Dimineata, oh, dulce dimineata...
Alarma ceasului inca nu a sunat..m
-am trezit mult mai devreme. Am ore de la 8, normal ma trezesc la 7:30 dar de data asta m-am trezit mult mai repede, 7:00. Baietii erau deja in picioare. In timp ce mi-am facut un dus, si mi-am dat cu niste rimel si ruj, cantam alaturi de trupe coreene alese la intamplare de YouTube. Acum imi rasfoiesc sifonierul in cautarea unei imbracaminti frumoase care sa se potriveasca cu vesta de la liceu..da, avem voie sa venim imbracati si cu alte haine dar sa avem si ceva din uniforma pe noi.Ma imbrac asa 👆 plus vesta de la uniforma. Nu se prea potrivesc..dar nu am ce face. Parul mi l-am prins asa:
Ies din camera cu ghiozdanul in spate si cobor jos pentru micul dejun. Imi pun un bol de cereale cu lapte si ma asez la masa. In urmatoarele momente toti batetii din Got7 sunt la masa si mananca acelasi fel de mancare ca si mine. El era in capul scarilor. Statea si se uita la mine. Mi-a zambit apoi s-a intors pe calcaie si a mers in camera lui..cel mai probabil.
-RiTaaa! Uhuuu! Esti cu noi? isi flutura Jackson mana prin fata mea.
-Da, sunt aici. Ce e?
-Sis, El, impreuna cu trupa lui sunt cu noi la scoala..o sa poti face fata?
-Da, cred..,spun eu cu o jumatate de gura. Va astept la masina..Ma ridic de la masa si merg spre iesire..cand ochii mei i-au intalnit pe ai lui. Am inrosit. El zambeste in coltul gurii si isi vede de drum iar eu fac acelasi lucru..doar ca (,) cu roseata in obraji. Ma urc in masina si imi scot telefonul din buzunar ca sa nu ma plictisesc pana vin baietii. In aproximativ 5 minute baietii intra rand pe rand in dubiță.
-RiTa..
-Hm?
-Nu te mai uita pe geam asa de insistent, la ce te gandesti?
-Nu la multe, Mark.
-Cred ca te gandesti la prea multe..
-Cam da..
-Te gandesti la El?
-Si la el dar si la..
-La? Min Jae?
-Da..Defapt..nu ma gandeam la Min Jae, am primit ieri un mesaj in care imi spunea ca el nu poate fi cu mine, nu i-am cerut explicatii..i-am spus ca-l inteleg. La ce ma gandeam era tipul de langa mine, Mark, cred ca incep sa-l plac pe bune.
-RiTa, imi cer scuze pentru fazele pe care le-a facut Yugyeom aseara..cred ca ti-a stricat sansele cu Min Jae..
-Nu imi prea pasa..e alegerea lui daca vrea sau nu sa fie cu mine..oricum încep să plac pe altcineva..
-Serios? Pe cine?Stateam si ma uitam in ochii lui. Il imbratisez strans apoi ma indepartez si ma uit din nou pe geam.
-Totul se complica, Mark, acum a aparut si El in peisaj..nu stiu daca ar trebui sa-i mărturisesc tipului pe care incep sa-l plac.
-Spune-i, dar precizeaza ca esti confuza..tipul o sa te inteleaga.
-Esti sigur?
-Foarte, spune el cu un zambet fortat.Ne dam jos din masina si intram in curtea scolii. Fetele, ca de obicei se aduna in jurul baietilor iar eu raman pe afara..o mana ma prinde de incheietura si ma trage in multime. Era Mark. Isi impleteste degetele cu ale mele si imi zambeste. Simteam mii de fiori si fluturasi in stomac. Nu am mai simtit asta pana acum.. Se uita la mine si zambea, vroia sa ma protejeze si sa ma tina langa ei in acelasi timp. Fetele vad chestia asta si incep sa ma impinga. Ma trageau de mana ca sa ma indepartez de Mark si de ceilalti. Stransoarea formata de Mark dispare iar eu sunt pe cale sa fac contact cu pământul dar El, vine si ma prinde. Cred ca e timpul sa aflati cine e El si ce inseamna pentru mine. El e I.M din MONSTA X si stiu ca eu visam sa fiu cu JongHyun din Shinee dar mi s-a schimbat complet viziunea cand am fost cu baietii ( Got7) la o intalnire cu fanii alaturi de MONSTA X. In acea seara, dupa fanmeeting, am mers toti si am mancat. Cel mai dragut dintre ei a fost I.M cand a impartit din jucariile primite de la fani cu mine, a avut grija sa mananc bine si mi-a dat si apa ca sa ma hidratez. Intre timp la fanmeeting el a vrut ca eu sa stau langa el, nu in culise unde trebuia sa fiu, asa ca a ous pe cineva sa-mi aduca un scaun si nu m-a lasat sa ma mișc de langa el. A fost dragut sa imi ofere atentia lui cand ceilalti au fost ocupați. Revenind la prezent..stateam in bratele lui si ne holbam unul la altul.
-Hei, Mark, ai pierdut ceva? rade Minhyuk de el.
I.M ma pune pe picioare si apoi se ii da una la Minhyuk. Se stie ca makne-ul e I.M.
-Multumesc, ii spun dupa care dau sa plec dar JooHeon ma prinde de ghiozdan si ma trage in spate.
-Hei frumoaso, doar nu crezi ca scapicu un "multumesc", nu?
-Eu asa credeam..
-Bai, JooHeon, e sora-mea, las-o-n pace.
-Si daca nu vreau? Haide mă Junior, bebele nostru e indragostit de ea, trebuie sa îl ajutam si noi cumva, ca frati mai mari ai lui.
-Dar, imi dreg vocea ca sa ii fac atenti la mine, te-ai gandit ca poate eu nu-s indragostita de el? Imi place deja de cineva..vine defapt sunt confuza in ceea ce il priveste pe baiatul de care-mi place.
-Pai vezi, poate te indragostesti de I.M pana sa iti dai seama daca-l placi pe boul ala sau nu.
-Aishhh! Boul e chiar aici, langa tine defapt...si tu il faci bou?
-Deci, baiatul e printre noi? (HyungWon)
-Da..
-E din trupa noastra? ( Wonho)
-Nu stiu..sunt confuza..am mai spus!
-Haideee! Spune-ne! ( Jackson)
-Ne-ai facut curiosi, domnisoara. ( Jooheon)Pentru o secunda m-am pierdut in privirea lui Mark care se uita insistent la mine, astepta un raspuns..
-Well.., sunt doi baieti pe care ii plac, de-asta sunt confuza, defapt nici nu stiu pe care din ei îl plac..si da, unul e de la voi din trupa..iar celalalt e..