Terrorisme

36 3 3
                                    

Crec que és un tema que no es pot expressar amb paraules boniques, o ben redactat, perquè al cap i a la fi, no en té res, de bonic.

Primer punt, la gent no n'és conscient fins que passa al costat de casa. Jo mateixa, li treia importància, fins que ha arribat a Catalunya. En un sol dia, dos atemptats, el famós de Barcelona, amb ja no sé quants morts a l'esquena, i el de Cambrils, casa meva, on s'ha apunyalat a 6 persones. 

El que més ràbia em fa de tot, és que en un 99% dels casos, els terroristes acaben morint també, és un suïcidi. No entenc, no entra dins del meu cap, que algú estigui disposat a sacrificar-se per un déu. Entenc que allí les creences siguin diferents, que tinguin una visió diferent de la religió, però senyors, MAI cap déu ens obligarà a morir per ell voluntàriament. Tant de dir que Déu ens estima, ens protegeix... ningú que t'estimi de veritat voldria que morissis per ell.

Després. els innocents. Tot ve desencadenat perquè a les seves lluites, en la seva guerra, no guanyen, i tampoc s'emet un ressò a la resta del món. Què fan, doncs? Venen aquí per fer-ne ressò. O sigui, no és que tinguin cap problema contra els catalans, espanyols, contra els turistes que hi havia a Barcelona a aquelles hores... NO. Només buscaven protagonisme i atenció. L'han aconseguit, sí. Després pràcticament tots han mort? També. Però ara el pànic ja corre entre els carrers catalans. No només estan destruint el seu país, les seves terres, la seva gent. No en tenen prou. Ara volen destruir la nostra també.


Us deixo una aportació genial: Auri626

 Ens hauríem de preguntar per què necessiten creure en una secta extremista, per què són capaços de suïcidar-se per a aconseguir el "cel". Aquestes persones, que facin el que facin no deixen de ser-ho, molts cops no han tingut res de bo en la seva vida. La guerra que els persegueix desde que van néixer no és per cap motiu concret, no la poden entendre. Crec que hi ha molta gent que no és conscient del paper que ha tingut la societat occidental en els conflictes que ara està patint el món. A part, no venen aquí perquè no puguin guanyar les seves guerres, venen per venjança, per escampar al por, per "destruir infidels"... Ni tots tenen els mateixos motius ni crec que nosaltres siguem capaços d'entendrel's. Pot semblar que els defenso, però l'única cosa que vull és donar un altre punt de vista.  



REBELWhere stories live. Discover now