Hae won un ağzından
Sabah çok enerjik bir şekilde kalktım. Bu gün okul olmadığı için aşağı inip kahvaltı hazırladım. Kahvaltı hazır olunca min he yi çağırdım. Birlikte kahvaltı yaptıktan sonra bugün için plan yapmaya karar verdik.
Min he " bence ilk önce lunaparka gidelim eğer karnımız acıkırsa da restoranda gidip birşeyler yeriz" dedi.
Bende kabul ettim ve lunaparkın yolunu tuttuk.Lunaparka geldiğimizde bts de oradaydı. Onları görmemiş gibi davranıp hız trenine bindik. ( adı hız trenimiydi) bts de arkamıza binmişti. Bizi farketmişlerdir. Tren çalışmaya başladığında içimde bir korku vardı. Min he birşey olmaz diye teselli etmeye çalıştı. Ama tabikide olmadı. Jungkook çok sakindi. Bts den sadece hoseok benim gibiydi. Tren yukarı doğru ilerlerken ben sesli bir şekilde tanrıya doğa ediyordum. Jungkook ise bana doğru bakarak sırıtıyordu. Bir anda tren aşağı doğru kendini saldığında çığlık atmıştım.
Tren durduğunda inip direk çöpe doğru ilerledim ve kahvaltıda yediklerimi çıkardım. Bts bana öylece bakakaldılar. Yanağında bir ıslaklık hissettiğimde ağladığımın yeni fark etmiştim. Hemen gözlerimi sildim. O kadar çok korkmuştum ki ağladığımın farkında bile değildim.
Jungkook un ağzından
Hae won un bu kadar korktuğunu bilmiyordum. Bizi görünce hemen göz yaşlarını sildi. Sonra min he ve Hae won a birlikte dönme dolaba binelim mi dedik. Min he kabul etti ama Hae won zar zor kabul etti ve ikişer dönme dolabına bindik. Ben Hae won la binmek istedim o da kabul etti.
Hae won un ağzından
Jungkook birlikte binelim mi diye sorunca biraz heycanlandım ama çaktırmadan kabul ettim. Min he ise suga ile bindi. Bence aralarında birşey var bunların ama neyse. Dönme dolaba binince ellerim titriyordu niye bilmiyorum ama içinde gereksiz bir heyecan vardı. Dönme dolap en üste gelince durdu. Biz ise jungkook la birbirimize bakıyorduk. Altan bir ses duyunca oraya baktım. Dönme dolap arza yapmıştı. Jungkook a bakınca bana bakıyordu. Şu an heyecandan kalbim ağzımda atıyordu. Çünkü jungkook la aramızda sadece 5 santim falan vardı. İlk geri çekilen ben olmuştum. Şu an yüzüm domates gibi kıpkırmızı olduğuna yemin edebilirim. Jungkook ta benimle aynı durumdaydı.
Yarım saat sonra
Hayla dönme dolaptaydık ve en sonunda dönme dolap çalışmaya başladı. Aşağıya indiğimizde. Şok olmuştum...
En heyecanlı yerinde bıraktım. Şu an bana küfürler saydırıyor olabilirsiniz. Haklısınız kabul ediyorum. Lütfen alttaki yıldıza basın inanın pişman olmayacaksınız. İyi günler. SARANGHE ❤️❤️❤️