Okulda ilk günüm

105 2 0
                                    

Sabah kalktığımda her zaman yaptığım işleri yapıp okul kıyafetlerimi giydim.
Okula doğru yürümeye başladım. Okuldan içeri girdiğimde hemen müdürün odasına gidip sınıfımı sordum. Ders programımı aldım. Öğretmen sınıfa girip beni çağırdı. İçeri geçtiğimde öğretmen kendimi tanıtmamı istedi. Ben sadece adımı söyledim ve yerime oturdum. Herkes bana bakıyordu. Yanımda jungkook diye biri oturuyormuş. Hoca dersi anlatmaya başladığından beri bana bakıyordu. Zil çalınca hemen yerimden kalkıp dışarı çıktım. Dışarıda bir bank bulup oturduğumda yanıma 7 kişi geldi. Benimle tanışmak istiyorlardı. Ben başımı sağa sola sallayıp reddettim. Hemen başka bir banka oturdum. Yine yanıma geldiler.
Jungkook "seninle arkadaş olmak istiyoruz " dediğinde şaşırmıştım.
" olmaz " demiştim. " neden" diye sormuştu. " ben kimseyle arkadaş olmak istemiyorum " dediğimde şaşırmışlardı. Onlar birşey demeden hemen sınıfa gitmiştim. Ardından zil çalmıştı. Yerime oturup kitapları çıkardığımda sınıfa bana arkadaş olalım diyen 7 kişi geldi. Jungkook gelip yanıma oturduğunda " ders ne " dediğinde cevap vermemiştim. Ders programımı elimden alıp derse baktığında " teşekkür ederim " diyip ders programımı geri vermişti. Ben dersi dinlerken 7 kişi bana bakıyordu. Bu hiç hoşuma gitmemişti. Ben onlara bakınca hemen önlerine dönüp dersi dinlemeye başlamışlardı. Yanımda oturan çocuğa baktığımda oda bana bakmıştı. Saçları ve gözleri kahve rengiydi. Çok tatlı ve şirin görünüyordu. Dersler bitince eve doğru gittiğimde arkamdan arkadaş olalım diyen 7 kişi geliyordu. Ben hızlandıkça onlarda hızlanıyordu. Ben koşup eve girince onlar kapının önünde zile basıyorlardı. Benim açmaya hiç niyetim yoktu. Ama zorla çalmaya devam edince açtım. Bana sana zarar vermiycez sadece arkadaş olalım deyince içim biraz rahatlamıştı. İçeri davet edince kendilerini tanıttılar. Akşam olunaca gittiler. Tam yatağa girince zil çaldı.

Umarım beyenmişsinizdir. Bu benim ilk kitabım o yüzden biraz heyecanlandım. Biraz merak edin istedim .yorum yazmayı unutmayın. SARANGHE❤️❤️❤️

Jeon jungkook ve benim hikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin