Po chvilce jsme byli na pláži. Odložili jsme si věci a Bella se rozběhla do mořské vody, která se pod slunečnímy paprsky krásně leskla. Sedla jsem si na svůj ručník a pozorovala lidi kolem. Rodiče se zvedli z deky a pomalým krokem šli k moři. Když byli ve vodě a byla jsem si jistá, že mě nevidi, vytáhla jsem foťák a celou rodinku vyfotila v moři. Když jsem se na fotku podívala, musela jsem se usmát. Musím uznat, že ta fotka byla povedená.
Chvíli jsem se opalovala a potom jsem chtěla jít taky do vody, ale když jsem se rozhlédla, můj pohled skončil na jednom klukovi. Mě moc známem. Byl to Ben! Už jsem za ním chtěla jít, ale potom jsem uviděla, že je u něj nějaká skupina holek. Proto jsem se rozhodla jít radši do vody.
Přišla jsem ke kraji moře a přílivová voda mi schladila rozpálená chodidla. Byl to příjemný pocit. Rozešla jsem se směrem hlouběji do vody. Mamka si mě po chvilce všimla. Upozornila tátu, a oba se brodili vodou ke mně. Když byli skoro u mě, mamka na mě začala mluvit. „Zlato, ty ses rozhodla jít do vody? My už jsme se totiž chystali jít i s Bell na hotel, ale jestli tu chceš ještě chvíli být....” „Myslím, že tu ještě zůstanu mami” odpovím. ”Dobře” odvětí a usměje se na mě. Zavolá na Bellu ať jde a já se potom jen z moře dívám jak odcházejí.
Po chvilce plavání a relaxace se rozhodnu jít z vody. Cestou na ručník znovu vidím Bena, ale tentokrát je sám. Proto se rozhodnu jít za ním. Trochu se osuším, vezmu si do ruky mobil a ostatní cenné věci schovám do tašky. Přesvědčím se, že Ben je pořád sám a rozhodně se k němu vydám. Když jsem skoro u něj, všimnu si, že má vypracované tělo a opálení mu sluší. On se naráz otočí a když mě uvidí usměje se a vydá se mým směrem. „Ahoj” řekne když je u mě a usměje se. „Ahoj” odpovím taky s úsměvem, ale když vidím některé nenávistné pohledy okolních holek, smích mě přejde. Ben si toho očividně všimne a proto se zeptá: „Co se stalo?” „Nic jen...některé holky se na nás nedívají moc hezky” řeknu potichu. „Aha tak můžeme jít do nedalekého baru. Nezaručuju, že tam nebudou žádné holky, ale snad jich nebude tolik jako tady” usměje se a já musím taky. „Dobře” odpovím a vydám se směrem, kterým on.Já vím, že jsem minule psala, že napíšu novou kapitolu jenom když tady bude 8 vote a aspoň 75 přečtení, ale nějak se mi chtělo napsat novou kapitolu.
Omlouvám se za chyby.
___OnlineGirl___