Müzikle okuyabilirsin.
Soo- hyun: "anladım" dedi.
Ben önüme dönünce sınıfa öğretmen girdi. Dersi dinlemeye başladım. Ders bitince jungkook "o kızı nereden tanıyorsu"diyince ben " tanımıyorum" dedim. Soo- hyun yandan gülümseyince aklıma kardeşim geliyordu.Ders bitince eve doğru yol aldım. Eve girince kapı çaldı. Kapıyı açtığımda BTS i görünce içeri aldım. Kapıyı kapatacağım sırada soo- hyunu görünce olduğum yerde kalakaldım. Bana çok sinirli bir şekilde bakıyordu. Bir anda eskiden kardeşimin anlattıkları aklıma gelmeye başlayınca hemen kapıyı kapattım. Bts bana koltukta oturmuş bir şekilde bakıyordu. Neden geldiniz diye sorunca bana ziyaret etmeye geldik demişti. Ben evden çıkar mısınız dediğimde ısrar etmeden çıktılar. Soo-hyun hayla ordan bana bakıyordu. Kapıyı kapatıp içeri girdim. Ve uyudum.
Sabah kalkınca rutin işlerimi yapıp okula doğru yol aldım. Sınıfa girince arkadan bir kol beni tutup Bodrum kata indirmişti. Bunu yapan kişi soo- hyundu. Arkadan beş kişi geliyordu. Bu beni fazlasıyla korkutmuştu. Kaçmaya çalışıyordum. Ve en sonunda hafızam geri gelmişti.
Bodrum kattan çıkmayı başarmıştım. Sınıfa girince herkes bana bakıyordu. Çünkü Bodrum katta suratımı çizmişlerdi. Öğretmen suratına ne olduğunu sorunca ben yere düştüm demiştim ve yerime oturmuştum. Jungkook buna pek inanmışa benzemiyordu.
Ders bitince eve gitmek yerine tek arkadaşım olan min he nin yanına gittim.
Bana sıkıca sarılmıştı. Seni çok özledim dedi. Bende seni dedim. Sizin okula gelicem diyince çok sevinmiştim.Min he nin ağzından:
Tam tamına 1 yıldır görmediğim arkadaşımı görmüştüm. Çok mutluyum. Hae won bende kalbilirsin diyince hemen kabul ettim. Eşyalarımı toplayıp hemen onun evine gittik. Fakat evin önünde biri vardı. Bu soo hyun du. Bizi görünce şaşırmıştı ve hemen oradan kaçmıştı. Çünkü arkamızdan 7 kişi geliyordu. Biz hemen eve girdik. Ve kapı çaldı. Kapıyı açtığımda çok şaşırmıştım çünkü onlar bts di. Arkadan Hae won içeri gelebilirsiniz diyince şaşırdım.
Ben eşyalarımı yerleştirirken. Bir andan şaşkın bir şekilde bts e bakıyordum. Hae won bunu görünce beni tanıştırdı.
Hae won: bu kişiler bizim sınıftalar. Diyince şaşkınlıktan bayılıyordum. Ama fark ettirmeden kendimi tanıttım. Ve memnun oldum dedim. Onlarda memnun olmuşlardı. Bts gidince bende Hae won u soru yağmuruna tuttum.Gece olunca yorgun olduğumuz için odalarınıza geçip uyuduk.
Umarım beyenmişsinizdir. Bayadır birşey
yazamıyorum. İyi günler. SARANGHE❤️❤️❤️❤️❤️✌️✌️🎉