Hafıza kaybı

86 2 0
                                    

Şarkıyla okursanız daha iyi olur diye düşündüm.

Kapıyı açtığımda çok şaşırdım. Ortaokulda kardeşimi hergün rahatsız eden arkadaşım soo-hyung benim kapıma gelmişti.

Soo-hyung: "şaşırmış olmalısın" diyince ben şaşırmak ne kelime resmen korkudan ölüyordum.
Soo-hyung: "o 7 kişiden uzak dur yoksa kardeşine  ortaokulda yaptığımın 10 katını sana yaparım" diyince ellerim titremeye başlamıştı. Ben birşey demeden hemen kaldırımda yürümeye başlamıştı.
Kapıyı kapatıp hemen yatağıma girip gözlerimi yumdum.

Sabah olunca rutin işlerimi yapıp , okul kıyafetlerimi giyip, hiçbir şey yemeden okulun yolunu tuttum.
Arkamdan o 7 kişi ve soo- hyun geliyordu. Ben okulun kapısına gelince soo- hyun koluma girip arkadaş olalım mı diyince arkamdaki 7 kişi durdu. Ben cevap vermeden ilerleyince hemen okulun içine girdim.
Koridorda yürürken soo- hyun koluma girip " arkadaş olalım mı " diye yine sorunca ben " hayır " demiştim. Israr etmeden kolumu bıraktı hemen sınıfa girip yerime oturdum. O da hemen arkama oturdu.
Dersler bitince okuldan çıkıp eve gitmedim. Kirayı ödemek için part time işine giderken korna sesiyle kendimi yerde buldum. Karşımda en son gördüğüm şey o 7 kişiydi.

Jungkook'un ağzından:

Bir anda karşımızdaki kıza araba çarpmıştı. Benle birlikte 7 kişi çok korkmuştuk. Hemen yanına gidip ambulans çağırmamıştık. Hemen kızı kucağıma alıp hastaneye doğru koşmaya başladım. 5 dakika sonra hastaneye girdim ,hemen doktorlar ameliyata aldılar. 3,4 saat sonra doktor yanımıza geldi. "Durumu iyi birazdan odaya alıcaz" diyince rahatlamıştık.

Odaya alınınca hemen odaya girdik. Bir 15 dk sonra gözlerini açınca hemen birkaç soru sorduk.

Hae-won'un ağzından:

Kalktığımda biri bana birkaç soru sordu. Cevap vermeden " siz kimsiniz"
Diyince bana baka kaldılar.
Aralarından biri " bizi tanımıyor musun" diyince "tanımıyorum" dedim. Hemen arlarından biri doktorun yanına gitti. Geri geldiğinde "hafızasını kaybetmiş" diyince ben çok şaşırdım.
" sana kendimizi tanıtalım dediler" ve tanıtmaya başladılar. Bende kendimi tanıttım. Eve giderken birşeyler hatırlamaya zorluyordum kendimi. Tek hatırladığım şey ortaokulda birinin kardeşime eziyet etmesiydi. Okula gidince sınıfa girdiğimde soo - hyunu görünce olduğum yerde kaldım. Arkamdan tanıştığım 7 kişi de girip oturunca ben hayla soo- hyuna bakıyordum. Bana jungkook ,yerin burası diyince oturdum.
Soo- hyun jungkookla sohbet ederken ben kitap okuyordum. Soo- hyun bana "geçmiş olsun "diyince " teşekkür ederim" demiştim. Bana " senin adın ne "diyince "hae- won "diyince şaşırmıştı "senin adın" eun- won "değil mi" diyince aklıma kardeşim gelmişti.
"O kardeşimin adı diyince"Şaşırmıştı.

Burda bu bölüm bitiyor. Kesin okurken aklınıza school 2015 gelmiştir deme. Ama benim hikayem ondan farklı olucak. Eğer yanlışım varsa yorum yazabilirsiniz. Birde oy vermeyi unutmayın. SARANGHE❤️❤️❤️

Jeon jungkook ve benim hikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin