Se uita la mine cu ochii mari, il apuc de mana si zambesc. Cel mai sincer zambet pe care l-am avut vreodata pe fata..se uita in ochii mei. Era fericit. Fanii erau uimiti. Se uitau confuzi si enervati. Aish..I.M ce ai facut? O sa-ti iei hate..
Termina melodia si plecam spre backstage, in spatele tuturor. Inca ma tine de mana. Asta a fost tot deci? Pfuu ma bucur ca nu a facut/ spus mai multe.Backstage, departe de ochii fanilor. Se auzea de pe scena cum managerul le spunea faniilor sa vina pentru turul cu trupa. I.M era mandru de el. Ii dau una si ma uit nervoasa la el.
-De ce ai dat? spune cu o fata de catelus plouat.
-Ai meritat-o! Tu de ce nu ma anunți când faci lucruri de-astea? Vrei sa nu mai vin la nici un concert? Daca strici totul? Daca toti fanii o sa va urasca dupa? Nu vreau sa ajungeti sa va despartiti.
-RiTa, e mai bine ca va aratati asa, putin cate putin..asa a fost si la mine si la Kihyun. Eu si el eram tratati de fani ca prieteni buni. Si cand s-a aflat adevarul fanii au reactionat normal. Bineinteles ca au fost si care au dat hate si nu au fost de acord cu relatia, dar au fost putini.
-Vin fanii, pregatiti-va.
-Haide RiTa, noi nu putem fii aici.Yeoreum ma ia de mana si mergem undeva in sala de asteptare a baietiilor.
-Dar noi nu avem tur cu baietii?
-Nu in starea in care esti tu..plus Nana o sa fie in tur..(Seung-Yeon)
-De unde stii, unnie?
-Managerul a fost nevoit sa faca un targ cu ea..
-Pai daca Nana e la tur, pana la party cat mai e?
-Pai..turul dureaza vreo ora si baietii mai au pana la petrecere inca o ora. (Yeoreum)
-Deci 2 ore.
-Da..
-Haideti acasa.
-De ce? (Seung-Yeon)
-Aishh, proasto! Nana e aici, avem timp sa ii investigam camera. (Yeoreum)
-Ai dreptateee!
Iesim rapid in parcarea subterana si fugim la masina ne urcam ai plecam. Nu am facut mai mult de 20 de minute pana acasa. Imi las pantofii la intrare si fug alaturi de celelalte doua nebune sus.
-E inchisa..( Seung-Yeon)
-O deschid eu, stiu cum.Imi iau o agrafa din par si deschid usa.
-Esti un geniu, RiTa.Ramanem in tocul usii cu gurile căscate. Pe pereti, defapt peste tot in camera sunt poze cu I.M in diferite ipostaze, avea poze cu el si cand dormea, la el in camera..
-Da e obsedata. (Yeoreum)
-Clar. (Seung-Yeon)
-Uite, asta e tricoul pe care l-a luat azi..
Il iau in mana si il arat si fetelor.
-Inseamna ca si celelalte sunt aici..
-Clar.Ne punem sa cautam cum trebuie, pe un umeras statea hanoracul cu data lui de nastere. Dar nu era doar atat, era plin de sclipici, inimioare si poze cu ea.
-Fete..? imi face semn Yeoreum sa ma uit in dulap..
Pana si in dulap sunt poze cu I.M.
-Ce e de facut cu ea? Aa acela e hanoracul lui?
-Da, e al lui.Usa de la intrare se aude..
-Oare e ea?
-Nu stim, hai sa mergem.
Iesim pe usa cu hainele gasite si inchidem usa. Intram repede la mine in camera, pardon camera lui I.M. Aveam in brate hainele lui si stateam in picioare, cu fata catre usa. Usa se deschide incet..I.M apare in fata noastra.-Ăm..
-Erau ei, haideti sa ne continuam căutările. (Yeoreum)
-Nu întreba..doar hai cu noi..(Seung-Yeon)I.M ne urmeaza si ii aduna si pe ceilalti. Deschidem usa de la camera Nanei, Shownu era rusinat.
-V-am spus sa nu o aduceti in grup. De ce nu ma ascultati niciodata? Stiam cine e ea! Dar voi nu, tot ati adus-o aici! Mulțumiți? Sa va bucurati daca dupa concertul de azi, RiTa scapa fara sa fie batuta.
-Shownu, calmeaza-te.-Heey! Ce faceti voi aici?
Nana apare langa noi fericita. Se schimba la fata cand observa ca usa de la camera ei era deschisa.
-Nu..nu...I.M iti jur ca nu e ceea ce pare.
Se agata de mana lui? Ma duc la ea si o imping.
-Nu îl atinge, E AL MEU! accentuez ultimul cuvant. Nu e ceea ce pare? Dar ce e? De ce hainele lui sunt la tine? De ce ai intrat la el in camera si i-ai luat un tricou din dulap? Nici nu ai observat ca stau in pat si totusi tu te-ai asezat. Sa-ti intre bine in cap, el, da, el, e iubitul meu! Esti obsedata de el, copila! Ai spus ca nu ai ochi sa ma vezi? Nu o sa ma mai vezi! Iesi! Iesi afara! Nu mai stai nici o secunda in casa asta!