Po chvilce jsme dorazili před bar. Nebyl moc velký, ale to mi nevadilo. Bylo to spíš dobře. Vešli jsme dovnitř. Bylo tu málo lidí, ale to se dalo čekat. Sedli jsme si k jednomu stolu a čekali až k nám přijde nějaká obsluha. Za chvilku přišla nějaká holka, která tu byla asi na brigádě, protože vypadala stejně staře jako my. „Co si dáte?” řekla s úsměvem. „Dvakrát Mojito” odpověděl Ben a podíval se jestli něco nenamítám. Jen jsem přikývla na souhlas. „Dobře za chvilku vám to přinesu” řekla servírka a s úsměvem na rtech odešla.
„Takže,” začal Ben „ Jak se máš?” „Dobře. Těch pár hodin co jsme se neviděli se nic nezměnilo” zasmála jsem se. „A kde jste na hotelu?” zeptal se dál Ben. „Nevim jak se jmenuje, ale je naproti pláže a má čtyři hvězdičky.” „Aha. Možná vim” trochu se zasměje Ben. Podívám se okolo a vidím, že už k nám míří servírka s dvěma nápoji. „Už nám to nesou” řeknu a kývnu hlavou směrem ze kterého jde servírka. „Takže dvakrát Mojito” řekne když přijde, a položí nám nápoje na stůl. „Děkujeme” řekne Ben a oba se na ni usmějeme. „Přeju Dobrou chuť” řekne ještě a potom se otočí a odejde. Usrknu trochu Mojita a nad jeho chutí jsem se celá rozplynula. Bylo strašně dobré. „Chutná??" zeptal se Ben s krásným úsměvem na rtech. „Ty se ještě ptáš? Je asi nejlepší z těch co jsem zatím měla!” odpovím mu s úsměvem na rtech.
Potom si ještě chvilku povídáme. Ale naráz se dveře do Baru otevřou a v nich je.........Kdo asi přišel do baru?
Další kapitola. Doufám že se vám líbí. Jako vždy se moc omlouvám za chyby.
___OnlineGirl___