Arkadan biri seslenince durdum. O kişi soo hyun du şu an ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Eun won a " koş" dedim. Şu an deli gibi koşuyorduk. Arkamızdan 8 kişi ile birlikte. Tam 8 kişilerdi. Ve ayağım taşa takıldı ve yere düştüm. Eun won a " sen koş beni merak etme" dedim. İlk baş itiraz etti sonra kabul etti ve koşmaya başladı. Soo hyun o kadar yakınlaşmıştı ki aramızda 1 metre falan kalmıştı. Sonrası karanlık.
Şu an soo hyun un eun won u hep dövdüğü yerdeydim. Kalbim o kadar hızlı atıyor ki anlatamam. Tam ayağa kalktığımda düşmem bir oldu. Ve soo hyun tam karşımda. Saçımdan tutup beni geri bıraktı. Karnıma ayağıyla tekme attı. Şu an beni dövüyordu.
En sonunda çekildi ve oradan gitti. Ben ise ayaklanmaya çalışıyordum.
Yarım saat sonra...
Eun won un ağzından
Şu an Hae won u o kadar çok merak ediyorum ki bts e bile haber verdim. Deli gibi onu arıyoruz.
Hae won un ağzından
En sonunda gücümü toplayıp ayağa kalktım. Her yerim ağrıyordu. Kaşım patlamıştı aynı şekilde dudağımda. Kollarım ve karnım morarmıştı.
Çok zor ayakta dursamda o lanet sokaktan çıkmıştım. Şu an caddede yürüyordum. Gelip geçen bana bakıyordu. Yardım etmek isteyenlere de hayır diyordum. Caddede yürürken bankta oturmuş ağlayan eun won ve onu teselli etmeye çalışan bir bts gördüm. Seslendim duymadılar. Bende zar zor yanlarına gittim. İlk fark eden jungkook oldu. Ve diyerleri. Hepsi dona kalmıştı. Ve sonrası karanlık.Jungkook un ağzından
Şu an Hae won çok kötü bir şekilde karışımdaydı. Yere düşüp bayılınca hemen yanına gidip kucağıma aldım. Koşarak arabaya gittik.
Şu an hastanedeydik. Çok şükür birşeyi yokmuş sadece morarıklık ve minik kanamalar. Şu an normal odadaydı. Herkesin gözü ondaydı. Ve yavaş yavaş gözlerini açtı.
Hae won un ağzından
Şu an hastanedeydim. Olan biteni anlattım. Ve taburcu oldum.
2 gün sonra
Tamamen iyileşmiştim. Artık okula gidebilirdim. Şu an okula gidiyorum.
Sınıfa girince herkesin gözü bendeydi.sırama oturdum herkes başıma toplandı. Ve sorular sormaya başladı. Hiç birine cevap vermeden sınıftan çıktım. Keşke çıkmasaydım. Çıktığım gibi üzerime 1 kova su inmesi bir oldu. Şu an herkes bana gülüyordu. Ben naptım tabiki öyle gülmelerine izin vermeden hemen soo hyun un karşısına geçip tokat attım. Şu an herkes susmuştu. Soo hyun tam tokat atıcakken kolunu tuttum. Dedim ki " artık sessiz kalmayacağım" tüm okul birden " ooooooo" diye sesler çıkarmaya başladı. Ve ordan uzaklaştım. Eşofmanlarımı giyip sınıfa geçtim. Hoca noldu diye sorunca kaza oldu dedim. Eun won a göz kırptım.Okul bitince eve doğru yürümeye başladım. Eve gelince kapıda bir kutu vardı. Kutuyu alıp içeri geçtim. Kutuyu açtığımda annem ve babamın fotoğrafları vardı. Ve bir zarf.
Annen ve baban yaşıyor. Ama sen onları bulamayacaksın. Sana her hafta 1 fotoğraf göndericem.
Yazıyordu.
Burda bitiricem. Kitaba ara verdim. Bu pazartesi okullar olduğu için sadece hafta sonu bölüm atabileceğim için ara verdim. Kendinize iyi bakın. ❤️