Oaspeti? Nuu...vocea acelui tip e foarte asemanatoare cu vocea lui...vocea baiatului pentru care mi-as fi dat viata doar ca sa il vad bine...doar,nu e el...prefer sa nu ma intorc..nu vreau sa stiu daca e el...
Simt cum 2 maini sunt puse pe umerii mei si ma intorc cu fata la persoana de la care provenea vocea...era chiar el...nu-mi vine sa cred...totul pare asa de real..nu visez, nu? Spune-mi ca nu visez...
Lacrimile curg...si curg...fara incetare...El ma ia in brate si ma tine strans, ii raspund la imbratisare si incerc sa ma calmez...el ma măngaie tandru pe cap ceea ce ma face sa ma linistesc. Imi ridic capul din pieptul lui si il privesc fix in ochi...nu credeam ca o sa ii vad ochii in realitate...-Tuuu?!!? intreaba mirat Yugyeom...
-Da, chiar eu! O sa am grija sa te distrug...doar ca sa nu ii mai poti face rau ingerului meu.Inima imi batea tare, ochii mi-au iesit din orbite, aveam mii de fluturasi in stomac..nu imi venea sa cred ce aud..sunt fericita...mi-am gasit pacea...
-Ea? Inger? radea batjocoritor Yugyeom.
El se indeparteaza de mine si se duce in fata lui Yugyeom.-Inca iti permiti sa razi de ea in timp ce eu sunt aici? Vrei sa te invat o lectie? Daca da, ti-o ofer cu cea mai mare placere, bajatu meu...
-YUGYEOM! TE AVERTIZEZ PENTRU ULTIMA DATA! TERMINA SAU TE POCNESC! IASA RAU DE TOT! zbiara Mark la Yugyeom.
-Chiar crezi ca imi e frica de tine, boy? Guyzzz...voi credeti ca ma speriati? Haha, rade sec Yugyeom, stiti ce? Eu incep sa ma distrez...hai sa continuam..sunt mandru sa vad ca va certati cu mine pentru EA! Adica pe bune, Jb, noi nu ne-am certat pentru EunJi, ai inteles ceea ce ti-am spus cand am avut sa iti spun...BamBam..la fel cand era vorba de sora ta..si nici unul nu ati avut nimic de comentat..dar acum comentati toti..de ce ii tineti ei partea? Parca ea e cea care va ajuta la cantece, coregrafii si asa mai departe...ea e coechipierul vostru...asai?
-Yugyeom, nu e vorba ca imi tin mie partea sau ceva..daca ai ceva cu mine spune-mi in fata, nu pe la spate ca nu imi place. In primul rand, tu ai inceput sa te porti urat cu mine si atunci e clar ca si eu raspund, nu ma las calcata in picioare de cineva ca tine. In al doilea rand, ei m-au aparat fiindca au vazut si ei ca nu e corect sa te comporti asa cu mine, plus Junior nu e ca BamBam, indiferent, cand vine vorba de sora lui...pe Jb sa nu il amesteci ca el nu s-a bagat nici asa, nici asa deci nu te lua de el ca e nevinovat...dar vad ca tu vrei sa il implici si pe el. Te-ai gandit ca daca Jb, Jackson si YoungJae intervin posibil sa imi dea mie dreptate? Astea sunt niste certuri copilaresti..mi se pare mie sau esti gelos pe mine si de-asta te comporti ca un copil râzgăiat?
-Gelos? Eu gelos pe tine? Ma faci sa rad..
-Pai altceva nu imi explica comportamentul pe care il ai...pana acum nu ai avut nimic cu mine si acum gata, te-o apucat asa din senin sa ai ceva cu mine..
-Da, am ceva cu tine. Vrei sa stii ce?
-Chiar te rog sa imi spui.
-Nu imi place ca te joci cu Mark si BamBam.
-Ma joc cu ei? Parca le-am spus ca nu vreau sa fiu cu ei, nu? Atunci cu ce ma joc cu ei?
-Alege odata pe cineva, esti nehotarata, nici tu nu stii ce vrei de la viata...
-Ba da, stiu ce vreau, poate mai bime decat tine.
-A da? Ce vrei?
- Vreau sa imi deschid un mic restaurant, sa-mi fac o familie si sa fiu fericita.
-Oo, dar modesta mai esti tu.
-De ce te legi de tot ce tine de mine?
-Pentru ca nu imi place moaca ta...-Ca iti place sau nu moaca asta, am fost mai populara, decat ai fost tu in toti anii astia de cand esti idol, cand au anuntat parintii mei cum ca Junior mai are o sora, aduti aminte ca am fost cea mai cautata persoana pe retelele de socializare. Oare daca fanii mei ar vedea cum te comporti tu cu mine ce ar spune? Cred ca ar arunca si cu noroi in tine doar ca sa te ingroape in propriile mizerii.
-Mno ca ti-ai luat-o Yugyeom, si aici, domnisoara, are dreptate. Domnisoara a cărei moaca nu o suporți, adauga Jackson. Nu am vrut sa intervin in cearta asta fiindca e de prost gust..dar cand spui asemenea lucruri despre Ri Ta, care de altfel ti-a ridicat si tie popularitatea, nu ma pot abtine. Fiindca ea a aparut in jurul nostru, noi, ca si trupa am fost bagati intr-un scandal, dar e un scandal bun. Nu pot sa cred ca tocmai tu zici ca nu iti convine ca "se joaca" cu Mark si BamBam, dar pe ei cine i-a pus sa se joace cu sentimentele ei si sa o fută cand unu, cand altul la cap? Ea, spre deosebire de tine, e modesta, foarte modesta. Ne certam cu tine pentru ea fiindca ea nu e vinovata, ce te-ai gandit tu.."hai ca astia-s prosti, cum le-am spus si despre altele tac si inghit si ce le spun despre asta" dar nu, eu nu pot sa tac si sa inghit aberatiile tale. Nu te mai da țanțoș ca vai doamne ne ajuti la coregrafie si melodii...toti avem partile noastre si chiar daca nu ai fii tu ar fi altcineva care sa iti faca partea asa ca nu te crede cocos. Te simti mandru ca se cearta ei cu tine? Mai bine spus te simti bine ca ai pornit o alta cearta intre membrii trupei. Eu chiar nu iti mai inghit cacaturile astea...ma jur ca nici macar eu nu te mai inteleg. Eu ma duc la culcare, asa sa faceti si voi. Imi cer mii de scuze ca o trebuit sa luati si voi parte la toanele lui Yugyeom, se scuza Jackson in fata "oaspetilor".
-Nu este nimic, intelegem, e complet normal. Fiecare trupa are momente de-astea si trece prin chestiile astea.
Min Jae plecase de ceva vreme si eu nici nu am observat...oricum e mai bine asa. Eu doar stau si ma holbez la El, la cat se perfect e. Dintr-o data isi intoarce privirea spre mine iar eu rosesc, imi intorc capul iar el incepe sa rada...
-De ce razi? intreaba Mark.
-De pufosenia asta din fata mea, spune el aratand spre mine.
-Pufosenie? Eu? il intreb eu incruntandu-ma.
-Imi pare rau ca trebuie sa va stric distractia dar..e tarziu si maine avem scoala..asa ca haideti la culcare. (Junior)
-Ei dorm la noi?
-Da, in seara asta ii gazduim. ( Junior)
-Bine, noapte buna baieti.
-Noapte buna, Ri Ta, spun ei la unison.Urc sus, ma schimb in pijamale, bag hainele astea in cosul de rufe fiindca sunt pline de inghetata de la Yugyeom, si ma bag in pat.