‼️ acest capitol l-am scris im cooperare cu
deni387620 ‼️Ma trezesc cu o durere de cap cumplita. Off..azi avem liceu. Seolhyun inca doarme, ma ridic usor de langa ea si ma bag in baie ca sa imi fac rutina dupa care ies si imi aleg câteva haine pe care le i-au pe mine.
Ma duc jos sa vad ce fac ceilalți si daca s-au trezit dar doar dupa ce o trezesc pe Seolhyun, dar vad ca nimeni nu e treaz asa ca iau o găleata plina cu apa si un pahar. Am de gând sa ii trezesc pe toti. Intru la Jackson si BamBam in camera, patul lui BamBam era gol dar Jackson era inca in pat, dormea. Usa de la baia bieților se deschide pe ea ieșind BamBam.
-Te descurci cu el? il întreb eu pe BamBam.
-Da. Mersi oricum. Te-ai îmbrăcat frumos azi. Adica vreau sa spun ca esti frumoasa Adica...stii la ce ma refer.
-Da, stiu la ce te referi, BamBam. Si mersi. Esti un drăguț.
Ies pe usa si ma duc la urmatoarea camera unde e Youngjae si Yugyeom, amandoi dorm. Ii strig pe amandoi si nu raspunde niciunul.
-Bine...voi ati vrut-o.
Iau putina apa in pahar si ii torn la Yugyeom pe fata cate putin, întredeschide ochii si vede ca sunt cu paharul cu apa deasupra capului. Se ridica val vârtej din pat si se pune in fata mea.
-De ce ai facut asta?
-Ca sa te trezesti? E 7:20 si la 8:15 trebuie sa fim la scoala asa ca mișcă.
-Bine bine, spune in timp ce se mișcă ca un melc prin camera.
Imi îndrept atenția spre Youngjae care se foia in pat.
-Youngjae...trezirea sau faci cunoștința cu apa magica care trezește baietii puturoși.
-Hmm...lasa-ma sa dorm...du-te de aici! spune el in timp ce dădea cu mana prin aer ca si cum m-ar pali.
-Hai lasa vrăjeala si trezește-te altfel ti-o iei!
-Mda..bine...noapte buna.
-Neata sa fie...,si ii torn din pahar apa in cap. Tu ai cerut asta.
-Neata..acum lasa-ma sa ma schimb.
-Bine, Yugyeom ai tu grija sa nu mai adoarmă, k?
-Bine.
Ies din camera si intru la Jb si la EunJi care erau aproape gata asa ca ies pe usa si ma fac nevazuta. Apoi cobor 2 scări ca sa ajung la camera lui Junior si Mark...hehe...nu sunt treji...asa ca de ce sa irosim apa si sa o aruncam cand putem sa o turnam pe ei? Numa bine ma răzbun pe amandoi ca sunt capre. Jumi juma. Iar cum ei au camera sub scările care urca la celalalt etaj unde au sala de repetiții iar Mark are patul chiar sub scări, cand apa face contact cu fata lui se ridica dintr-o data in fund si da cu capul de asa zisele scări iar eu încep sa rad ca o descreierata. Avea o urma de scări pe fata de zici ca fata lui e o scara. Deci mor. Imi întorc atenția spre Junior iar pe el arunc toata găleata si la sfarsit cand se ridica si el in fund ii pun găleata in cap iar paharul in mana.
-Mi-am terminat treaba acum îmbrăcați-va ca ma duc sa vad ce face Seolhyun.
Ies din camera lor oferindu-le tot spațiul de care aveau nevoie ca sa se schimbe. Camera mea si a lui Seolhyun era tocmai in capătul celalalt al holului si in drum spre camera am dat nas in nas cu Jb care o ținea pe EunJi in cârca si am căzut toti pe jos fiindca el sa dezechilibrat.
-Scuze.
-Nu, noi ne cerem scuze.
-Eh...lasa...toti suntem vinovati, spune EunJi in timp ce râdea.
Imi continui drumul pana la camera dar ma împiedic de bluza lui BamBam. Deschid usa si vad bluze si pantaloni zburând prin camera de la Jackson la BamBam. Mor. Ce drq se intampla aici?
-Ba? Ce aveti? Sunteti boi?
-Ăm...RiTa...asa face Jackson cand ma îmbrac mai bine decat el, spune BamBam care inca era in pijamale.
-Bine...imi place îmbrăcămintea pe care o ai acum...esti perfect de scoala, zic ironica in timp ce ma abțineam sa nu rad.
-Am uitat sa ma îmbrac...,zice inrosindu-se.
-Esti asa dragut cand roșești, intervine Jackson chicotind. Daca ai rosi asa si cand esti sub mine in pat ar fi excelent.
-Bine..voi nu prea sunteti normali. Si cred ca sunteti putin gay...
-Nu il crede....doar glumeste...are jocurile lui si câteodată pic sa stau sub el dar doar atat.
-Daca tu zici...spun eu si plec mai departe. Intru si o vad pe Seolhyun îmbrăcată asa...