώρα φύγαμε και γυρίσαμε πίσω στο ξενοδοχείο. Πήραμε σειρά για μπάνιο και ταυτόχρονα βλέπαμε τηλεόραση. Είχε φτάσει 8 το βράδυ και αποφασίσαμε να πάμε να φάμε για μεσημέρι σε ενα σουβλατζιδικο πολύ ωραίο που είναι μεσα στην χώρα. Αφού φάγαμε, πήγαμε να περπατήσουμε κάτω στο λιμάνι και μετά αφού χαζέψαμε πήγαμε στο ξενοδοχείο Γιατί ήμασταν πολύ κουρασμένοι. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο γύρω στις 10 το βράδυ. Ετοιμαστήκαμε και πήγαμε για ύπνο επειδή το πρωί θα ξυπνουσαμε νωρίς για να προλάβουμε το πλοίο για Μύκονο. Ήταν πολύ ωραία εκείνη η μερα, μου άρεσε πολύ. Θα την θυμάμαι για παντα.
401 λέξεις
Πατήστε ☆ και κάντε σχόλιο να μου πείτε αν σας αρέσει. Ξέρω είχα καιρό να ανεβασω κεφάλαιο.
YOU ARE READING
Τhe story of my life
Short StoryΑυτή η ιστορία είναι αληθινή και πιστεύω πως θα το καταλάβετε από τον τίτλο.